Ruokailujani kytätään - ärsyttää

Nii onha se vähä pakko. Omat kaverit ei oikeestaan koskaan letkauttele mitään. Kerron mitä siellä purkissa on nii ei siinä sen jälkee mitää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo olen tehtaassa töissä ja siellä kyllä tuntuu vallitsevan melkoinen sosialismi. Eli kaikkien pitäisi syödä samoja eväitä pitää samanlaisia vaatteita (siviilissäkin ) ja puhua samanlaista paskaa. Kaikki erilainen tuomitaan sanomalla, mikä toi luulee olevasa.
Itseäni tällainen vituttaa niin, että runko tärisee.

Mä oon heittäny ihan överiks ton läpän jo duunissa. Esmes ku duunikaveri sekottelee sheikkeriä, nii huudan: "eikö me sovittu, et niitä hormoooneja ei vedetä kesken työpäivän!". Ja sit ku syödään jotain vitskukapseleita tms. nii "hyviä nää piripommit..jaksaa tehä duunia taas".

Kerran oon sanonu takas, ku alko mussuttaa mun prodepatukoiden syönnistä. "eiks olis parempi vetää ihan marsseja vaa..ne on parempiaki", johon ite heitin "joo tässä ku katellaan meijän kroppia, nii huomataan, et ketkä niitä marsseja on syöny ja ketkä prodepatukoita". Meni äijät ihan hiljasiks..hoho

Vannon että jos joskus joutuu tollaseen kommunistiseen kyttäysmentaliteetti työpaikkaan niin rakennan oikein varta vasten tilannetta muutaman viikon "harrastamalla" ihmeellisiä podisapuskoja.

Sitten kun pääsee oikein kunnolla siihen "noni, mitähän se nyt taas lusikoi" tilanteeseen missä kaikki kyylää ihan hulluna ja kohdistaa ryhmäkuria meikäläiseen, niin otan pakasterasiallisen kastematoja kerran kahvitauolle mukaan kun muut on valmistautunut syömään pulla ja muuta mukavaa.

Niillä sitten nautiskelen siinä ja oikein imeskelen yks kerrallaan pitkään ja hartaasti ja oon katkerasti pettynyt jos ei ainakin yks täti oksenna.

Vetelin tunaa naamariin suoraan purkista, siihen tulee sitten eräs henkilö tärähtänyt ilme naamalla "Mitä sä oikein syöt!!!!", minä vastasin siihen "Harmi kun et osaa lukea, olisi sinunkin helpompi kyylätä ruokailujani". Tyyppi lähti pois aika nopsaan, eikä ole mitään sen jälkeen maininnut.

Rowena sanoi:
Mitäs ne siihen sun itse leipomaan leipään sanoo??;) Aika harvinaista nykypäivänä, sanoisin. Mutta pitäähän sitä tietää, että mitä suuhunsa pistää...:D
Heh, "tuollanen"! Mitäköhän ne tarkottaa:D ? Mullekin duunikaveri sanoi kerran että "Mihin noi sun kaikki eväät menee kun sä oot tuollanen! Juoksetko sä täältä aina kotiin?" :lol2:

:lol2: ..Itseasiassa sitä mun omatekemää leipää on kummasteltu melkein vähiten, koska ihme kyllä, se ei edes näytä kamalasti kaupasta ostettuja leipiä kummemmilta. Ja nimenomaanhan se niin on, että jos syö paljon niin automaattisesti pitäisi näyttää vähintään pyörehköltä..;)

Pipari28 sanoi:
Miten te olette asian hoitaneet vai onko kellään ollut ed. mainittua ongelmaa?

Kyllähän sitä meidänkin työpaikalla jaksetaan ihmetellä mun rahkan raakana syöntiä ja lihapainotteisia eväitäni. Yleensä ne on vanhempia naisia jotka siinä tauolla samaan aikaan on kun oman porukan kanssa pitää käydä eriaikaan tauolla. Yleensä ne vaan sanoo, että poika syö taas bodia itseensä. Ei sen kummempia vittuiluja ole tullut. Siinäpähän ihmettelevät, jos ei parempaa tekemistä ole.

Joskus on kysytty että "mitä toi on?", jos on jotain erikoisemman näköistä sapuskaa. En ole kyllä ikinä jaksanut alkaa selittämään mistään ravintoarvoista, jos on kommentoitu jotain että hyi helvetti, minkä takia syöt sitä tai tätä sanon että siksi kun se on hyvää.

Tai sitten oon vaan niin pihalla etten tajua jos kytätään. Ihan vapaasti vaan, eipä oo multa pois. Paljon enemmän vituttaa yksitysielämäutelut.

Yusu sanoi:
Mä oon heittäny ihan överiks ton läpän jo duunissa.

Kaveri kerto et se oli tehnyt hyvät työpaikallansa kun se just sekotteli siinä protskudrinkkiä ja sitten siltä rupes yks sen työkavereista tivaamaan, että et kai sä niitä hormooneja juo niin kaveri vastas siihen:"Joo, ei kannata kato ärsytää, ku mulla voi seota pää." Ei ollut äijä kuulemaa kysynyt enää sen jälkeen mitään.

Mä en voi pätkääkään ymmärtää ihmistä joka katsoo toisen safkaa ja sanoo "hyi helvetti, mitä toi on". Kai se nyt huomaa että sitä mistä se sanoo hyi helvetti on juuri menossa mun suuhun ja noin ei ehkä kannata sanoa? Ihmeen kiusantekoa. Sama kun menisi ravintolaan ja puhuisi pöytäseurueelle paskasta ja oksennuksesta. Ei mene mulla jakeluun miksi toinen haluaisi tahallaan pilata toisen ruokahalun, kun sehän menee.... ainakin mulla.

En mä kommentteja ole saanut pahemmin (onneksi, kun ei tee mieli sitten enää itse syödä vaan pakkosyöttää sille toiselle jotain epämääräistä), kämppikset ei enää kysy haluanko mäkin tilata kinuski takeawayt, ei maistu. Kerran en tykännyt yhtään kun olin vanhan tutun kanssa kahvilla ja se oli kaatamassa mulle kokista. Sanoin etten halua, ehkä jos on laittia. Se sanoi vaan "äääh, älä edes mainitse tommosistä terveyspaskajutuista", ja kaatoi lasillisen. Teki mieli huutaa katso peiliin senkin läski mutta join sen kiltisti. Tästä on jo 4 kk ja vieläkin on huono omatunto kun joi sen yhden kokislasin vaikka on sen jälkeen tullut viinaakin juotua :lol2:

Työpaikoilla ei ole toistaiseksi tullut mitään kommenttia, mutta ei myöskään ole ollut pahemmin ketään jääkaappitiloissa niihin aikoihin kun itse syö, muilla on ihan eri ruokailuajat. Ja kun tekee jotain opintoihin kuulumatonta työtä, useimmiten työpaikan jääkaappi on jo täynnä muiden rahkoja, hedelmiä ja kalkkunaleikkeleitä. Sinne vaan omat joukkoon. :)

Nykyään on helppoa, kun on kuntosalilla duunissa. Työkaverit kyllä ymmärtävät ruokieni päälle :)

Aikaisemmissa duuneissa on saanut kuulla yhtä sun toista, mutta en mä niistä ihmettelyistä ole jaksanut hermostua. Monesti se ihmettely on sellaista small talkia. Mitäpä siitä hermostumaan. Ja osa ihmisistä on ihan aidosti kiinnostuneita.

Olen aina kannattanut avointa linjaa syömisteni suhteen. Sehän on vain hyvä, jos saa levitettyä ravintotietoutta ihmisiin...

Jos joku kysyy minulta miksi en ota riisiä, niin sanon että en halua tulla riisillä elävän näköiseksi, eli afrikkalaiseksi tai kiinalaiseksi lapseksi.

-Marchi- sanoi:
Jos joku kysyy minulta miksi en ota riisiä, niin sanon että en halua tulla riisillä elävän näköiseksi, eli afrikkalaiseksi tai kiinalaiseksi lapseksi.

etkö säkään syö riisiä? vai minkä takia et ota?

Se on kyllä todella vittumaista ku kytätään ja vittuillaan siitä mitä syö :curs: .
Ensin bulkilla ollessani koulussa porukka aukoo päätä ja vittuilee ku lapan lautaselle niin paljon safkaa ku siihen menee ja vähän päälle tyyliin :"jaa, että on Bravollaki massa kausi" tjtn.
Sitte nyt taas kun oon dietillä niin koulussa mulla on jotain prode patukoita ja rahkaa mukana niin tullaan aukomaan päätä että "miten sä pystyt syömään tollasta paskaa?". Ja siinä vituttaa eniten just se, että ne jotka aukoo sitä turpaansa, on sellasia vitun sählynpelaaja kyniksiä :hyper: .
No, kyllä se kai tästä sitte kun/jos vähän kasvaa isommaks :rolleyes:

VZ58 sanoi:
Voi hellanlettas on herkkä hipiä jos ei vähän vittuilua kestä ;)

Jos asiat noin kovasti vaivaa, että kiinostaa mitä MUUT ovat OMASTA ruokailusta mieltä, niin eikö niitä haluamiaan safkoja voisi kotona tehdä sellaiseen muotoon ettei tarvi vaivata omaa pikku päätään enää töissä. Esim. tekee rahka-marja-funlightcombon valmiiksi eväsrasiaan. Tai sitten paistaa kinkkumunakkaan ruisleivän väliin. Paistijauheliha-makaronimössö ei myöskään näytä epäesteettiseltä. Tai kanasalaatti ei herätä kenenkään mielenkiintoa. Variaatioita on miljoonia, jos kärsii siitä että joku vittuilee rahkapurkista ja ei itse osaa aukoa päätä takasin niin tehkää ne pöperöt himassa valmiiksi. ;)

Aivan, rahka+banaani kombinaatioa nauttiessani välipalaksi appelsssiinin kera, saan aina leikkimielistä vinoilua työtovereilta, mutta parasta on se että vittuiluun vastataan vittuilulla:

1. kommentoidaan ruokapöydässä työkaverin tarjottimen antimia: einesruokaa sekä jälkiruokasuklaalevyä.

tai

2. Kommentoidaan että mun eväät maksoi varmasti vähemmän kuin sun murkinat mäkkärissä!

Jonka jälkeen nauretaan yhdessä toistemme naurettaville ruoka-annoksille, syödään ja puhutaan paskaa!

Vinoilu ei lopu, mutta menee fifti-fifti :)
Meillä on vähän erinäköisiä käsityksiä ruokavalioista työpaikalla,mutta niinhän me kaikki ollaan muutenkin erilaisia :kippis1:

t. Oge

Onko ihmiset tosiaan näin herkkiä, että ne ottaa pulttia jostain pienestä vittuilusta? Eikö olisi helpompaa olla välittämättä?

Itse kuulen samaa vittuilua, mutta entäs sitten. Minä syön mitä haluan ja toiset vetää munkkia ja näyttää norsulta.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 1 characters.

IlariB sanoi:
Onko ihmiset tosiaan näin herkkiä, että ne ottaa pulttia jostain pienestä vittuilusta? Eikö olisi helpompaa olla välittämättä?

Kommentit muodostuvat melko kuiviksi, jos tunnetilojaan ei hieman väritä kertomuksessa.

TLP sanoi:
Mites tuo kuulostaa, kuin oisit paperitehtaalla töissä :D

Ai sielläkö on sama meininki :lol2: . Ei, tää taitaa olla melkein yhtä paha - toimisto jossa on vain naisia :D . Kolmekymmentä vuotta on syöty Saarioisten eineksiä ja pullaa, niin onhan se shokki kun yksi ei syökkään. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom