Rumat autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"Iso kissa paras kissa" Siis iyyyh se mikäli lie citroen cx se ny onkaan. :urjo:
Ja toinen oksetuksen aihe on nämä chryslerin pt cruiserit. Ei vain voi sietää!

Muoks.
Ja ainiin vielä uuet Hondat. Ennen aina kuolasi type ärrien perään mutta ei kyllä nuo pränikät ennää hetkauta. Minun mielestä niissä on kyllä niin ruma perse että huhhuh.

Muutenki tuntuu, että uuet autot menee vain ihmeelliseempään suuntaan noinniinko ulkonäöllisesti. Esim. Volvotki on ihan omituisen näkösiä. Ehkä tottumiskysymys ehkä ei. :rolleyes:

Mitä helvettiä tämä tekee rumissa autoissa??? :wtf:

Mietin että kumpaan laitan sen.

Sitten koko Knight Rider -teema, tuo helvetin ledivalo tuossa edessä ja skuuppi konepelissä saivat aikaan muuten hienon auton hylkimisreaktion. :urjo:

Uus Impreza.. hyi stana! :urjo:

Oli paha pettymys. No, eipä tarvi kuluttaa ja vaihtaa pari vuotta vanhaa imppua uudempaan.

On tuo hienompi kuin edelliset Imprezat, jotka ovat mielestäni perkeleen ällöttävän näköisiä. Varsinkin se sininen väri ja kullanväriset vanteet, hyi stana!

Juurikin se rumilus näkyy, kun katon ikkunasta :D

ihan menevän näköinenhän se on:

chrysler_pt_cruiser_gt_2003-003.jpg

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no näyttäähän se normaalilta nykyajan muoviselta avaruuslaivalta mutta silti.
aina se hondat voittaa.-
Hohhoijaa, eiköhän tuo sun "muovihehkutus" ala jo riittää. Eiköhän nykyajan autoissa käytetä parhaaksi katsottuja raaka-aineita. Kehitys kehittyy ja materiaalit paranee joten anna jo olla.

Hohhoijaa, eiköhän tuo sun "muovihehkutus" ala jo riittää. Eiköhän nykyajan autoissa käytetä parhaaksi katsottuja raaka-aineita. Kehitys kehittyy ja materiaalit paranee joten anna jo olla.

en ole kyllä missään vaiheessa sanonut että muovi olisi parempaa kuin metalli. ITSE (MINÄ!) että nyt varmasti menee perille EN pidä yhtään autoista jotka näyttävät juuli laskeutuneen avaruudesta. (suurin osa nykyautoissa.).
jos tämä MINUN mielipiteeni ei miellytä niin voivoi. kyseessähän on makuasia, ja jokainen saa ilmaista oman mielipiteensä.

en ole kyllä missään vaiheessa sanonut että muovi olisi parempaa kuin metalli.
Juu juu, rautahaan sä oot kokoajan hehkuttanut. Sun kantas on tullut selväksi joten anna jo olla. Ei joka viestiin mihin postataan uuden auton kuvia tms. tarvitse hehkuttaa kuinka jenkeissä on munaa ja ne on rautaa ja isoja.

yep, näinhän olen aina tehnytkin :thumbs: :rolleyes:

tämä saa nyt minun puolesta olla koska aivan sama mitä sanonkin, niin keksit siitä jotain mistä väittää vastaan. piste. over and out.

New revolution of shopping bags

no voi että kun tulee taas italianmaalta :kakka: koko rahan edestä.

tää on taas niitä autoja mitkä sellainen vento syyskuinen sivutuuli heittää kyljelleen :david:
sisustakin on kuin suoraan norsunperseestä :urjo::urjo::urjo::urjo:

hintakin vaatimattomat 28k:thumbs:
no ei siinä mitään, tuon 5 litran tankin kun lyö täyteen niin sillähän pääseekin sitten sen 2000 kilometriä..

New revolution of shopping bags

no voi että kun tulee taas italianmaalta :kakka: koko rahan edestä.

tää on taas niitä autoja mitkä sellainen vento syyskuinen sivutuuli heittää kyljelleen :david:
sisustakin on kuin suoraan norsunperseestä :urjo::urjo::urjo::urjo:

hintakin vaatimattomat 28k:thumbs:
no ei siinä mitään, tuon 5 litran tankin kun lyö täyteen niin sillähän pääseekin sitten sen 2000 kilometriä..

Fiatin hinnastossa tuon hinnat on välillä 16500e-19500e, joten tuo nyt on taas yksi nettiauton hinta. :)

Ja juu en ole Fiat myyjä, mutta kyllä tuommoisen voisi city-mobiiliksi ostaa.

Fiatin hinnastossa tuon hinnat on välillä 16500e-19500e, joten tuo nyt on taas yksi nettiauton hinta. :)

Ja juu en ole Fiat myyjä, mutta kyllä tuommoisen voisi city-mobiiliksi ostaa.

mtäääh!:eek:

aika jämäkät katteet on jääny sitten tuolle myyjälle :lol2:

"ei se hullu joka pyytää vaan se joka ostaa.."

ihan menevän näköinenhän se on:

Mä en heti keksi kuin yhden tuota rumemman auton: avomalli PT Cruiserista...

295893_fcc464af72.jpg

Jos jostain autosta voi puhua ammeena niin se on tämä.

Mä en heti keksi kuin yhden tuota rumemman auton: avomalli PT Cruiserista...

295893_fcc464af72.jpg

Jos jostain autosta voi puhua ammeena niin se on tämä.

vielä hauskempaa tässä kuvassa on että kyydissäolijoiden naamaakaan ei näy. empä haluaisi minäkään naamaani samalle sivulle pt cruiserin kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom