Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
6hh0v0w.jpg

Toivottavasti tulevaisuudessa autojen kehitys ei mene tällaiseen suuntaa.

384458485_c843ac3054_o.jpg

Melkein poikkeuksetta kaikki noi tulevaisuus protot on ihan jäätävän hirveitä.

Mä taas tykkään PT-Cruiserin muotoilusta. Ehkei karvalakkimallista, mutta GT-malli on kyllä erikoinen. Epämukava ajettavuus tosin, vuoden kokemuksella voin sanoa. :(

Mä taas tykkään PT-Cruiserin muotoilusta. Ehkei karvalakkimallista, mutta GT-malli on kyllä erikoinen. Epämukava ajettavuus tosin, vuoden kokemuksella voin sanoa. :(

No ei siinä paljoon eroa GT-mallissa ole kai(takaspoikka ja jotai levikkeitä)? Ja on se kamala myös imo.

Toinen:

Uus honda civic, ei vaan oikeen kolahda :)
hondaCivic_14_07.jpg

No ei siinä paljoon eroa GT-mallissa ole kai(takaspoikka ja jotai levikkeitä)? Ja on se kamala myös imo.

Toinen:

Uus honda civic, ei vaan oikeen kolahda :)
Ei iske PT meikäläiseenkään, mutta uusi Civic puolestaan on varsin hieno ja onnistuneesti muotoiltu. Sisältä se on ehkä vielä hienompi, sama tyyli jatkuu siis sisätiloissakin. Ja ei, mulla ei ole uutta Civiciä, ainakaan vielä.

Apropoo, tuo tyyli, jossa auto nostetaan korkeuksiin matalilla renkailla ja tolkuttomilla ylikokovanteilla, on nimeltään donk... jos nyt kiinnostaa

Fiat Multipla on yksinkertaisesti maailman rumin auto.

En tajua, kun naapuri rahtasi sellasen Saksasta asti. Kyllä saa hyvät naurut aina, kun naapuri tulee pihaan. :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Top gearin kanssa samaa mieltä. NISSAN MICRA CABRIOLET maailman noloin auto:urjo:

Zone-sarja -42%
Nyt on parikertaa tullut kaupungilla jokin amerikkalainen tila-auto. Olisikohan ollut Chrysleri, ehkä 90-luvun alulta. Etsikäähän mulle kuva tähän

Olikin Pontiac
transsport1.jpg

Nyt on parikertaa tullut kaupungilla jokin amerikkalainen tila-auto. Olisikohan ollut Chrysleri, ehkä 90-luvun alulta. Etsikäähän mulle kuva tähän

Olikin Pontiac

Tuota kuvan konseptimallia olet tuskin nähnyt, mutta ei se varsinainen tuotantomalli ole yhtään hienompi. Itse tosin pidin tuota tuohon aikaan hienona autona.:nolo:

pontiac_transport.jpeg

Fiat Multipla on yksinkertaisesti maailman rumin auto.

En tajua, kun naapuri rahtasi sellasen Saksasta asti. Kyllä saa hyvät naurut aina, kun naapuri tulee pihaan. :jahas:
Tuollaisella ei kyllä kehtaisi valoisaan aikaan liikkua. Lyö naapuriasi puolestani, hän on ansainnut sen.

Tänään bongasin oheisen mallisen ohjuksen kehällä. Aika mitäänsanomat vekotin.

1767251_b_7cf427cabf5b90eb.jpg

lähde: nettiauto

Fiat Multipla näyttää ihan joltakin venäläiseltä miehistönkuljetusvankkurilta. Menisi ihan täydestä kun maalaisi vihreäksi sekä löisi itkon katolle ja puolustusvoimien logot kylkeen :D

Mutta tässä jotain mitä en tajua. Citroen Picasso näyttää normaalisti ihan pirun hirveältä, mutta tuunattuna jopa siedettävältä:

Citroen_Picasso.JPG

picasso_05.jpg

Johtuisiko siitä että tuossa tuunatussa versiossa ei ole muuta samaa alkuperäisen kanssa kun etuvalot ja keulamerkki :)
Mielestäni tuo moneen otteeseen mainittu PT cruiser on aivan hirveä :wtf:

Alfa Romeo GTV on ihan kamala. Meinaa itku päästä kun näkee jonkun ajelevan "hienolla urheiluautolla".

49874_A_G.jpg

Ja tämä auto myös on joku helvetin aivopieru mitä ei voi ymmärtää.

renault-megane.JPG

Suositut

Back
Ylös Bottom