Ruoka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AzGi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kuinka on tärkeää on oikea ruoka? olen 193cm ja noin 95kg on rasvaakin kehossa. olen käynyt salilla noin 3 kuukautta ja painot on on noussu hyvin koska en ole ennen keränny voimaa kuin töitä tehden. Jos haluan lisää voimaa kannattaako mun hommata esmi. massanrakentajaa. vai mitä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
treeni, ruoka ja lepo. Kolme tärkeintä asiaa punttailussa. Jos noista joku on vituralleen niin kehitystä ei (kunnolla) tule

Ruuan määrä ja sen laatu ovat hyvin tärkeitä.
Massanlisääjistä ei taida juuri kellään tällä palstalla olla mitään positiivista sanottavaa, itse en ole niitä kokeillut enkä kokeilisi. Suosittelen käyttämään ne rahat muuhun ruokaan tai lisäravinteisiin.
Mitkä ovat tavoitteesi? Jäi vähän epäselväksi kun puhut vain voiman kehittymisestä, toisaalta massanlisääjistä kyselit. Vai kumpaakin hakusessa?

Jakob sanoi:
treeni, ruoka ja lepo. Kolme tärkeintä asiaa punttailussa. Jos noista joku on vituralleen niin kehitystä ei (kunnolla) tule

Seuraavana listassa on varmaan palautusjuoma. Ostat pussin halpaa heraa ja maltoa ja sekottelet niistä juoman. Esim. 40g heraa ja 40g maltoa. Tämä naamariin heti treenin jälkeen.

Willie sanoi:
Ruuan määrä ja sen laatu ovat hyvin tärkeitä.
Massanlisääjistä ei taida juuri kellään tällä palstalla olla mitään positiivista sanottavaa, itse en ole niitä kokeillut enkä kokeilisi. Suosittelen käyttämään ne rahat muuhun ruokaan tai lisäravinteisiin.
Mitkä ovat tavoitteesi? Jäi vähän epäselväksi kun puhut vain voiman kehittymisestä, toisaalta massanlisääjistä kyselit. Vai kumpaakin hakusessa?
Siis tarkoitatko että pitäis itte vääntää omat juomat?? vai mikä niissä sit muka mättää?? :rolleyes:

Kohta I.S.O sanoi:
Siis tarkoitatko että pitäis itte vääntää omat juomat?? vai mikä niissä sit muka mättää?? :rolleyes:

Massanlisääjissä mättää se, että niissä on suurin osa maltoa ja protskua on liian vähän. Tuppaa menemään kaikki "massa" sinne pyttyyn(pakkiin), ja tämä taas ei ole suurimmalle osalle treenaajista ideaali olotilan muutos. Meikäläinenkin sai nuorena poikana Megamass 2000:lla mahtavan kesämahan aikaiseksi yhden kesän aikana, mitään muuta sillä ei sitten saatukaan. :D

Mitkä ovat tavoitteesi? Jäi vähän epäselväksi kun puhut vain voiman kehittymisestä, toisaalta massanlisääjistä kyselit. Vai kumpaakin hakusessa?[/QUOTE]

Ensisijainen tavoite olis saada lihaksiin voimaa ja sitten kokoa. Sopivassa suhteessa.

Yleensä kannattaa tehdä juuri toisin päin... Voima kasvaa ihan massaa hakiessakin ja sitten kun massaa on vaikeampi saada, niin koittaa hakee voimaa jolloin tulee taas kehitystä. Eli suomeks, hommaa lihakset mihin mahtuu voimaa! :)

Tai voi tietenkin tehdä myös niin, että esim. joka toinen viikko voimaa ja joka toinen massaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kohta I.S.O sanoi:

Mättää tuo minkä edelbrock sanoikin, liikaa hiilareita ja vieläpä maltoa. Kannattaa mieluumin käyttää massanlisääjiin varatut rahat palautusjuomaan, parempaan ruokaan tai sitten johonkin lisäproteiinivalmisteeseen.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom