Ruokailujani kytätään - ärsyttää

Cthulhu sanoi:
Kyllähän työkaverit joskus minullekin kuittailevat mutta totean yleensä, että olen vahvempi kuin kukaan heistä ja pystyn myös hakkaamaan jokaisen heistä. Tämä yleensä hiljentaa jengin.

Repesin! Toi oli päivän paras..
Koskahan musta tulee niin iso että voisin sanoa noin :rolleyes:
Täällä kun on töissä muutamia suht isoja äijiä.
En mä taitais uskaltaa sanoo noin vaikka olisin kuinka iso.
Mutta Cthulhu on ja se saa riittää :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole kuittailua tullut, melkein toivoisin että tulis. Vähän ihmetteleviä katseita kyllä tuli joskus kun kaivoin jääkaapista fun-light pulloni ja rahkapurkin ja aloin lusikoimaan. Muutamat kans joskus ihmettelivät eväspussin kokoa, kun saattui olemaan enemmän sapuskaa mukana. Pitäs laittaa nuo ruokailut paremmalle tolalle niin jos ne sitten kommentoisivat enemmän...:rolleyes:

Edit: Sitä ne varmaan ihmettelevät enemmän kun yleensäkin syön omia eväitä, enkä käy läheisissä lounaspaikoissa niinkuin melkein kaikki muut toimihenkilöt. Ei sitä massu kestä jokapäiväistä rasvaista leikettä ranskanperunoilla.

Hah, no kyllä kytätään. Jos olen dieetillä ts. vedän painoja niin ihmetellään, miksi en syö (muuta kuin kotona juuri tasan tarkkaan sen mitä olen suunnitellut syöväni... neuroottista?).

Jos en ole dieetillä, ihmetellään omituisia ruokailutottumuksiani ja omituisia ruoka-aineyhdistelmiä tai sitä etten syö punaista lihaa :rolleyes:. Tai sitten ihmetellään kun tosiaan syön mieluummin niitä omia eväitä kuin jotain nihkeetä kahvilapiirakkaa. Hö. Julkinen syöminen on ärsyttävää. Vois syödä aina kotona yksin, pimeessä, ei tarvitsisi selitellä.

MÄ kyttään muijani syömisiä, tosin vain siksi kun hän sanoo usein laihduttavansa, koitan antaa vinkkejä, mutta siihen hän sanoo älä nyt latista mua.... huoh vaikeaa.
siis hiukan kommentoin kun hese käyntejä tuppaa tulemaan ja karkkia joka päivä kaupasta...
milläs tota sais kuriin, itse se kyllä aina puhuu, mutta ei sillä oo selkärankaa.

Pulla sanoi:
Joskus mä jaksoin vastailla noihin ystävälisesti mutta nykyään olen vaihtanut siihen, että riippuen kyseisen kommentaattorin ruumiinrakenteesta joko lällättelen hänen vatsamakkaroita ja valinnaisesti otan peukalo-etusormi -otteella hauiksen kohdalta ympäri kiinni ja kysyn, että "...jaa mitä sanoit?" :)
Toi oli paras. :lol2:

Onneksi ite oon niin onnellisessa asemassa, että pääsääntösesti saan syödä rauhassa ihan mitä vaan, kun ei ole kuin yksi tyyppi duunissa jakamassa jääkaappia.

Kun muutaman kerran on "fiksumman" ruokavalion periaatteita selittäny, niin eipä niitä enää sitten tarvii, varsinkin jos on omassa kropassa tapahtunu muutoksia mistä ko. kollega voi omin silmin nähdä tulokset.

Vapaa-ajalla/duunitilaisuuksissakaan ei tarvitse pahemmin selitellä syömisiä -kai mä sitten osaan perustella valintani tai jotain. Ja joskus kyllä tuntuis, että nykyään niin moni on jollain spessuruokavaliolla, ettei se enää jaksa herättää hämmennystä. Tosin voin kuvitella "tietynlaisia" duuniympyröitä, missä suurin osa duunikavereista on esim. vanhempia ihmisiä, että tilanne on eri.

edit: joo, mulla kanssa toi punanen liha jääny pois (vuosia sitten), eli se tuohon yllä olevaan extrana.

iivili sanoi:
Mystistä, miten paljon joillakin työpaikoilla kytätään ja kommentoidaan.
Samaa ihmettelin minäkin.

Iteltä on kysytty pari kertaa kysytty protskudrinkistä että "mitä toi on". Oon selittänyt, eikä kukaan ole sitä sen jälkeen ihmetellyt tai varsinkaan vittuilut. Yksi liikuntaa itsekin aktiivisesti harrastava mimmi innostui kyselemään ravintoarvoista tarkemmin. Rahkojakin oon töissä vetänyt, ja niitä kukaan ei ole vaivautunut kummastelemaan. Ehkä mulla on keskimääräistä fiksummat duunikaverit.

Mniska sanoi:
MÄ kyttään muijani syömisiä...

Hitusen off topiccia, mutta mä olen huomannut että ihmiset jotka laihduttaa, selvästi vaivaantuu mun seurassa syödessään. Ehkä toi kyttääminen ja huomauttelu mietityn ruokavalion suhteen on usein sitä, että ihmisiä harmittaa se että ne itse syö jotenkin epäterveellisesti?

En mä kavereitteni syömisiä kyttää mutta aina ne mulle niitä selittelee tai joskus jopa oikein pyytää että mä alkaisin vahtia niiden ruokailuja :eek: . Viimeksi pari päivää sitten: "Hei mä otan nyt munkin, jooko, ihan pienen, saanko?" Hah, kummallista. En mä kuitenkaan pyytämättä ala ketään neuvoa saatika moittia. Ellen sitten vähän heristä! Nyrkkiä!

venla sanoi:
Hitusen off topiccia, mutta mä olen huomannut että ihmiset jotka laihduttaa, selvästi vaivaantuu mun seurassa syödessään. Ehkä toi kyttääminen ja huomauttelu mietityn ruokavalion suhteen on usein sitä, että ihmisiä harmittaa se että ne itse syö jotenkin epäterveellisesti?

En mä kavereitteni syömisiä kyttää mutta aina ne mulle niitä selittelee tai joskus jopa oikein pyytää että mä alkaisin vahtia niiden ruokailuja :eek: . Viimeksi pari päivää sitten: "Hei mä otan nyt munkin, jooko, ihan pienen, saanko?" Hah, kummallista. En mä kuitenkaan pyytämättä ala ketään neuvoa saatika moittia. Ellen sitten vähän heristä! Nyrkkiä!

Off topic jatkuu: Mä olen huomannut ihan samaa omien kavereiden keskuudessa. Nykyään joka toinen on pyytämässä multa lupaa syödä sitä tai tätä, toiset lievittääkseen omaatuntoaan mutta toiset siitä syystä että haluavat kuulema päästä "kesäkuntoon"...:rolleyes:

Omia ruokailujani ihmetellään varmaan joka päivä koululla omia eväitä syödessäni. Mäkin olen saanut kuulla niitä "miten sä voit syödä tuollasta"(kyseessä herapuuro joka kieltämättä näyttää aika kamalalta :D ), seurassani kuulema tulee huono omatunto katsellessani ruokiani ja ruokamääriä nyt ihmetellään ihan yleisesti: "kuinka suhun voi mahtua noin paljon ruokaa vaikka oot tuollanen?"...Virnistän vaan ihmettelijöille ja otan lisää ruokaa:lol2: .

Ex-Tavis sanoi:
Omia ruokailujani ihmetellään varmaan joka päivä koululla omia eväitä syödessäni. Mäkin olen saanut kuulla niitä "miten sä voit syödä tuollasta"(kyseessä herapuuro joka kieltämättä näyttää aika kamalalta :D ),
Mitäs ne siihen sun itse leipomaan leipään sanoo??;) Aika harvinaista nykypäivänä, sanoisin. Mutta pitäähän sitä tietää, että mitä suuhunsa pistää...:D
Ex-Tavis sanoi:
"kuinka suhun voi mahtua noin paljon ruokaa vaikka oot tuollanen?"...Virnistän vaan ihmettelijöille ja otan lisää ruokaa:lol2:
Heh, "tuollanen"! Mitäköhän ne tarkottaa:D ? Mullekin duunikaveri sanoi kerran että "Mihin noi sun kaikki eväät menee kun sä oot tuollanen! Juoksetko sä täältä aina kotiin?" :lol2:

themastodontti sanoi:
No sen verran voin lohduttaa että et varmasti ole ainoa. Eipä noista kannata välittää, kyllä ne sen ihmettelyn ennen pitkää lopettaa.

Tai sitten ei, saateri kun itellä on mahtava fiilis nyt keväällä valmistuessa, ku ei tartte enää kuunnella sitä "paljo sulla menee tota rahkaa vkossa", "taasko sinä syöt", "mitä järkeä tuossa on?" yms...
Lisäksi vielä se, kun ei juo ke,pe ja la...Niin on tylsä yms...niin no, sekö ei sitten ole tylsää, että elämässä ei ole mitään muuta kuin kaljan juonti, sipsinsyönti ja löysänäpaskanaläskinä oleminen:curs:

Näitä samoja lässytyksiä olen nyt neljä vuotta kuunnellut.Että ai hiör juu proter!!!(tää siis alkuperäiselle viestin kirjoittajalle)

Mniska sanoi:
MÄ kyttään muijani syömisiä, tosin vain siksi kun hän sanoo usein laihduttavansa, koitan antaa vinkkejä, mutta siihen hän sanoo älä nyt latista mua.... huoh vaikeaa.
siis hiukan kommentoin kun hese käyntejä tuppaa tulemaan ja karkkia joka päivä kaupasta...
milläs tota sais kuriin, itse se kyllä aina puhuu, mutta ei sillä oo selkärankaa.

Vihellä vaihto:D
No ei vaineskaan, jos on hyvä muija niin koita jaksella.

Musta leski sanoi:
Meillä on työpaikalla sellainen oma huone,jossa on jääkaappi ym...
No mulla on lähestulkoon aina eväänä joko rahka-jugurtti häsmäkkä,tai sitten raejuusto-tonnikala böysä.Ja lisäksi ruisleipää ja light cokista.Joskus kananmunia.

Kukaanhan ei meidän työporukasta älyä hevonhelvettiä mistään "body" ruoasta,ja kuittailua aina tulee.En ole paljoa siitä välittänyt.Viimeksikin työvuoron aikana satuin avaamaan tonnikala purkin,ni jo tuli eräs kollega siihen:Miten sä voit syödä tuollaista ruokaa?Vastasin siihen yliteatraalisesti:Meillä kehonrakennus piirissä tätä kutsutaan body ruoaksi..:lol2: :lol2: Hyvä ilme tuli sillekin tyypille.

Seuraavan kerran ku joku rupeaa avautumaan,ni täytyy muistaa tuo pullan ehdotus(tartutaan kaveria hauiksesta kiinni):hyper:
Vaikka ei tuo mun hauis mikään iso ole,eipä sillä.Voimaikkain käsivarsi silti meidän työporukasta:thumbs:

Heikki on vissiin ottanu loparit, ku jätkän käsi on voimakkain?:wanha: :offtopic: :down: :kuvia: :wall: :nolo: :eek: :curs:

Uskon että työpaikalla tulee olemaan liian helppoo ruokailujen suhteen tämän jälkee..asun siis kotona.

Ei riitä se, että tarraa habasta kiinni ja uhkaa hakata palasiksi jos porukat ostaa eväät.

Esimerkki: oon dietillä ja on menny jo 3 päivää ilman mitään kunnon pöperöä ja oon yrittäny loihtia ties mitä jostain perunoista ja seidistä (bulkilla on helpompaa ku vetää vaan leivät ja kinkut). No ku vittuunnun ja kysyn että minkä helvetin takia en saa rahaa käteen ja käyn ite ostamassa ne pöperöt mitä tarvin. Nerokas vastaus: "siinä on perunatomaattisianlihasoppaa hellalla siinä on sulle sitä roteiinia" Ei näin informatiiviseen argumenttiin oikeesti voi sanoa mitään.

Äiti alkaa pikkuhiljaa uskoa kun selitän mitä eroa on rahkalla ja perunalla, isäntä ei suostu uskomaan ja haluaa olla sanomassa mikä on oikein ja mikä väärin. Salilla oon viihtyny jo 2.5 vuotta, mutta kohta muutan onneksi opiskelemaan muualle.

Kuvitelkaa oikeesti ne työpaikan +40v arvostelijat kun ootte itse aivan niiden armoilla. Joillekkin ruoka on vaan ruokaa ja sen on oltava mahdollisimman hyvää, toiset tajuaa mitä syö. Paras letkautus oli ku mua manattiin anorektikoksi ku kattoin paketin kyljestä ravintoarvoja. Taidan olla Suomen ensimmäinen yli 90kg anorektikko.

Måpå sanoi:
Esimerkki: oon dietillä ja on menny jo 3 päivää ilman mitään kunnon pöperöä ja oon yrittäny loihtia ties mitä jostain perunoista ja seidistä (bulkilla on helpompaa ku vetää vaan leivät ja kinkut). No ku vittuunnun ja kysyn että minkä helvetin takia en saa rahaa käteen ja käyn ite ostamassa ne pöperöt mitä tarvin. Nerokas vastaus: "siinä on perunatomaattisianlihasoppaa hellalla siinä on sulle sitä roteiinia" Ei näin informatiiviseen argumenttiin oikeesti voi sanoa mitään.

KOita nyt ymmärtää se kolikon kääntöpuoli myös. Mutsis on tehny safkat ja sä tuut tsekkaat ja ilmoitat, että ei kelpaa, anna rahaa? Mut olis heitetty just eikä melkein pihalle, jos mä tolleen olisin mennyt kommentoimaan koko perheelle tehtyä ruokaa. Pidät turpas kiinni otat hiukan sitä ruokaa ja sitten viikkorahoista tms. käyt hakemassa pari purkkia rahkaa jääkaappiin ja huitaset "jälkiruuaksi". Kaikki on tyytyväisiä?

Jooemmäjaksa selittää ;) Tiivistetysti: minä teen yleensä perheeseen ne ruuat; en todellakaan nirsoile ja vaadi rahaa päälle

Musta leski sanoi:
Vaihtoi osastoa.Onhan se Antti tietysti...;)

Unohdin aivan, Antti on kyllä kaikkien naisten märkä uni(omasta mielestään), On se kyllä hyvässä kunnossakin(omasta mielestään), ja eroottinen ku mikä(omasta mielestään).:D

Hei muute MUSTA LESKI...tossa sun ekassa postissa luki:"meillä on töissä semmonen huone jossa on jääkaappi yms"...OISKO SE KEITTIÖ?BUHHHHHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Tulen huomenna sun luo päiväkaljalle:kippis1:

hunter killer sanoi:
Hei muute MUSTA LESKI...tossa sun ekassa postissa luki:"meillä on töissä semmonen huone jossa on jääkaappi yms"...OISKO SE KEITTIÖ?BUHHHHHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Tulen huomenna sun luo päiväkaljalle:kippis1:

Paitsi kun ei ole.Se on se meidän alakerran valvomo.Että buahahaa vaan itsellesi:thumbs:

Päivittäin tulee jonkinlaista vittuilua asiasta porukoilta tai kavereita. Ottaahan se järkeen, mutta antaa ottaa. Jokainen tallaa tavallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom