Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olisko luukkulamput oikea termi..? Eipä nuo kaikki kuitenkaan hulluilta näytä.
Uudemmat tojot, kuten Celica ei mun mielestä näytä kahjoilta noilla lampuilla. Tosin onhan tässä muutenkin tuoreampaa muotoilua, mutta kuitenkin.
Kyllähän tuo Nissani myös ihan omaan silmään menevän näköinen on.

Kyllä toi Nissani omaakin silmää miellyttää.
Muistan kun pikkupoikana tuli käytyä autoliikkeessä istumassa 200SX:n ratin takana ja olihan se hieno peli:)

Osa noista äskeisistä autoista on kyllä kaukana siitä miltä ne on uutena näyttäny.
Omaakaan silmää ei monikaan noista miellyttäny, mutta eipä se ihmekkään ku autojen
maalipinnat on täysin kulahtaneet ja alle on väännetty peltorallin jälkeen 13" peltivanteet ja bilteman pölärit.:)

edit:ja tarkoitan MäcGaiverin postaamia kuvia.

Yksi yhdistävä tekijä saa nämä autot näyttämään älyttömän rumilta mun mielestä

Itsellä taas on jonkin näkönen fetissi noihin luukkulamppusiin. On jo ollut 323F ja nyt on menossa pontiac firebird. Vähän uudempaa vuosikertaa tosin kuin noissa sun kuvissa.... Ja seuraavaa luukkulamppusta katsellaan jo. :D

Honda Aerodeck on kyl aivan hirvee, samoin kuin tuo vulva. :urjo:

Zone-sarja -42%
Nissan-Denki-Cube.jpg

Nissan cube

Nissan cube

Musta tuo Cube on just symppis. Tuollaisen voisin ostaa vaimolle kauppakassiksi eikä itseänikään hävettäisi ajella.

Mulla tulee mieleen siitä jäätelöauto tai pakastearkku :D hyyyyyyi

Voi kun oliski tommoset jäätelöautot.

terv. kotijäätelö kuski

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäkään en oikein pidä tosta Audi TT:stä, ihan liian pyöreä, tulee mieleen kuplavolkkari. Ei oikein mitään skarppeja linjoja. Uusin korimalli on hieman parempi, mutta ei sekään mieleeni.

En nyt tuota Audia menisi rumaksi sanomaan. Onhan se vähän pallomainen mutta ihan jees kuiteski. Ja Ihmemiehen postauksista nappaisin tuon 200:sen pois vaikka ne läppälamput rumat onkin :)

Katselin tuossa nettiautosta Ferrareita ja meinasi leuka tippua kun näin tämän tekeleen, siis WTF? :D

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1990519
Joskus pikkupoikana tuli ihasteltua tollasta, kun kotipaikkakunnalla tuollainen pyöri. Oli tosin jotain 80-luvun loppua, ja ehkä vähän ysärin alkua. Pakko kyllä nyt myöntää, että on ihan uskomattoman ruma tekele. Yllättävän paljon sitä on kyllä näköjään kyselty. Itse en kehtaisi tollasella ajella. Mielummin vaikka sitten amistuunatulla Corollalla karvanopat heiluen, mutta ei tolla.

Varmaan ollutkin jo, mutta on se kamala. Renault Kangoo:
renault-kangoo-big.jpg

Edellisellä pomolla oli tälläinen kulahtanut aasinkuljetuskärry. Hyi saatana meinasi laatta lentää joka aamu töihin tullessa kun tuon näki parkkipaikalla. Miten sellaisen esimiehen voi edes enää ottaa tosisaan kun tuollaisella ajelee. No en kyllä ottanutkaan.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom