Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ihan normaali tila-auto on kyseessä.eikös siinä ole vaan korean pojat taas kopioineet muodon sieltä, toisen täältä ja lyöneet vähän omaa sekaan.
Ihan kuin söisi jotain hyvää keskieurooppalaista safkaa ravintolassa ja oksentaisi sen pihalle, lopputulos ei aivan vastaa alkuperäistä.
Jeesus kun olis siisti omistaa tuollainen auto. Tossa on jotain niin absurdia ja paskaa muotoilua, että pesee Multiplankin.Näissä muodoissakin tais mennä tulevaisuusvisio vähän persiilleen. Onneks
Lancia Thesis:
Aivan uusi tuttavuus itselleni. Noita on paljon täällä Saksassa. Rumin auto mitä olen koskaan nähnyt. :urjo:
Toi on ihan ku semmonen vanha lippalakkihaha, tollaselle sleeperille jo naurettas :lol2:
edit: siis tää on jotain käsittämätöntä
Mun mielestä toi uus Delta on kyllä kaikkialta muualta tosi mehukas paitsi tosta nokan kruunusta. Pakkoko tollasta vanhan ajan jenkkikruunua oli laittaa.Oon iteki jo jonku aikaa ihmetelly noita Lancian hirvityksiä. Mitäköhän helvettiä siellä on tapahtunu ku on tuollaset hyväksytty tuotantoon? Suunnittelijat on läpällä piirtäny mahdollisimman ruman näkösiä autoja ja kuvat on vahingossa mailattu johtajille, jotka on ihan vaan vittuillakseen käskeny alottaa tuotannon?
Onhan niitä gran prixejä voitettu 6 pyöräisillä formula 1 -autoillakinCovini C6WÄlytön idea.