SUPERCARB 1kg -40%

Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itse käyn APC:llä ja olen tykännyt paikasta. Mitä nyt välillä tahtoo olla porukkaa aika reilusti siellä mut välineitä on tarpeeksi niin ei tarvitse jonotella juurikaan...

Elokuusta 2009 asti APC:lla kynistelty, nykyäänhän sali on Arctic 247 Gym (menikö oikein?) ja vissiin viralliset "uuden" salin avajaiset on 11.12. Vielä ei näy olevan uusilla sivuillakaan kummempaa sisältöä mutta eiköhän sitäkin tule jossain vaiheessa. :)
http://www.arctic247.com/

Syksystä 2009 käyny APC:llä, nykyisin Artic 24/7 Gym. Muuten ihan kunnollinen paikka, mutta vällillä tuppaa olemaan ahasta :down: ja musiikki on välillä kuunneltavaa :rock: , mutta välillä myös sieltä toisesta päästä :urjo: .

Käykö täällä rovaniemen pakkislaiset keskenään salilla? :)

Voihan nuo käyväkki. Itse tunnen vain yhden pakkislaisen ja emme käy keskenään salilla. :)

Tervehdys ROI.

Elkäähän missatko tätä häppeninkiä !

roellypst.jpg

Juujuu. Sais nyt itsekin alotettua salin, ja ottaa itteä niskasta kiinni.

Huomenna on paras päivä aloittaa salilla käynti. ;)

AnneP: Oho! Mahtavaa. Tiedätkö sisäänpääsyn hintaa?

Huomenna on paras päivä aloittaa salilla käynti. ;)

AnneP: Oho! Mahtavaa. Tiedätkö sisäänpääsyn hintaa?
Vastataan ku tiedetään. 10e

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Aivan mahtavaa nähdä tuollainen jönssi livenä. Pakko lähteä kattomaan. Ja treenitkin vielä... nice. :)

Ainakin Arcticilla on ohjattuja kahvakuulatreenejä joskus. Yksilöllinen ohjaus kuuluu tosin salikortin hintaan myös. :)

eli jos ostaa normi salikortin (kuukausikortti? vai mikä?) niin voi tavallisena asiakkaana kysyä kassalta neuvoja ja ohjausta yksilölliseen opetukseen?
tekeekö kukaan niin? tuleeko ne ees ohjaamaan?

vai onko tuo joku personal trainer juttu et pitää maksaa?

edit: miten muilla saleilla rovaniemellä?

Ainakin näyttäisi tuo Gym EveryBody tarjoavan VIP -asiakkaille jonkinlaista ohjattua reeniä. Olen myös tainut nähdä, kun henkilökunta siellä opastaa porukkaa. Varmaan kysymällä suoraan kuntosalilta ja vois kuvitella että kortin ostajalle on mahdollisuus opastettuihin liikkeisiin. Tuolla Gymillä on sen verran rennot ja mukava henkilökunta, että varmasti poijjat opastavat.

harrastaako kukaan rovaniemeläinen kehonpainoskillsejä/telinevoimistelupohjasta treeniä? Kaikki omat kaverit on vähempi urheilullisia ja treenikaveri olis enempi kun tervetullut juttu. Tai vaikka vaan lenkkipolulle/hiihtämään/rullistelee/luistelee jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom