Ruoka&lisäravinteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedän et uuden theardin tekeminen ei oo kannattavaa, mut en oikein tienny et mihin nuista olisin tän kirjottanu.

Olen vähän yli kuukauden jo treenaillu salilla ja nyt on alkanu lisäravinteet kiinnostaa. Mitä kaikkea mun kannattais tilata ja mistä? fitnesstukku vai p-store?

Tavoitteena on saada massaa ja samalla rasvaa pois.

Ja kertokaa myös, että milloin mun kannattaa niitä lisäravinteita syödä? treeniä ennen vai jälkeen?
vai pitääkö myös lepopäivinä?

Mikä on hyvä ja terveellinen normi kotiruoka? ja sen lisäksi kannattaa varmaan vetää vielä raejuustoa 3-4 lusikallista tai jotai?
Nii ja mites vielä aamupala mitä tulis syödä? puuroa,vitamiinia? ja jos proteiinia tuohon tarvii vielä nii minkälaista? mihin väliin rahka ja näin..

ikää löytyy 16.
Isot kiitokset niille jotka vastaa! (:

No fitnesstukku ei neuvo sua, kuten Pakkotoisto, joten tueppa tätä sivustoa ja P-Storeen mars. Mutta itse asiaan, perussafka on kaikista tärkeintä, eli ensiksi hyvä perusta siitä, lisäravinteilla ei korvata koskaan safkaa, sillä vain täydennetään kohdistetusti ruokavaliota.

Esim palautusjuoma on normaalisti se tärkein lisäravinteita käytettäessä. Sen jälkeen lisäproteiini jos proteiinia ei tarpeeksi ravinnosta saa.

Vitamiinit aina aamuisin ja pyri aamuisin syömään tuhti annos puuroa, kauraa, tai neljän viljan puuroa. Mukaan banaani ja pari lasia maitoa. Tässä kohtaa voit ottaa kevyen drinkin proteiinia jos tarpeen tai menee sisään puuroannoksen jälkeen.

Aamulla on hyvä lataa pitkiä hiilihydraatteja ja niitä saat juuri puurosta.

Välipaloina voit käyttää tummaa leipää raejuuston kanssa, leivän päälle kinkkua. Myös rahka käy hyvin, sen kanssa mausteena ananasta tai vaikka mehukeittoa tai fun lightia.

Treenin päälle sitten niitä lisäravinteita ja siinäkin riittää ihan pelkkä hyvä palkkari kuten vaikka Phase 3

Noin tunti puoltoista palkkarin jälkeen hyvä lämmin ateria, jossa kalaa, kanaa tai lihaa. Iltaisin koita ottaa proteiinipitoista ruokaa ja pidättäytyä hiilihydraateista, et niitä yöllä tarvitse.

kiitokset! Eli tuotaa pärjäisinkö esim näillä: Evolution phase3 ja Evolution Whey1

Phasen vetäisisin treenin jälkeen ja wheyn sitten aterioiden jälkeen?

Eikö tulisi ehkä VÄHÄN halvemmaksi ostaa vaan UFS Whey ja Malto?
http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=147
http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=139

32 annosta noissa ja maksaa 17,40 yhteensä ja toi Phase3 maksaa itekseen jo 19 euroo ja vain 10 annosta.

Ja tiedän, että Phasessa on kreaa mutta halvemmaksi tulee ostaa krea erikseen ja lisätä ite noihin.
UFS Whey on herakonsentraattia, Phase3:ssa proteiini on isolaattia.
Eli aivan eri hintaisia raaka-aineita.

Mike, mainitsit että hiilaria ei yötä vasten tarvitse. Itse äskettäin toisessa keskustelussa kirjoitinkin omasta aamutreeniin liittyvästä hiilarintarpeesta, eli pelkkä rasva/prode iltapala saa aikaan seuraavana päivänä aamutreenin jälkeen heikotuksen. Ilmeisesti verensokerit heittelee.

Vedän aamulla heran naamaan ja heti salille, sen jälkeen palkkari ja aamupalana ehramipurkki+kaurahiutaleet 1 dl. Ilman iltapalan hiilaria iskee heikotus päälle ennen lounasta. Kun vedän proden ja rasvojen lisäksi illalla 4 siivua ruisleipää ei aamulla ole mitään ongelmia.

Onko iltahiilarien tarpeettomuus siis kuitenkaan aivan mustavalkoinen asia, nimenomaan aamutreenin näkökulmasta? Pitäiskö vetää illalla reilusti isompi setti prodea ja rasvaa ilman hiilareita? Voi olla että olen myös tulkinnut kroppaani väärin --> n00b :rolleyes:

Mike, mainitsit että hiilaria ei yötä vasten tarvitse. Itse äskettäin toisessa keskustelussa kirjoitinkin omasta aamutreeniin liittyvästä hiilarintarpeesta, eli pelkkä rasva/prode iltapala saa aikaan seuraavana päivänä aamutreenin jälkeen heikotuksen. Ilmeisesti verensokerit heittelee.

Vedän aamulla heran naamaan ja heti salille, sen jälkeen palkkari ja aamupalana ehramipurkki+kaurahiutaleet 1 dl. Ilman iltapalan hiilaria iskee heikotus päälle ennen lounasta. Kun vedän proden ja rasvojen lisäksi illalla 4 siivua ruisleipää ei aamulla ole mitään ongelmia.

Onko iltahiilarien tarpeettomuus siis kuitenkaan aivan mustavalkoinen asia, nimenomaan aamutreenin näkökulmasta? Pitäiskö vetää illalla reilusti isompi setti prodea ja rasvaa ilman hiilareita? Voi olla että olen myös tulkinnut kroppaani väärin --> n00b :rolleyes:

Juuri ennen nukkumaanmenoa syöty hiilari häiritsee kasvuhormonipiikin kanssa, joka on suurin parin ensimmäisen nukutun tunnin aikana.

Enemmänkin kannattaa aamulla ottaa jotain hiilaria ennen kuin menee salille. Ei ihmekkään jos on huono olo treenin jälkeen kun treeni on tehty heikoilla glykogeenivarastoilla. Samoin sitten treenin jälkeen kunnolla hiilaria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFS Whey on herakonsentraattia, Phase3:ssa proteiini on isolaattia.
Eli aivan eri hintaisia raaka-aineita.
Haittaa varmaan paljon? Aika monet täällä varmaan käyttää ihan tota perus wheytä, tulee vaan todella paljon halvemmaks. Ja makua nyt saa vaikka kaakaojauheesta.

onko tässä isolaatissa ja konsentraatissa eroa??
Isolaatti imeytyy nopeammin kuin konsertraatti.
Näin minulle on kerottu, korjatkaa joku jos menee ihan päin helvettiä.

Ite pitäs alkaa kokeeleen pian tota hemmetin, ööh, aivopieru, "sitä" ainetta mikä sitä vettä kerää lihiksiin.
Festarit loppuu niin sitten sitä vois alkaa vetää, kun sali ja ruoka epäsäännöllistä niin ei tuu niin tulosta niin ei viitti sitä turhaan mässätä.

onko tässä isolaatissa ja konsentraatissa eroa??

Isolaatin proteiinipitoisuus on huomattavasti isompi, joten joudut laittamaan enemmän konsentraatti-jauhetta saadaksesi yhtä paljon proteiinia kerralla. Isolaatti on melkeimpä laktoositonta eli vatsa ei sekoa ja imeytyvyys on nopeampaa isolaatilla. Jos ei ole ongelmia laktoosin kanssa, niin kai se konsentraatti on rahallisesti kannattavampi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom