Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siis miten toi kuva noin näkyy?? Nyt olen systerin luona ja tuossa mun postaamassa kuvassa näkyy vette. Himassa kun taas katon niin siinä näkyy uusin laguna.
Kyllä mulla näkyy ihan Laguna niin kuin pitääkin. Osalla on selaimen asetukset pyllyllään, niin näyttää väärin. Toi vette on ilmeisesti sama juttu kuin kuuluisa keltainen sammakko. Hotlinkkaus estetty, niin tilalle tulee aina toi kuva.

Aivan järkyttävän näköinen toi X6. Näyttää kuin Honda CRV ja M6 olisi yhdistetty.

Ei oo bemari onnistunu noissa katumaasturien muotoilussa oikein ikinä. X5 on OK, mut X3 on mun mielestä hirvee ja tää X6 pisti vielä paremmaks. Aivan järkyttävä. Noi ikkunat näyttää suhteettoman pieniltä tohon kyljen korkeuteen verrattuna. Ehkä ameriikassa voi vielä mennä läpi tommonen tyylitön möhkäle.

X6 on niin vitun ruma ja järjetön, että ihan sen takia miellyttää minua. Vähän sama homma kuin Suzukin B-King.

X6 on helkkarin siisti! Varsinkin verrattuna 6-sarjaan joka näyttää siltä kuin siitä olisi päässyt ilmat pihalle. Ei silti yhtä muodottoman ylikorkea kuin X5. Ostaisin heti jos olis varaa.

BMW-X6-749777.jpg

m6.jpg

Aivan uskomattoman ruma tekele tuo X6...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On toi X6 kieltämättä hieman oudon näköinen varsinkin tuosta takaovesta taaksepäin. Takarengas näyttää hautautuvan suuren ahterin alle. Ei pysty oikein sanomaan, ennen kuin näkee livenä.

Tänään näin uuden EVO X:n... ehkä oli lievä pettymys, kun auto oli yhtä korkea kuin Toyota Yaris Verso... ei kovin "sporttisen" oloinen siis ulkonäön puolesta, vaikka vihaiselta näyttääkin keula :D

Tällanen Bulgarian Veliko Turnovosta viime syksynä bongattu. Itse asiassa ei edes ruma, vaan kivan erikoinen!

Liitteet

• DSC00705.webp
    DSC00705.webp
    97,7 KB · Katsottu: 501
Mun mielestä toi on ihan hauska. Mittasuhteet nyt on vähän mitä on, mutta jälki näyttää hyvältä eikä tuo nyt ihan muodoton ole. Siinä on suunnittelijan kynä viuhunut kuin 50-luvulla jenkeissä (eli suunnittelijalla on ollut vapaus tehdä mitä päässä liikkuu). Mun mielestä rohkea suunnittelu ei oo huono asia niin kauan kuin auto on sulava ja mun silmään tuo on suht' passeli, sopivan yliampuva.

Toissapostauksen BMW on jotain ihan hirveää. :urjo:

"Rumat" ja "nolot" autot vaan on mun juttu. En vois kuvitellakaan ajelevani sellaisella joka miehen/naisen "bling bling" unelma-autolla vai miksi niitä nyt kutsuis. Seuraava hankinta tulee kyllä olemaan Citikka BX Van.

HR-V7.jpg

10416-honda.jpg

En ymmärrä miten Honda on voinut tehdä näin vastenmielisen näköisen auton:(. Tuo jotenkin mieleen Top Gearin porukan amfibiautot: Sivulistoista alaspäin kuin veneen pohjan, jossa on renkaat.

BMW x6 nähtynä kaupassa, ja koeistuttuna. Ihan käsittämättömän erikoinen auto, sillä se on kuvissa aikas mitätön, suorastaa ruma rassi, mutta luonnossa kun sen näkee, se on kyllä kiilannut mun lempiautolistan ykköseksi, aivan fantastinen auto, sisältä hieno, ulkoa hieno, mainiot penkit, kaikenkaikkiaa kaunis. Ainoastaa sen elektroninen automaattivaihteen valitsin vähän epäilyttää, että mitenköhän toi pysyy ehjänä talvipakkasilla jne. Mahtava pirssi!

kauheinta mitä on edustaa sitte taas Toyotat poislukien uusinkoppanen celica, suprat ja aristot, vaikken itelle kyllä aristoa laittaisi ikinä, ja sitte iki-inhokki..

fiat_punto1200cc2001f34.jpg

tadaa! siin se on, tollasta ei tuu tän miehen pihalle koskaan. Nunca! Ei kyllä tuu Corollaakaa, eikä mitää muutakaa tuulipukukansalaismallii..

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom