Rs2000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Kraftwerk n
Katso vanhoja viestejä taaksepäin, siellä on kuva tuosta napista.

Nyt tuli kommunikaatio vaje :)

Tarkoitin tuosta koko autosta kuvia.:kuvia:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by metalman
toi kytkimien alla oleva paneeli näyttäs olevan alkuperänen, koska on ikäänkuin jätetty tilaa tolle keskimmäiselle kytkimelle. ainakin näyttäs siltä.
Nojaa, uskoisin että nuo napit on reunoissa koska ne on silloin molempien etupenkkien vieressä. Ja kun tuon keskimmäisen napin aluslevy ei ole pyöreäkulmainen niin kuin reunimmaisten, niin se ei ole alkuperäinen.

edit: ainakin eräässä toisessa fordissa oli em tavalla penkkien lämppärit ja keskellä tyhjä tila. Mielenkiintoista.. :rolleyes:

No ettei joku näppärä tee-se-itse mies vaan olisi värkännyt omatoimisen lisärikastuspiirin koneeseen, ja laittanut kytkimen tohon väliin. Kun kytkimen vääntää päälle niin piiri ohjaa ruiskusuuttimille enemmän painetta jolloin kakkua kuluu enemmän. Varmaankin tarkoituksena ollut parantaa koneen toimintaa kylmänä talvella. Muutenhan tollasesta lisäbensasta ei ole hyötyä, ellei samalla kone saa jostain lisähappea ja enemmän kipinää.

Jotain rikastinta itekin ensiksi mietin.
Kuvia ei omasta ole kun se on niin paskainen, voishan sen pestä ja napata ohimennen pari otosta. Anyways tuon näköinen se on.

1064927759988.jpeg

Tai taitaa olla tehty vielä yksinkertaisemmin: se on kytkin joka on vedetty ruiskuboxille menevän lämpötila-anturin piuhan väliin. Eli ruisku luulee koneen olevan kylmä, kun namiska on kytketty jolloin se ohjaa suuttimien kautta enemmän bensaa koneeseen.

Originally posted by Mike
Mistäs 3 asentoa?

Jos siellä on välissä pari vastusta, eli se vaihtelee anturin välittämää signaalin voimakkuutta vastuksien kautta? Tällöin voisi periaatteessa säädellä ns. "lisätehoa" jota tolla lisärikastukselle saisi aikaan.

Kävin lukasemassa Fordi puolelta Miken threadin. Oli hauskaa luettavaa.. :thumbs: Suosittelen, saa hyvät naurut ku lukee niitä Voorti-poikien vastauksia.. :D

No eipä tuolta ford-clubin puolelta yleensäkään mitään viisaita neuvoja saa, oon sitä sen verran seuraillut. CRSC:n foorumilta luulen tietoa tulevan, kunhan se taas saadaan toimimaan.

Vanhemmissa Mondeoissa olevien luistoneston nappien logot ovat samannäköisiä, testaapa ruopiiko nyt kun on lunta.

Ei taida löytyä napille selitystä sillä olen kaksi saksasta tuotua rs. nyt katsonut ja kummassakaan ei ole sitä nappia. Toisessa oli kattoluukku kammella ja toisessa sähköinen ja siinä nappi oli se luukun vieressä.

Originally posted by Mike
...mistä ei ole tietoa mikä se on. Maahantuoja ei tiedä.
Näyttää alkuperäiseltä.

Jos ketään ei tiedä mitä noin selvä nappi tekee, niin ei toi voi olla tehdas asennettu.

Lähetä toi kuva tehtaalle johonki info emailiin. siellä kyllä luulis tietävän jos vaan on heidän asentama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom