Ruoholahden Wellness

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IR0N.
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
161
Lauantaina joudun menemään tavallista myöhemmin treenamaan, ja kaupungin salit menevät jo viideltä kiinni. Ainoaksi mahdollisuudeksi näyttää jäävän Wellness, joka on puoli kymmeneen asti auki.

Kysymys: löytyykö sieltä kunnon power rack?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voihan hikinen perse. Löytyykö sieltä ylipäätänsä mitään, missä voi kyykätä ilman tangon alle jäämistä, tai edes kyykätä?

Jos ei, ainoa vaihtoehto lienee tehdä sankarillisia syväkyykkyjä no-no-no tyyliin...
 
Kyllä siellä kyykätä voi, mutta ei niin, että olisi jonkinlaista safety rackiä saatavilla. Ainoa mahdollisuus taitaa olla smith-kyykky, jos jotakin "safety rackiä" tarvii, mutta sitä tuskin haluat käyttää...? En ymmärrä, miksi vanhalta Goldsilta ei tuotu sitä power rackiä sinne. Ihmetyttää ylipäänsäkin nämä kuntosalit, jotka ei panosta turvallisuuteen noissa jutuissa. Kyllähän penkissäkin pitäisi jonkinlaiset turvaraudat laidoilla olla, mutta kovin harvalta semmoiset löytyy.
 
Oikein arvasit siinä, etten Smith-koneeseen koske pitkällä tikullakaan. Ja on tosiaankin helvetin ihmeellistä, ettei käyännössä yhdeltäkään salilta löydy kunnon räkkiä. Töölö Gymillä on, mutta se pirulainen menee jo kuudelta tai viideltä kiinni.

Noh, ilman suojausta sitten. Kyykkyä siis :p.



Long live Chakarov and his no-no-no triple with 270kg!
 
Tohon penkkijuttuun kommentoisin sen verran että siinä ei mun mielestä voi käyttää mitään tukia tms ainoa hyvä on varmistaja.
 
Originally posted by beginner
et siis usko että wellnessiltä löytyy kunnon varmistaja/varmistajat?

No niin... En vain tykkää pyytää jengiä varmistelemaan, ellen tunne ihmistä. Pari kertaa olen joutunut antamaan noottia, kun varmistaja on alkanut repiä tankoa selästä silloin kun sarja on alkanut käydä kovaksi. Asiasta toiseen, en edes mennyt Wellnessiin. Sain asiat järjestettyä niin, että kerkesin yleisille liikuntahalleille.
 
Originally posted by IR0N.


No niin... En vain tykkää pyytää jengiä varmistelemaan, ellen tunne ihmistä. Pari kertaa olen joutunut antamaan noottia, kun varmistaja on alkanut repiä tankoa selästä silloin kun sarja on alkanut käydä kovaksi. Asiasta toiseen, en edes mennyt Wellnessiin. Sain asiat järjestettyä niin, että kerkesin yleisille liikuntahalleille.

Joo, varmistajien kanssa kannattaa aina sopia ETUKÄTEEN miten varmistaja auttaa ja missä vaiheessa. Muuten voi tulla ikäviäkin yllätyksiä.
 
Originally posted by JohnnyB


Joo, varmistajien kanssa kannattaa aina sopia ETUKÄTEEN miten varmistaja auttaa ja missä vaiheessa. Muuten voi tulla ikäviäkin yllätyksiä.

Tosi kuin vesi. Unohdin mainita, että olin kyllä tavannut kuinka pitäisi auttaa, jos tarve tulisi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom