Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä ruoka on hyvää myös mikrossa lämmitettynä. Opettele kokkaamaan:DOriginally posted by MR.D
Ainakin ruoka maistuu aivan KARMEALTA,jos sen lämmitttää mikrossa... (HYI HELV.)
Jotkut tuttuni keittävät perunat mikrossa ja keittävät pikakahvit siinä ,siis mikä vaivaa jos tälläiseen sortuu?????
Originally posted by Sale
Hyvä ruoka on hyvää myös mikrossa lämmitettynä. Opettele kokkaamaan:D
Originally posted by MR.D
Just joo. Joulukinkkukin kannattaa tehdä mikrossa ja Karjanpaisti.
Etenkin on kiva kun menee grillille ostamaan lihapiirakan parilla nakilla,niin myyjä heittää satsin mikroon. Siinä vaiheessa meinaa itku tulla,sama kun saa olutta baarissa muovituopissa....
Originally posted by kvi
Menee kyllä tämäkin vähän ohi aiheen, mutta kyllä minä vältän mikrossa ruuan lämmittämistä loppuun asti. Mieluumin vaikka paistinpannulla kuumentelen vanhat ruuan jämät kuin mikrossa.
Originally posted by Arska
Täällä ei sentään kukaan tuollasia kuvittele, eihän?
Ai tollanen niinku tos alimpana?Originally posted by Taha
"Minulla on mikroruuan syömistä varten alumiinifoliosta muotoiltu hiippalakki, joka estää mikroaaltojen tunkeutumisen aivoihin. Se estää myös tv:n kautta tapahtuvan ajatustenluvun.
Terveisin: "
Originally posted by MR.D
Just joo. Joulukinkkukin kannattaa tehdä mikrossa ja Karjanpaisti.
Etenkin on kiva kun menee grillille ostamaan lihapiirakan parilla nakilla,niin myyjä heittää satsin mikroon. Siinä vaiheessa meinaa itku tulla,sama kun saa olutta baarissa muovituopissa....
Ainakin minun kohdalla,jos esim. haen Citymarketista tai vastaavasta niiden kotikeittiön valmisruokaa kotiin,niin en minä pysty sitä mikrossa lämmittämään.
Ennen tein niin ja nyt en enää pysty,esim. pizzaa en voi kuvitellekkaan lämmittäväni mikrossa(jos nyt esim. Ketju pizzerioiden pizzaa voi pizzaksi kutsua).
Onneksi täällä on yksi Italialainen pizza/pasta paikka mistä saa kunnon Italialaista ruokaa(itse tehtyä pastaa itse tehdyt pizzakastikkeet,taikinat,Bolognesekastike jne... on kyllä maussa eroa kun vertaa valmis taikinoihin ja kastikkeisiin)
Ps. Tämä nyt ei kyllä kuulunut koko threadiin...
Luitko ollenkaan vastauksia vai vain ensimmäisen postin??Originally posted by Rautanyrkki
Enpä ollut moisesta denaturoimisesta kuullutkaan. Itselläni on tapana kokkailla aina ämpärillinen kerralla ja lämmitellä tehtyä ruokaa mikrossa useampana päivänä. Osaako joku kertoa asiasta enemmän vai onko kyseessä ns. grillihuhu?
Originally posted by Phat
Pitää paikkansa, kuten kaikki muutkin kuumentamistavat. Lisäksi myös ruoansulatuselimistö denaturoi proteiinin.
Originally posted by Sale
Ai tollanen niinku tos alimpana?