- Ikä
- 48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Chevrolet Aztek tjsp
erkjetter sanoi:pontiac.
siis perkele, 100a on klassikko eikä todellakaan ruma, pientä rajaa nyt. 100a ja corolla dx on autoja mitä ei saa pilkata.Memento sanoi:Samaan sarjaan Datsun sata-ampeeri (100-A)
neutraali sanoi:siis perkele, 100a on klassikko eikä todellakaan ruma, pientä rajaa nyt. 100a ja corolla dx on autoja mitä ei saa pilkata.
Mik99 sanoi:Makuasioita, mutta uusi ownaa ton 100-0! ;)
TeHo sanoi:Siis täh? Mikä on sitten "oikeesti ruma auto" muu kuin se joka ei ole mun makuun ja siksi näyttää rumalta?
No eikös se silloin ole oikeata sisältöä jos se tavallinen nykyauto on ruma?
piis
ljp sanoi:Itseasissa tuo sinun laittamasi kuvan mersu ei ole uusi s-sarjalainen,
lazki sanoi:Chevrolet Caprice, ja vielä nuo upeat "puu"kyljet. Ainakin yksi ärsyttävimmän näköisistä autoista ikinä.
Mikä se on se 3-ovinen vanha volvo? Vähän saman tyylinen kuin toi, mutta luultavasti vanhempi. Aivan karmean näköinen vehje. Tai no, en mä oo kyllä nähnyt vielä yhtäkään hienoa vanhaa volvoa.-sleeper sanoi:Tämä volvon urheilumalli on kyllä aika hirveä luomus
Volvo 480
Powerhousu sanoi:Mikä se on se 3-ovinen vanha volvo? Vähän saman tyylinen kuin toi, mutta luultavasti vanhempi. Aivan karmean näköinen vehje. Tai no, en mä oo kyllä nähnyt vielä yhtäkään hienoa vanhaa volvoa.