Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tähän en muista threadilla törmänneeni.. Citroen H Van (a.k.a Aaltopelti-Citikka):

5c29.jpg

vielä hauskempaa tässä kuvassa on että kyydissäolijoiden naamaakaan ei näy. empä haluaisi minäkään naamaani samalle sivulle pt cruiserin kanssa.

PT-Cruiser on hieno kun siihen osaa asennoitua rennosti:rock:
itekki olin sitä mieltä et se on kauhee kun iskä osti viime kesänä mutta kyllähän se menee:D

Ja ainiin vielä uuet Hondat. Ennen aina kuolasi type ärrien perään mutta ei kyllä nuo pränikät ennää hetkauta. Minun mielestä niissä on kyllä niin ruma perse että huhhuh.

Uudet Hondat on just hienoja, varsinki Civicin avaruuspuikulaversio. Honda onnistui siinä mitä Nissan yritti Primeralla, eli harpata rohkeasti futuristisempaan muotoiluun, ei vaan ollut rohkeutta pyöristää peltejä tarpeeksi Primeran kanssa joten se näyttää jo vanhanaikaiselta.

Civicin mittaristokin on aika modernia..

honda_civic_interior.jpg

Nissan Primera taas vastavuoroisesti on öbaut hirveintä mitä kaupasta uutena saa:

nissan%20Primera%20hatch.jpg

Nissan Micra, Nissan Tiida, Nissan Note, Nissan Primera, Nissan X-Trail... :urjo:

Nissan on merkkinä jotenkin pirun luotaantyöntävä. Skyline ja 350Z on ainoat menevän oloiset. Nissan GT-R:ää odotellessa. :kuola:

On kyllä kamala toi uus honda civic, siis aivan vitun ruma.

PT-Cruiser on hieno kun siihen osaa asennoitua rennosti:rock:
itekki olin sitä mieltä et se on kauhee kun iskä osti viime kesänä mutta kyllähän se menee:D

otan osaa, se on oikeesti kamalan näköinen

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nissan Primera taas vastavuoroisesti on öbaut hirveintä mitä kaupasta uutena saa:

Komppaan. Primerasta saa vieläkin kauheamman, kun siihen on tuunattu tuplapakoputket ja perseessä on kissankokoisin kirjaimen ESP. Minkä hiton takia pitää erikseen mainostaa, jos autossa on ESP? Pitäisköhän omaan autoon laittaa takaluukkuun vaikka teksti JARRUT.

50-luvulla suunniteltu Aurora on näin hieno

[]
Äläs nyt sehän näyttää erittäin positiiviselta, ihan kuin hymyilisi leveästi:D

Mun mielestä noissa isoissa SUV:issa ja maastureissa on ihan vitun ruman näköset tollaset matalaprofiiliset renkaat. Esim tässä hummerissa:

31_1822612_img113849.jpg

Paljon hienompi tuo ois jos ois hirveet maastoläskit alla.

Tollaset matalaprofiilirenkaat sopii IMO todella harvaan autoon, lähinnä joihinkin kunnon urheiluautoihin.

:urjo:
1021463627_575ff469a1.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom