Mikä korimalli? Näitäkin on miljoona erilaista.phy73 sanoi:Nissan Skyline, näyttää ihan mazda 626 sportsaloonilta johon on väsätty hiacen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä korimalli? Näitäkin on miljoona erilaista.phy73 sanoi:Nissan Skyline, näyttää ihan mazda 626 sportsaloonilta johon on väsätty hiacen
R32Powerhousu sanoi:Mikä korimalli? Näitäkin on miljoona erilaista.
HC76 sanoi:Mun mielestä kaikki nykymuodin mukaiset pyöreämuotoiset autot on ihan vitun rumia.
Koljonen sanoi:Citroen BX Van ei oo mitään kauneinta mahollista katsottavaa. Nettiautosta löytyi vielä tuning-lisävaloilla varustettu malli. :lol2:
e: aloituspostin luin tietenkin jälkikäteenolkoon nyt tossa...
mxm sanoi:Bushin limusiini on aika helvetin ruma
TeHo sanoi:![]()
Tuo 407 on vaan niin sekasikiön näköinen että oikein sattuu kun näkee tollasen liikenteessä.
Mut avo taas ei tykkää yhtään. Kuinkahan monta riitaa ollaan saatu aikaiseksi, kun 407 pösö on sattunut vastaan ajamaan..
Kyllä mulle tuollainen auto kelpaisi! Isukki meinasi tuollaisen kakkosautoksi ostaa, mut sit se tajus, et mä olisin lainannu sitä autoa jatkuvasti ja jätti ostamatta.. :jahas: :D
. ihmetyttää ettei täällä ole ainuttakaan "manne" mallin mersu kuvaa näkynyt. eli tässäpä se, huomatkaa mersun iki ihanat metalli hohto värit ;)