Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lompardi sanoi:
Datsun 120Y

Samaan sarjaan Datsun sata-ampeeri (100-A)

75Datsun100A.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
erkjetter sanoi:

No niiinhän mä sanoin... eiku siis ainakin tarkotin. :wall: Kahtelin noita muita ameriikan ihmeitä samalla.

Memento sanoi:
Samaan sarjaan Datsun sata-ampeeri (100-A)

75Datsun100A.jpg
siis perkele, 100a on klassikko eikä todellakaan ruma, pientä rajaa nyt:). 100a ja corolla dx on autoja mitä ei saa pilkata.

neutraali sanoi:
siis perkele, 100a on klassikko eikä todellakaan ruma, pientä rajaa nyt:). 100a ja corolla dx on autoja mitä ei saa pilkata.

jep itelläkin eka auto oli 100A "junansulake". perus dixidäkxit on kyllä anaalista, mutta klassikko silti.

TeHo sanoi:
Siis täh? Mikä on sitten "oikeesti ruma auto" muu kuin se joka ei ole mun makuun ja siksi näyttää rumalta?

No eikös se silloin ole oikeata sisältöä jos se tavallinen nykyauto on ruma?

piis :rock:

Ymmärrät ehkä pointin, jos joku laittas tänne vaikka volkkarin golffin. Voihan sekin olla jonkun mielestä ruma, mutta aika turhaa sitä on laittaa. Tuskin se on kenenkään mielestä samassa mielessä ruma, kun joku puhkiruostunut ruoska 80-luvulta.

Mutta tästä ei kannata riidellä, mielipide juttuja. Ei tietenkään ole olemassa "oikeesti rumia" autoja. Mutta jotenkin mun piti tuoda ilmi mun ajatukset, pahoittelen kankeaa kielenkäyttöäni.

tuossa kotikylällä tapahtui joskus onnettumuus, se oli sellanen tasoristeys onnettomuus eli ei ollut siihen aikaan vielä ollenkaan tuollaisia puomeja ym. Oli jokin talon isäntä lähtenyt paikalliselta union huoltamolta tankki täynnä ja alla aivan uusi 100A!!! mies pääsi siihen tasoristeykselle ja paukautti suoraan junan eteen, juna leikkasi kuskin penkintakaa auton kahtia. kuskille ei käynyt kuinkaan! aika turvallinen peli :D tai helvetinmoinen tuuri hoohhooh. mummu kerto että se auto oli ollut kuin partaveitsellä leikattu ja aivan siitä kuskin ja pelkääjän penkin takaa poikki...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Chevrolet Caprice, ja vielä nuo upeat "puu"kyljet. Ainakin yksi ärsyttävimmän näköisistä autoista ikinä.

530718_b_68770a978c17ce4f.jpg

lazki sanoi:
Chevrolet Caprice, ja vielä nuo upeat "puu"kyljet. Ainakin yksi ärsyttävimmän näköisistä autoista ikinä.

Hehe, mulla on joskus ollu tollanen. 'Puukylki' oli toiselta puolelta ihan värittömäksi palanut, niin päätin repiä pois. Alta paljastui maalaamattomia länttejä.

Zone-sarja -42%
-sleeper sanoi:
Tämä volvon urheilumalli on kyllä aika hirveä luomus :)
Volvo 480
Mikä se on se 3-ovinen vanha volvo? Vähän saman tyylinen kuin toi, mutta luultavasti vanhempi. Aivan karmean näköinen vehje. Tai no, en mä oo kyllä nähnyt vielä yhtäkään hienoa vanhaa volvoa.

Powerhousu sanoi:
Mikä se on se 3-ovinen vanha volvo? Vähän saman tyylinen kuin toi, mutta luultavasti vanhempi. Aivan karmean näköinen vehje. Tai no, en mä oo kyllä nähnyt vielä yhtäkään hienoa vanhaa volvoa.

Tämäkö?

volvo%20katoo.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom