Rs2000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by WhiteExorcist
Sul on muuten tos kuvas samanlaiset bokserit kuin mulla :jahas:
Originally posted by Mike
Niin on, mutta mä olen pitänyt niitä 9 vuotta kauemmin kuin sä, joten sä apinoit. :jahas:

Minulla on muuten hävinnyt kahdet tuollaiset bokserit, nyt löyty syylliset. :jahas:

Niin on, mutta mä olen pitänyt niitä 9 vuotta kauemmin kuin sä, joten sä apinoit. :jahas:

Mä sain ne mun iskältä,joten sä apinoit mun iskää:rolleyes:
Jos se nappi on vaik ilokaasu-järjestelmälle..siin ois sit niiku boosti-nappi kuin :david: :in autossakin..Sun foortis saattaa osata lentää jos säädät aurauskulmat ja camperit oikein...

Onko sulla siinä toisaalla tuulilasin ja pesusuuttimien lämmityksen katkaisimet?

Olis ainakin semmoinen toiminto minkä päällekytkeytymistä ei huomaa ja sen on saanut noihin tehdasasenteisena lisävarusteena... kolmiasentoisuus tosin ei sovi oikein kuvioihin, jossei sitten lämmitysteholle ole kahta asentoa, mikä toisaalta tuntuu hullulta.

Riq, tuota voisi katsoa, tosin aika omituisessa paikkaa on jos tuohon lasinnostimien väliin on laitettu. Loogisesti se olis etu- ja takalasinlämmittimen nappien vieressä.

Tää on liian ilmiselvä ja olet varmaan jo kokeillutkin, mutta kun nappula kerran on lasinnostimien välissä niin se voisi olla sen kuskin lasinnostinnapin lisänamiska.

Siis mulla on ollut vanhassa autossa just tollanen kolmiasentoinen nappula, asennossa 1. kuskin nostinnappula ohjaa vaan kuskin lasia, asennossa 2. kuskin nappula ohjaa molempia etulaseja ja asennossa 3. kuskin nappula ohjaa kaikkia laseja samaan aikaan. Symboleina mulla tosin ei muistaakseni ollut mitään palleroita siinä.

On vain 2 ikkunaa mitkä saa avattua ja kummallekin on oma nappula. Veivasin laseja kyllä eri asennoissa, ei mitään vaikutusta.

namiska.jpg

Tuleekohan yhteenkään niistä kolmesta piuhasta sähköä, mittarilla vois tsekata...

Entäs onko kaikki sulakkeet ok?

Pakko heittää arvaus: Aikaisempi omistaja on rikkonut lasinnostimen kytkimen/kytkimet ja hakenut romikselta vastaavan värkin. Ainoana erona tuo kolmas nappi joka kuuluu selkeästi kattoluukun säätämiseen. Kiinni, puoliks auki ja auki. Eiks jeh?
Tai sit toi vois olla alustan säätö, symbolit kuvais matalaprofiilirengasta ja sit korkeampiprofiilista rengasta.

:)

Kattoluukku on veivillä ja jos toi olis roinikselta hommattu, ei siihen olis mitään piuhoja mitä kytkeä kii, nyt siitä lähtee 3 piuhaa.

Jos sähköinen luukku on ollut jälkiasennusoptiona ja kytkimet ynnä johdotukset ovat kaikissa autoissa jo valmiina?

Yksi mutuheitto lisää: olisiko sivupeilien lämmitysnappi?

Luulisi, että se vaikuttaa ikkunoihin, ja samalla periaatteella kuin peilien säätönappi, eli keskiasennossa se on neutraali, ja toisessa asenossa vaikuttaa toiseen ikkunaan ja toisessa asennossa toiseen ikkunaan...mutta jos auto on saksasta niin se voi olla ihan mikä tahansa, sekin auttaa heti kun mittää että tuleeko niihin piuhoihin virtaa ollenkaan.

Sarjassamme erittäin tyhmä ehdotus, minkä yksi vanha asentaja opetti: Vedä johto maihin, ja katso minkä sulake palaa....

Ei nyt sentään :D

Mikäs voisi olla, oisko joku sähköantennin namiska, ei sekään taida erilliselä namiskuukkelilla toimia.:wall:

Jossain vanhoissa Sierroissa muistaakseni oli ajovalot alennetulla jännitteellä, loogisesti toi namiska kuuluis olla valokatkaisijan vieressä, jaa mut ei sekään oo kolmiasentoinen, täytyypä alkaa miettimään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom