Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Omna
Itse käytän soijarouhetta välipaloina vaikka jogurtin kanssa tai sellaisenaan. 50g proteiinia / 100g . Hyvä ottaa vaikka yötä vasten, imeytyy hitaasti. Pitää näläntunteen kauan poissa, joten hyvä diettieväs.
Originally posted by IronMind
Eikös soijaa isompia määriä lapioidessa ole raportoitu estrogeenisiä vaikutuksia? Ei luulisi olevan ainakaan miehillä toivottava asia.
Soija-allergia on ilmeisesti aika yleistä, ja usein on kyseessä ns. ristiallergia, jossa soija-allergia on yhteydessä siitepölyallergiaan. Tässä linkki aiheesta: soija-allergiaOriginally posted by Max Powers
Ujutetaas tänne väliin tällanen kysymys: Eli kertokaas mulle, että onko tuo soija herkästii allergisoivaa, vai olenko erikoistapaus? Mulle nimittäin tulee nykyään allergiaoireita soijaproteiinista ja -rouheesta. Soijakastikkeen kanssa ei ongelmia.
Originally posted by HaRzA
Yx tuttu juo ruokasoijaa maidon kanssa,rupesi vaan ihmetyttämään että onko siinä mitään järkeä? Onhan siinä proteiinejä mutta jeesako se yhtään...
Originally posted by Pauliina
Soija-allergia on ilmeisesti aika yleistä, ja usein on kyseessä ns. ristiallergia, jossa soija-allergia on yhteydessä siitepölyallergiaan. Tässä linkki aiheesta: soija-allergia
Oma soija-allergiani on aikas valikoivaa sorttia, useimmat soijatuotteet ei aiheuta mitään oireita, ja yleensä esim. soijaprotsku ja soijarouheruuat käy hyvin. Mutta joistakin soijatuotteista saankin sitten hillittömän allergiareaktion: vatsa turpoaa kovaksi palloksi ja on järjettömän kipeä, suuta ja kurkkua kutiaa ja huulet turpoaa kokoon, josta neekerikin olisi kateellinen :D Muistan kärsineeni ainakin soijavanukkaan takia, ja nykyisin jätän suosiolla kaikki soijamaitojutut syömättä.