Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Riikka
tässä mun eilisen päivän ruokailu...
08.00 aamulla: ******* diet fuel juoma ja kahvi
11.30 välipala: vihreä tee hunajalla ja omena
15.00 päivälinen: tonnikalasalaatti ja ruisleipä
18.00 välipala: ruusunmarjaviili
21.00 illallinen: ruisleipä ja vihreä tee hunajalla (pakko saada illalla aina otain)
Juon 3 litraa vettä päivässä
paljon olisi sitten semmoinen sopiva ravintomäärä????
tässä mun eilisen päivän ruokailu...
08.00 aamulla: ******* diet fuel juoma ja kahvi
11.30 välipala: vihreä tee hunajalla ja omena
15.00 päivälinen: tonnikalasalaatti ja ruisleipä
18.00 välipala: ruusunmarjaviili
21.00 illallinen: ruisleipä ja vihreä tee hunajalla (pakko saada illalla aina otain)
en voi syödä aamulla ihan ruokaa... tulee hieman huono olo mutta siinä diet fuelissa on kaikki tarvittavat se on vähän niinkuin ruokakorvike...
Originally posted by Enkeli
Jos haluat säilyttää lihasmassaasi, unohda ketodietit!!
Itse suosittelen: paljon proteiinia ja kohtuudella hiilihydraattia mutta keskityt niissä kuitupitoisiin hiilarinlähteisiin.
Kuitu+proteiini polttaa rasvaa
Ja vielä, kun syöt tasaisin välein päivän aikana ei sulla pääse verensokerit heittelemään ja vältyt niiltä mieliteoilta.
Low-carb dietillä "kärsit", koska syöt niin vähän hiilareita ja sitten varmasti tekee herkkuja mieli kahta kauheammin.
enkeli:Originally posted by Enkeli
Jos haluat säilyttää lihasmassaasi, unohda ketodietit!!
koska syöt niin vähän hiilareita ja sitten varmasti tekee herkkuja mieli kahta kauheammin.
Originally posted by mmama
Mitä mieltä olette mukaillun ketodietin soveltumisesta kuntoilevalla naisimmeiselle?
Minä piruuttaan kokeilin tuossa viime sunnuntaina vaihtelun vuoksi syödä max. 50 g hiilaria ja loput rasvaa + protskua 1200 kcal diettirajaani asti. Olen tässä siis dietannut jo jokusen aikaa 1200 kcal dietillä. Syömismuutos onnistui varsin helposti ja nälkäkään ei oikein ollut. Vettä join kolmisen litraa päivän aikana.
Tulos yhdestä päivästä: 800 g tiputus aamupainossa vrt. su aamu ja ma aamu.
Uskaltaisiko tuota jatkaa pitempään esim. kuukauden jos pitäisi kerran viikossa hiilaripäivän?
Mitä mieltä olette, pitäisikö syödä enempi protskua välipaloina? Entä rasvan osuus? Vähän on hirvittänyt kun olen lukenut miesten vetävän rypsiöljyä suoraan pullosta... harrastavatko kuntoilevat naisetkin sitä? Pitäisikö minunkin?