Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tänään kaverin kanssa nyt tsekkaamassa ton gym everybodyn ja täytyy sanoa et tuli jiipeen salia ikävä..Ei se auta, pakko se on kortti käyttää loppuun, sitten miettiä jatkaako everybodyllä vaiko mennä apc:lle..Everybodyllä näky paljon jiipeeltä tuttuja naamoja

Perseestä tuo jiipeen salin lopetus.

Jos joku oikeesti väittää, ettei APC:lla treenata kovaa, niin voi tulla sinne ihan itse katsomaan.
Oikeesti nyt joku kertoo.. Väitän että siellä on liian vähän tilaa ja ahdasta, liikaa ihmisia ja tosi "akateemisten" paikka.. Niin paljon kaikkea jengii et ei kiitos tosi treenaajille, asenne ratkasee ja henki!

Oikeesti nyt joku kertoo.. Väitän että siellä on liian vähän tilaa ja ahdasta, liikaa ihmisia ja tosi "akateemisten" paikka.. Niin paljon kaikkea jengii et ei kiitos tosi treenaajille, asenne ratkasee ja henki!

Tämähän on tietenkin mielipidekysymys, mutta olen henk. koht. eri mieltä. Ja mun osalta tämä keskustelu loppuu tähän, mulle on aivan sama missä muut reenaa. UGH.

Tulipa jotenkin haikea fiilis JiiPeen lopetamisesta...toisaalta näitä ongelmia oli jo aiemmin, eli paikka oli välillä kiinni jne.
Tuli aiemmin veikattuakin tässä triidissä että JiiPee menee konkkaan näiden uusien salien myötä...

Tuskinpa JP itte tätä lukee, mutta kiitos vain mukavasta rupatteluseurasta ja asiantuntevista vinkeistä.
Harmi että rollon kokosessa kaupungissa on saleja noin monta, ei minun mielestä tarvitseisi.

Mutta sou not elämä jatkuu.
Saa nähdä tuleeko enää koskaan Rollon muutettua, mukava paikka se kyllä oli...ainakin jos vertaa pk-seutuun jossa nykyään hiihtelen.

Tämähän on tietenkin mielipidekysymys, mutta olen henk. koht. eri mieltä. Ja mun osalta tämä keskustelu loppuu tähän, mulle on aivan sama missä muut reenaa. UGH.
Varmasti noin on monesti mutta ei jaksa kaikkea katella hilavitkuttimista sali etikettiin.. tarkoitan tätä mistä on kyse asenteesta ja osaamisesta.. http://www.raneweb.net/videot.htm

Varmasti noin on monesti mutta ei jaksa kaikkea katella hilavitkuttimista sali etikettiin.. tarkoitan tätä mistä on kyse asenteesta ja osaamisesta.. http://www.raneweb.net/videot.htm

Itsekin käytin aina jiipeellä noita ranen videossa olevia hilavitkuttimia perusliikkeiden jälkeen, nyt gym everybodyllä tollasista ei ole tietoakaan, onhan sielläkin kohtuu vehkeet mutta sitä sakkia tuppaa olemaan niin pieneen saliin vähän liikaa välillä

Rane oli tuttu näky jiipeellä ja iso mies, härän niska!

Hmmm...Salietikettiin?! Kyllä siellä saa kolistella ja murista aivan oman mielensä mukaan, eikä kukaan tuu kieltämään. Edelleen olen asiasta eri mieltä ja jokainen varmasti tietää itse treenaako kovaa vai ei. Tästä aiheesta vois käydä mielenkiintoset keskustelut ihan kasvotustenkin ;). Tuolle "akateemisten paikka" kommentille mie ainaki repesin ihan totaalisesti, kiitos! :D Tuota salin henki kommenttiakin ihmettelen suuresti. APC:llä on hyvä henki ja oikein mukava käydä. Ite viihdyn paremmin kun missään muulla salilla, mutta kuten joku jo aiemmassa kommentissa sanoi, niin nämä on mielipidekysymyksiä, eikä näistä oikein edes kannata tai voi kiistellä.

Heinäkuun loppuun menee töissä Rovaniemellä ja salille pitäisi päästä. Kattelin vähän tarjontaa ja vaihtoehtoja on ainakin Jiipee, APC ja Everybody. Mitäs muita löytyy? Mielellään keskustan tai yliopiston lähellä, varustelulla ei niin väliä. Tosin mieluiten kävisin rauhallisella salilla, josta löytyy ainoastaan penkki, kyykkyteline ja leuanvetotanko ;)

Edit: Ai, Jiipee onkin lopettanut, sääli.

Hieman itku kurkussa suren JiiPeen salin toiminnan lopettamista vaikka olin salin asiakas noin 2 vuotta sitten. Oli hyvä paikka aloittaa sali harrastuksena.

Jaahas. Näkyy mormoonit tehneen keskitetyn iskun tänne Rolloon. Kylillä pyörii satoja mormooneja. Ja kävipä tuossa oven takanakin yks pyörähtämässä.

Mulla olis kiinnostusta aloittaa salitreenit Rovaniemellä, nyt vain kiinnostaisi kuulla hieman mielipiteitä eri salivaihtoehdoista näin aloittelijalle, nautilus toki houkuttelisi; 27e /kk opiskelijakortilla, jos ymmärsin oikein, niin nautiluksella saa vielä samalla kortilla käydä uimassa ja saunassa. Jotenkin tuo nautilus houkuttaisi, mulle on jäänyt nautiluksesta sellainen mukavan hiljainen eläkeläisten paikka :) Jos nautilus on okei, ainakin näin saliharrastuksen aluksi, niin koska siellä on hiljaisinta, ja millonka se on ihan täynnä (vai onko ?)

Mulla olis kiinnostusta aloittaa salitreenit Rovaniemellä, nyt vain kiinnostaisi kuulla hieman mielipiteitä eri salivaihtoehdoista näin aloittelijalle, nautilus toki houkuttelisi; 27e /kk opiskelijakortilla, jos ymmärsin oikein, niin nautiluksella saa vielä samalla kortilla käydä uimassa ja saunassa. Jotenkin tuo nautilus houkuttaisi, mulle on jäänyt nautiluksesta sellainen mukavan hiljainen eläkeläisten paikka Jos nautilus on okei, ainakin näin saliharrastuksen aluksi, niin koska siellä on hiljaisinta, ja millonka se on ihan täynnä (vai onko ?)
Hmm...Eiks Nautilus ollu just se mesta missä ei saa hikoilla?

Nautiluksessa on pääasiassa laitteita. Eli esim. penkkiä ja vapaita painoja ei ollut kun siellä kävin. Niillähän voi loukata itsensä ;)

Nautiluksessa on myös penkki ja vapaita painoja, ja aamuisin salilla on vähemmän porukkaa. Ja että ei saa hikoilla... eiköhän kukin saa siellä treenata ihan miten tykkää :D.

Tosin noita painoja voisi olla vähän enemmän, joskus harvoin esiintyy pientä ruuhkaa vapaapainopuolella.

Foorumi sai Kaupungit -osion, ihan näppärää.
Pistetään vielä tännekkin viiminen kuulutus Haaparantaan. Oon tänään lähössä autolla köröttelemään sinne käymään, siis kohtuullisen lyhyt reissu, kaupoissa käväsen. Jos jollain on tarvetta tai muuten vaan tylsää, niin teretulemast mukaan.

Jos nautilus on okei, ainakin näin saliharrastuksen aluksi, niin koska siellä on hiljaisinta, ja millonka se on ihan täynnä (vai onko ?)

Nautilus ei ole okei. Siitä huolimatta että siellä saa kaupanpäälle saunan ja uinnin. Siellä käy lähinnä säbäpoikia ja teiniliisoja kiinteyttämässä itseään. Tosin en tiedä mitä haet salilta :D

Mulla loppui nautiluksen kans komeasti "yhteistyö". Aukioloajat surkeat. useita päiviä saattaa olla suljettuna. Todella huono hengitysilma. Pitkät jonotukset tietyille laitteille, kuten taljalle. Muutamissa laitteissa loppui painot naisellakin..
Osa henkilökunnasta todella epäpätevää ja neuvovat ihmisiä jopa väärin.
Soveltuu minun mielestä sellaiseen silloin tällöin kuntoiluun ja lähinnä keski-ikäisille ja iäkkäille.
Oma treenirauha nolla.

Back
Ylös Bottom