- Liittynyt
- 27.1.2003
- Viestejä
- 1 004
Tässä oma "suosikki". Citroen BX GTi
"BX sai uuden huippumallin, 16-venttiilisen GTi:n (160 hv) syksyllä 1987 ja nelivetoversion vuodenvaihteessa 1989/90. Mm. Suomessa myytiin 1980-luvun lopussa myös mallia BX 16 GTi, jossa oli Visa GTi:n 115-hevosvoimainen moottori ja GTi-varustelu. BX:n GTi-malleissa oli normaalimalleja selvästi kovempi ja epämukavampi jousitus ja kovat urheiluistuimet. Varustetaso oli korkea."
En ymmärrä miten joku on voinu suunnitella noin hirveen auton. Noita takapyöriä peittävät lokasuojat on kyllä jotain...:0:
"BX sai uuden huippumallin, 16-venttiilisen GTi:n (160 hv) syksyllä 1987 ja nelivetoversion vuodenvaihteessa 1989/90. Mm. Suomessa myytiin 1980-luvun lopussa myös mallia BX 16 GTi, jossa oli Visa GTi:n 115-hevosvoimainen moottori ja GTi-varustelu. BX:n GTi-malleissa oli normaalimalleja selvästi kovempi ja epämukavampi jousitus ja kovat urheiluistuimet. Varustetaso oli korkea."
En ymmärrä miten joku on voinu suunnitella noin hirveen auton. Noita takapyöriä peittävät lokasuojat on kyllä jotain...:0: