Ruoka treenin jälkeen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pumper
  • Aloitettu Aloitettu
On mukavaa kattoo itteensä peilistä ja ajatella että on hankkinut lihakset ilman lisäravinteita, kovalla treenillä. Tokihan ne lihakset saattais olla vielä isommatkin jos lisäravinteita vetäisin. Ja onhan se ihan hienoo kokeilla kuinka pitkälle pelkän ruisleivän voimalla pääsee :).

Lisäksi noissa lisäravinteissa on usein kaikkee ylimäärästä mukana...Ei toki kaikissa.

Mut tää on vaan mun mielipide, muut saa vetää lisäravinteita tai jotai roinaa just nii paljo ku huvittaa :rock: . Sit vois alottaa käyttämääm lisäravinteita ja roinaa kun kehonrakennuksesta tulee ammatti, mitä ei tuu tapahtumaan kun en käytä niitä :jahas: .

Jotenki koko postaus toi hymyn naamalle heh.:D :D :D :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos täällä on porukkaa, jotka ei käytä mitään lisäravinteita tms, niin millaista ravintoa syötte heti treenin jälkeen?

Itse juon noin litran maitoa (reilu 30g proteiinia) ja syön ruisleipää n.200g (15 grammaa proteiinia) sit jotain hedelmiä. Lisäksi joko kananmunaa tai tonnikalaa vaihteleva määrä.

Painoa minulla on 72kg.

No minä en ainakaan ole koskaan käyttänyt mitään lisäravinteita. Salitreenin jälkeen tulisi heti saada hiilihydraattia, itse juon yleensä 0,5 litraa appelsiinimehua. Vajaa tunti treenin jälkeen tulisi saada proteiinia, sillon syön tummaa leipää ja lihaa.

Jotenki koko postaus toi hymyn naamalle heh.:D :D :D :D

Mulla itkun:itku: Ruisleipää pöytään äiti!

Ei vais. Mäkin söin joskus leipää, tonnaria ja omenoita salin jälkeen. Eipä sitä kyllä kauan jaksanu, eikä myöskään jaksanu mainostaa jokaiselle, että "luomulihaa", mitään en oo ottanu. :rolleyes:

yleensä palkkarin ekana..
ja sitten kotia päästyäni lautasen safkaa,
joka koostuu n. 70% lihasta
ja loput lisukkeita...
tummat riisi, makaroni, peruna ja rehut...

Mulla on käytössä ns. kompromissi ratkaisu. Treenien jälkeen Mass Blastia, johon oon lisänny noin 20g whey-proteiinia, pala runsaskuituista näkkileipää ja jotain rasvapitosia siemeniä/pähkinöita.

Itellä noi lisäravinteet on parantanut esim. aamu treenin tasoa ihan perkeleesti. Aamulla kun ei oikein ruoka putoa, niin 30g heraa, 2,5dl rasvatonta maitoa, banaani ja hieman van houttenia tehosekoittimeen, niin tunnin päästä kulkee treeni ihan perkeleelisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom