Ruokailujani kytätään - ärsyttää

Zoikki sanoi:
Nyt sit kun oon työssäoppimisessa, niin porukka ihmettee kun joka kahvitauolla painun vähin äänin sheikkeri kädessä vessaa vetään drinkkiä. Mutta ei siinä mitään. Ei ole multa pois jos joku ei ymmärrä mun elämäntapoja.

Toi on virhe. Tosta kun "kärähdät" niin sulla on kyllä jonkun sortin dropittajan ja narkkarin maine. Jos noita trinkkejä juot niin vedä ihan tylysti niin, että muutkin näkee ilman sen suurempaa provosointia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jakob sanoi:
Toi on virhe. Tosta kun "kärähdät" niin sulla on kyllä jonkun sortin dropittajan ja narkkarin maine. Jos noita trinkkejä juot niin vedä ihan tylysti niin, että muutkin näkee ilman sen suurempaa provosointia.
Jep, ei kannata yrittääkään peitellä tommosta, näyttää nimittäin varmaan hieman epäilyttävältä. Ja kun sanot sitten vessasta shekkeri kädessä yllätettynä että ihan proteiinia vaan vedän, ihan normaaleja ravinteita, niin antaa taas hyvän syyn kauhistella sitä proteiinihormoonien käyttöä.

Kolmesta työkaverista yksi jaksaa aina valittaa tai vähintään hymähdellä halveksuvasti eväilleni. Olen friikki kun syön aamukahvilla rahkaa funlightilla. Muut syö leipää kahden kurkkusiivun kanssa.

Yleensä lounaaksi teen reilun salaatin jollakin proteiinilähteellä höystettynä (tonnikala, feta, leipäjuusto tms.) tai sitten on kasviksia ja pihviä. Työkaverini ihmetteli kovaan ääneen että kumma kun en ole laiha vaikka joka päivä muka syön salaattia. Syön kuulemma kotona salaa. Oikea vaihtoehto olisi syödä saarioisten mikrokeittoa leipäkuutioilla joka päivä?

Iltapäivän kahvilla en yleensä syö mitään. Jos illaksi on menoa, niin syön leipäjuustoa, hedelmän tms. ja koitan olla häiritsemättä. Tonnikalaa ei voi kahvitauolla syödä kun se haisee kuulemma niin pahalle että toisille ei kahvi ja pulla maistu. Ja moitteita olen saanut siitä kun en koskaan tuo pullaa. Edeltäjäni toi. Itse moittija taas ei koskaan tuo pullaa, mutta muiden pitäisi tuoda hänelle... Lisäksi pilaan kuulemma tunnelman kun toiset eivät viitsi syödä pullaa sen vuoksi kun minä en syö.

Työkaverini vuoksi en syö arkena mitään ruokia missä on valkosipulia. Harmillista sikäli että tykkään valkosipulista. Asiakkaiden kanssa olen vähän naamatusten ja työkaveritkin ovat monen metrin päässä, niin ei se ihan sietämätöntä pitäis olla, mutta on se. Kukaan toimistosta ei uskalla syödä valkosipulia arkena.

Että näin.

Faija ryystää aina hörät joko palkkarista tai prodedrinkistä :) Reenailee tosin pääasiassa kuulantyöntöä ikämiehissä ja siinä samalla käy salilla myös, mutta ei se jaksa hifistellä. :D

nii tavikset tuppaa ihmetteleen ja arvosteleen ku luulee prodedrinkkii joksi steroideiks

mutski kyl vahtaa ku maitorahkaa tai proteiinii ottaa

Alicia sanoi:
Kolmesta työkaverista yksi jaksaa aina valittaa tai vähintään hymähdellä halveksuvasti eväilleni. Olen friikki kun syön aamukahvilla rahkaa funlightilla. Muut syö leipää kahden kurkkusiivun kanssa.

Yleensä lounaaksi teen reilun salaatin jollakin proteiinilähteellä höystettynä (tonnikala, feta, leipäjuusto tms.) tai sitten on kasviksia ja pihviä. Työkaverini ihmetteli kovaan ääneen että kumma kun en ole laiha vaikka joka päivä muka syön salaattia. Syön kuulemma kotona salaa. Oikea vaihtoehto olisi syödä saarioisten mikrokeittoa leipäkuutioilla joka päivä?

Iltapäivän kahvilla en yleensä syö mitään. Jos illaksi on menoa, niin syön leipäjuustoa, hedelmän tms. ja koitan olla häiritsemättä. Tonnikalaa ei voi kahvitauolla syödä kun se haisee kuulemma niin pahalle että toisille ei kahvi ja pulla maistu. Ja moitteita olen saanut siitä kun en koskaan tuo pullaa. Edeltäjäni toi. Itse moittija taas ei koskaan tuo pullaa, mutta muiden pitäisi tuoda hänelle... Lisäksi pilaan kuulemma tunnelman kun toiset eivät viitsi syödä pullaa sen vuoksi kun minä en syö.

Työkaverini vuoksi en syö arkena mitään ruokia missä on valkosipulia. Harmillista sikäli että tykkään valkosipulista. Asiakkaiden kanssa olen vähän naamatusten ja työkaveritkin ovat monen metrin päässä, niin ei se ihan sietämätöntä pitäis olla, mutta on se. Kukaan toimistosta ei uskalla syödä valkosipulia arkena.

Että näin.

Mites tuo kuulostaa, kuin oisit paperitehtaalla töissä :D

IhanVakio hommaa,, Ei ne kyl enään ihmettelis kun olisi 5metriä leveä selkä ja 2 metriä pitkä ja rasvaprosentti 6% Mutta kun tohon vaiheeseen ei nyt ekal viikol ainakaan pääse :D Jostain se on aloitettavam, Porukka tajuaa ruoan vasta sitten ku he näkevät suurta kehitystä sitten sinulla on paljon kavereita :D Nimimerkillä puol koulua katsoo kun juo esim palkkaria yleisissä tiloissa.

TLP sanoi:
Mites tuo kuulostaa, kuin oisit paperitehtaalla töissä :D
Huono läppä, mä oon ja joudun monesti syömään ruokani kahdessa erässä. Ei kertaakaan, että joku ei tule kattomaan mitä syön tai kuulu huutoja, että "onko roheiinia ja hiiiilareita".."joo, molempia on..huoh":david:

No mua ei onneksi kytätä, mutta eipä äitiparka ole iloinen kun mä syön vielä toistaiseksi sen rahoilla (maksan sille kyllä kuukausittain vuokraa). On se huomauttanut proteiinin liiasta saannista, yleisestä ylensyönnistä ja vaikka mistä, mutta ei ole asiasta mitenkään vauhkona.

Noista protskudrinkeistä: niitä kannattaa juoda siellä punttiksella tai kotona, niin ei tosiaan saa minkään roinaajan mainetta. Työpaikalle niitä ei välttämättä kannata siis viedä.

Mulla vaha toisenlaisia kokemuksia. Koulun ruokalassa ku vetelen perus 2 leipaa joitte valis 5 palaa kinkkua ja 2 juustoa ni porukka tulee kysymaa "mist noit saa?" "paljo maksoit?" :D Siina sitte vaa et ite tein kotona ja pida hauskaa sen pizza slaissis/hampurilaises kans ;)

Kyllähän työkaverit joskus minullekin kuittailevat mutta totean yleensä, että olen vahvempi kuin kukaan heistä ja pystyn myös hakkaamaan jokaisen heistä. Tämä yleensä hiljentaa jengin.

Cthulhu sanoi:
Kyllähän työkaverit joskus minullekin kuittailevat mutta totean yleensä, että olen vahvempi kuin kukaan heistä ja pystyn myös hakkaamaan jokaisen heistä. Tämä yleensä hiljentaa jengin.
Ja sitten ihmetellään miksi bodareita pidetään aggressiivisina. :lol2: Kaiva vielä jonkun sydän ulos ja laita se doggy-bagiin sille mukaan, niin varmaan loppuu se ärsyttävä kuittailu!

Mun työkavereilla meni osapuilleen 2 vuotta, ennen kuin ne oppi, että tää tyttö syö joka ikisellä tauolla (kaikki tauot määrättyyn aikaan, ei voi soveltaa). Ja eväitä ON kommentoitu ja vieläkin kommentoidaan, jos syön jotain mihin eivät ole tottuneet (eli muuta kuin rahkaa) tai jotain mitä eivät pysty tunnistamaan. Viimeksi viime viikolla söin instonen vanukasta (oli muuten hyvää!) ja ihmeteltiin oikein porukalla, että mitä sä NYT syöt?!?? Nyt on vuosien varrella oppinut ottamaan huumorilla.. Yleensä.

Onneksi meillä muutkin kuin minä syö usein kahvitauoilla jotain (leipää, jogurttia tai ainakin sitä pullaa).

Hauskinta oli mielestäni, kun olen nyt aamukahvitauolta jättänyt eväät pois, niin heti porukka huomasi ja alkoi kysellä, että enkö syö mitään?! :D

Meillä on työpaikalla sellainen oma huone,jossa on jääkaappi ym...
No mulla on lähestulkoon aina eväänä joko rahka-jugurtti häsmäkkä,tai sitten raejuusto-tonnikala böysä.Ja lisäksi ruisleipää ja light cokista.Joskus kananmunia.

Kukaanhan ei meidän työporukasta älyä hevonhelvettiä mistään "body" ruoasta,ja kuittailua aina tulee.En ole paljoa siitä välittänyt.Viimeksikin työvuoron aikana satuin avaamaan tonnikala purkin,ni jo tuli eräs kollega siihen:Miten sä voit syödä tuollaista ruokaa?Vastasin siihen yliteatraalisesti:Meillä kehonrakennus piirissä tätä kutsutaan body ruoaksi..:lol2: :lol2: Hyvä ilme tuli sillekin tyypille.

Seuraavan kerran ku joku rupeaa avautumaan,ni täytyy muistaa tuo pullan ehdotus(tartutaan kaveria hauiksesta kiinni):hyper:
Vaikka ei tuo mun hauis mikään iso ole,eipä sillä.Voimaikkain käsivarsi silti meidän työporukasta:thumbs:

Sundado sanoi:
Porukka tajuaa ruoan vasta sitten ku he näkevät suurta kehitystä sitten sinulla on paljon kavereita :D Nimimerkillä puol koulua katsoo kun juo esim palkkaria yleisissä tiloissa.
Joo toivossa on hyvä elää. Pomo suht uudessa työpaikassa oli nähnyt mut vain vetämässä herne-maissi-paprikaa tai salaattia, oli aina sattunut kahvihuoneeseen siinä vaiheessa, kun rintafileet oli jo nautittu.

Ärsyttävin kommentti tuli sitten, kun pomo sattui näkemään minut viimein syömässä kanaa: "Jaa syöthän sää kanaakin ... ei kun oon katellut, että hernettä se vaan vetää ja mitään ei tapahdu." Aika paljon tästä työpaikan yleisasenteesta menee sen piikkiin, kun ovat löllöt kateellisia, jos joku pystyy kontrolloimaan syömisiään, ja luonnollisesti joukosta poikkeava täytyy saada käyttäytymään valtaväestön tavoin.

Pitäis ottaa joskus hiilihydraattipäivä keskelle viikkoa, vetää oikein kunnolla pizzaa ja irtokarkkeja jne. ja ihmettelijöille sanoa, että kyllästyin vittuiluun ja löin läskiksi. Varmaan päivän päätteeksi olisi jo vähän enemmän tukea ja ymmärrystä tähän touhuun?

Cthulhu sanoi:

Täytyy myöntää että naurahdin.

Omalla kohdalla töissä: taasko sun pitää syödä, taasko tota rahkaa, mitä on rahka, mikä tossa rahkassa on "parempaa" kuin jogurtissa, ilmeisesti laitat funlighttiä kaikkeen ruokaan, tonnikala haisee kuolemalta, mites nää (eines/ruoka-aine X) mikä näissä on vikana ettet syö, kai sä tiedät että noi dieetit on pelkkää paskaa eikä toimi, jne. Sitten jos saavat ylipuhuttua lounaalla kebabille niin hirveät voiton fanfaarit.

Mutta onpa joillain jäänyt jotain kaaliinkin, työkaveri pudottanut 20kg vuoden alusta hiilareita rajoittamalla ja lisäämällä proteiinia. :worship:

Voi hellanlettas on herkkä hipiä jos ei vähän vittuilua kestä ;)

Jos asiat noin kovasti vaivaa, että kiinostaa mitä MUUT ovat OMASTA ruokailusta mieltä, niin eikö niitä haluamiaan safkoja voisi kotona tehdä sellaiseen muotoon ettei tarvi vaivata omaa pikku päätään enää töissä. Esim. tekee rahka-marja-funlightcombon valmiiksi eväsrasiaan. Tai sitten paistaa kinkkumunakkaan ruisleivän väliin. Paistijauheliha-makaronimössö ei myöskään näytä epäesteettiseltä. Tai kanasalaatti ei herätä kenenkään mielenkiintoa. Variaatioita on miljoonia, jos kärsii siitä että joku vittuilee rahkapurkista ja ei itse osaa aukoa päätä takasin niin tehkää ne pöperöt himassa valmiiksi. ;)

Kyllä se vähäinen vittuilukin voi alkaa kummasti pinnaa kiristää toistuessaan x kertaa päivässä n vuoden ajan, ilman että edes repliikit suuresti vaihtuvat.

EDIT. Rautalankaesimerkki: Pöllämystyneellä äänenpainolla lausuttu "MITÄ sä oikein syöt???" voi tuntua ensi alkuun hyvinkin hupaisalta, mutta kun saman lausahduksen kuulee noin about joka helevetin päivä ja aina samalla äänensävyllä, voi jossain vaiheessa olla lähellä ärjäistä takaisin, jotta "no kait sää perkele nyt itekin sen näet, ota silimä kätteen ja kato" tjsp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom