Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maailman rumin farmari :urjo: sitikat yleensäkki on helvetin rumia, mutta tämä on jo jotain aivan käsittämätöntä
CX-rechts.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
eikös siinä ole vaan korean pojat taas kopioineet muodon sieltä, toisen täältä ja lyöneet vähän omaa sekaan.
Ihan kuin söisi jotain hyvää keskieurooppalaista safkaa ravintolassa ja oksentaisi sen pihalle, lopputulos ei aivan vastaa alkuperäistä.

eikös siinä ole vaan korean pojat taas kopioineet muodon sieltä, toisen täältä ja lyöneet vähän omaa sekaan.
Ihan kuin söisi jotain hyvää keskieurooppalaista safkaa ravintolassa ja oksentaisi sen pihalle, lopputulos ei aivan vastaa alkuperäistä.
Joo, ihan normaali tila-auto on kyseessä.

Ten-Foreign-Rodius.jpg

Merkillä on myös mersukytköksiä. Chairman niminen edustusmalli on tehty mersun w124 pohjalle ja ulkonäöltään 90-luvun ässän näköiseksi.

Uudessa Chairman W -mallissa on myös pientä kopiointia havaittavissa: :D

Ssangyong_Chairman_W.jpg

Näissä muodoissakin tais mennä tulevaisuusvisio vähän persiilleen. Onneks

Pacer.jpg
Jeesus kun olis siisti omistaa tuollainen auto. Tossa on jotain niin absurdia ja paskaa muotoilua, että pesee Multiplankin.

X6 taas on luonnossa aivan tolkuttoman makea, ostaisin heti jos olis pakko.

Lancia Thesis:

Lancia_Thesis_1_bg.jpg
lancia_thesis.jpg

Lancia_Thesis_vl.jpg

Aivan uusi tuttavuus itselleni. Noita on paljon täällä Saksassa. Rumin auto mitä olen koskaan nähnyt. :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
haha, tollaselle sleeperille jo naurettas :lol2:

edit: siis tää on jotain käsittämätöntä
pt-cruiser-2007.jpg

Oon iteki jo jonku aikaa ihmetelly noita Lancian hirvityksiä. Mitäköhän helvettiä siellä on tapahtunu ku on tuollaset hyväksytty tuotantoon? Suunnittelijat on läpällä piirtäny mahdollisimman ruman näkösiä autoja ja kuvat on vahingossa mailattu johtajille, jotka on ihan vaan vittuillakseen käskeny alottaa tuotannon?

Oon iteki jo jonku aikaa ihmetelly noita Lancian hirvityksiä. Mitäköhän helvettiä siellä on tapahtunu ku on tuollaset hyväksytty tuotantoon? Suunnittelijat on läpällä piirtäny mahdollisimman ruman näkösiä autoja ja kuvat on vahingossa mailattu johtajille, jotka on ihan vaan vittuillakseen käskeny alottaa tuotannon?
Mun mielestä toi uus Delta on kyllä kaikkialta muualta tosi mehukas paitsi tosta nokan kruunusta. Pakkoko tollasta vanhan ajan jenkkikruunua oli laittaa.

honda_aerodeck.jpg

Honda Aerodeck

1988_Toyota_MR2_TN.jpg

Toyota MR2

volvo%20480%20front.gif

Volvo 480

323_0113.jpg

Mazda 323f

nissan_200sx_2.jpg

Nissan 200 SX

untitled8.jpg

Pontiac Trans am