Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
isuzu vehicross :D

vehicross.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mike sanoi:
Mansessa asuvat varmaan ovat nähneet sen yhden kylähullun joka vetää vielä tuotakin rumemmalla kotterolla pitkin poikin. Se tosin on custom mallinen 3 pyöräinen kulkuneuvo. Rekisterissä ihan normaalisti, mutta onhan se vittu säälittävä!

Anna mä arvaan, valkoinen :D Kunnon sohjossa just ja just etenee... on se kyllä ANKEEN näköistä touhua :evil:

Mä oon varmaan kieroutunut päästäni [ehkä asian selittää se että olen nainen] mutta mielestäni täällä rumaksi haukuttu Ford Ka on yksi parhaiten muotoilluista pikkuautoista.

Itse ihannoin sulavia linjoja, mitään kauheampaa en tiedäkkään kuin kaikki teräväreunaiset ja kulmikkaat laatikkomaiset entisajan mallit, ihan sama mikä merkki, pääosin kaikki kauheita :D

Mun mielestä kaikki nykymuodin mukaiset pyöreämuotoiset autot on ihan vitun rumia. Siihen kastiin menee jo varmaan yli 70% nykypäivän autoista.

Ladassaki on enemmän munaa kun noissa pallomaisissa space-vekottimissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tässä mun hirvitykset:

Liitteet

• 554211_b_237f4b8a81332784.webp
    554211_b_237f4b8a81332784.webp
    29,3 KB · Katsottu: 427
  • 826026-mercedes-benzA150.webp
    826026-mercedes-benzA150.webp
    10,9 KB · Katsottu: 336
  • 508298_b_1ebebad375f1fbda.webp
    508298_b_1ebebad375f1fbda.webp
    41,1 KB · Katsottu: 803
Tämän taidon ranskalaiset ovat aina osanneet.
Rumista rumin:
cxpoldalnagyobb.jpg

Citroen Xsara Picasso

visagt.jpg

Citroen Visa

peugeot_504(1969).jpg

Peugeot 504

Jenkitkin osaa:
amc-pacer.jpg

AMC Pacer

Kuten myös englantilaiset:
morris_marina01.jpg

Morris Marina

panda.jpg

Fiat Panda, on aivan saatanan ruma kärry. Tästäkin tehdään/tehtiin uusi malli, joka ei itseasiassa ole ihan niin ruma kuin tuo vanha.

Citroen Xara picasso, kuka kehtaa tollaisella ajaa?
Nissan Skyline, näyttää ihan mazda 626 sportsaloonilta johon on väsätty hiacen takakaaret.
Volvo 850 & v70 hohhoijaa
Uusi Primera, tarviiko kommentoida?

Zone-sarja -42%
Pertti 123 sanoi:
Renault%204L.jpg

QUOTE]

Älä morkkaa kuules tipparellua! siinä on auto jolla joka ikinen matka tuntuu todellla pitkältä. itsellä on tollanen auto hallilla siin on vaihdekeppi joka tulee koelaudan läpi, myrkynvihreä ja huiput on 70km/h. ostin joskus 2v sitten kauhees kännis sen, 30e muuten makso. eräs tipparellujen harrastaja tarjos 300e mut en myynyt on niin komee peli!

base_01.jpg

Tuo 407 on vaan niin sekasikiön näköinen että oikein sattuu kun näkee tollasen liikenteessä.

Tuossa pökötissä on kyllä selkeitä esteettisiä ongelmia. Tuo keulan aukko on turhan iso ja etuylitys rankasti liian pitkä. Muutenhän tuollainen coupemainen profiili on varma valinta näyttävyyttä tavoiteltaessa. Toki se näkyy sitten huonoinan sisätiloina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom