Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rowena sanoi:Mitäs ne siihen sun itse leipomaan leipään sanoo??;) Aika harvinaista nykypäivänä, sanoisin. Mutta pitäähän sitä tietää, että mitä suuhunsa pistää...:D
Heh, "tuollanen"! Mitäköhän ne tarkottaa:D ? Mullekin duunikaveri sanoi kerran että "Mihin noi sun kaikki eväät menee kun sä oot tuollanen! Juoksetko sä täältä aina kotiin?" :lol2:
Pipari28 sanoi:Miten te olette asian hoitaneet vai onko kellään ollut ed. mainittua ongelmaa?
Musta leski sanoi:Paitsi kun ei ole.Se on se meidän alakerran valvomo.Että buahahaa vaan itsellesi:thumbs:
Yusu sanoi:Mä oon heittäny ihan överiks ton läpän jo duunissa.
-Marchi- sanoi:Jos joku kysyy minulta miksi en ota riisiä, niin sanon että en halua tulla riisillä elävän näköiseksi, eli afrikkalaiseksi tai kiinalaiseksi lapseksi.
VZ58 sanoi:Voi hellanlettas on herkkä hipiä jos ei vähän vittuilua kestä ;)
Jos asiat noin kovasti vaivaa, että kiinostaa mitä MUUT ovat OMASTA ruokailusta mieltä, niin eikö niitä haluamiaan safkoja voisi kotona tehdä sellaiseen muotoon ettei tarvi vaivata omaa pikku päätään enää töissä. Esim. tekee rahka-marja-funlightcombon valmiiksi eväsrasiaan. Tai sitten paistaa kinkkumunakkaan ruisleivän väliin. Paistijauheliha-makaronimössö ei myöskään näytä epäesteettiseltä. Tai kanasalaatti ei herätä kenenkään mielenkiintoa. Variaatioita on miljoonia, jos kärsii siitä että joku vittuilee rahkapurkista ja ei itse osaa aukoa päätä takasin niin tehkää ne pöperöt himassa valmiiksi. ;)
IlariB sanoi:Onko ihmiset tosiaan näin herkkiä, että ne ottaa pulttia jostain pienestä vittuilusta? Eikö olisi helpompaa olla välittämättä?
TLP sanoi:Mites tuo kuulostaa, kuin oisit paperitehtaalla töissä :D