Ruokailuni kuntoon !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hipp0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Elikkä kysyisin ruokailustani pikkasen. Syön tällä hetkellä aamuisin pari ruisleipää + juon kaakaon tai pari desiä mysliä ja pari ruisleipää. Aamulla otan myös b-vitaaminin ja omega-3 kapselin. Seuraavan kerran syön koulussa 10.30 normaalin ruuan. (paitsi en nyt kun koulu loppui ja työt alkoi) seuraavan kerran syön joskus 16.00 kun olen päässyt himaan niin jotain kevyttä pari leipää ja jugurttia ja sitten lähden salille. Salin jälkeen juon muscle+ palautusjuoman tai jonkin muun mitä nyt sattuu olemaan (whey3, dietmix). Salin jälkeen noin 1h syön välillä lämpimän ruan. Iltapalaksi olen yleensä syönyt pari ruisleipää + 250g rahkan + banaanin. Otan myös omega-3 kapselin illalla ennen nukkumaan menoa.

Mitä tähän pitäisi lisätä ?
Välipaloja ainakin tohon 10.30 - 16.00 välille mutta mitä ?
Jotain mikä säilyy koko päivän töissä, muistaakseni siellä ei ole jääkaappi mahdollisuutta. :itku:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
RikuL sanoi:
Välipaloja ainakin tohon 10.30 - 16.00 välille mutta mitä ?
Jotain mikä säilyy koko päivän töissä, muistaakseni siellä ei ole jääkaappi mahdollisuutta.
Sheikkeriin valmiiksi protujauhoa, reppuun kova omena valmiiksi pestynä. Siemailee protujuoman (vettä saa minkä tahansa vessan raanasta) siinä omenaa mutustellessa. Banaani käy muuten, muttei oikein kestä kuljettamista. Tahtoo muusaantua päivän mittaan helposti. Helppoa, kätevää ja halpaa, eikä vaadi kylmäsäilytystä.

Hyvin säilyvää tavaraa on mm. tonnikala,raejuusto,hedelmät ja erilaiset salaatit.
Sitä kehittää kyllä monenlaista, kun on tarpeeksi nälkä ;)

Mun varmaan yleisin välipala on salaatti höystettynä jollain proteiinipitoisella, kuten tonnikala tai raejuusto. (Tai no pitäskö sanoa että tonnikala ja raejuusto höystettynä salaatilla :))

edit: Mutta en kyllä tiedä, onhan tuo 10.30 ja 16 aika pitkä aika salaatille..

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom