Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas tykkään PT-Cruiserin muotoilusta. Ehkei karvalakkimallista, mutta GT-malli on kyllä erikoinen. Epämukava ajettavuus tosin, vuoden kokemuksella voin sanoa. :(
Ei iske PT meikäläiseenkään, mutta uusi Civic puolestaan on varsin hieno ja onnistuneesti muotoiltu. Sisältä se on ehkä vielä hienompi, sama tyyli jatkuu siis sisätiloissakin. Ja ei, mulla ei ole uutta Civiciä, ainakaan vielä.No ei siinä paljoon eroa GT-mallissa ole kai(takaspoikka ja jotai levikkeitä)? Ja on se kamala myös imo.
Toinen:
Uus honda civic, ei vaan oikeen kolahda
Tämä repeilyttää :D Mahtaa olla melkoisen Ganja-Masterin auto tuo ollut aikanaan.50-luvulla suunniteltu Aurora on näin hieno
Toi on kyl ihan vitun ruma. Näyttää lähinnä joltain lippalakilta:Täältä tulee yks ääni PT Cruiserille :urjo:
Nyt on parikertaa tullut kaupungilla jokin amerikkalainen tila-auto. Olisikohan ollut Chrysleri, ehkä 90-luvun alulta. Etsikäähän mulle kuva tähän
Olikin Pontiac
Tuollaisella ei kyllä kehtaisi valoisaan aikaan liikkua. Lyö naapuriasi puolestani, hän on ansainnut sen.Fiat Multipla on yksinkertaisesti maailman rumin auto.
En tajua, kun naapuri rahtasi sellasen Saksasta asti. Kyllä saa hyvät naurut aina, kun naapuri tulee pihaan. :jahas: