Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Jos meinaat säännöllisesti viikonloppuisin käydä niin osta hyvä mies 10x tai 30x kortteja, niin tulee halvemmaksikin

joo näin sen järkeilin kun kattelin gym everybodyn ja apc:n sivuja... miten lie noissa toi sisäänpääsy viikonloppuisin? Vai onko noi sarjaliputkin vain ohjelmoituja kortteja millä pääsee sisään ovista ja ikkunoista?

UP.. Herätys roin porukka..käykääs nyt liittymässä tuonne facebookin rovaniemen pakkislaiset kommuuniin.. vasta 5 ihmistä saatu sinne..

Hyvää perjantai iltaa..

Ei tunnu moista kommuunia naamakirjasta löytyvän...
Laita jotain vinkkiä miten löytyy

:) huomasin tuossa että taidat asua naapuritalossa niceene jos oot ryhmän perustaja :)

Olen ryhmän perustaja juu.. Vai että naapuritalossa :D.. mistäs se sen on hoksannut ?
Edit: Kattelin tota sun facebook profilea, näytti kovin tutulta nuo keittiö kalusteet, 100% samanlaisethan ne on meilläkin eli ollaan sit naapureita näköjään..On se pientä tämä maalima

tuttu naama näyttäis olevan kuvassa, harvase päivä oot vastaan tullu pihalla :) pitää ens kerralla huikata "pakkotoisto" kun tuut vastaan :D

tuttu naama näyttäis olevan kuvassa, harvase päivä oot vastaan tullu pihalla :) pitää ens kerralla huikata "pakkotoisto" kun tuut vastaan :D

Jätkä alkaa juoksemaan tuolla pihalla Pakkis T-Paita päällä joka päivä käsi ojossa :hyvä:

No joo..on kait tuota saattanu tosiaan nähdä mut en kyllä heti muista vaikka tota naamakirjan kuvaa tos kattelin..mä helposti tohotan menemään niin ei jää nuo naamat mieleen paitsi tietenkin nuo seinänaapurit tossa

HEJJJJ,
noi tuolla huuteliki Helsingin suunnalla ihmisiä säbän peluuseen. Ja koska välimatka sinne on hieman pitkä ja laji kuitenkin erittäin lähellä sydäntäni, ni löytysköhän täältä porukkaa pelaamaan?!
Mikäli saatas useempi mukaan, ni vois harkita vakiovuoroa jostai esim. kerran viikkoon..

En tiedä missä täälä pääsee pelaamaan ja millä hinnalla, mutta eiköhän se saaha selvitettyä..

Vois ottaa vaik siskon/ veljen/ kumppanin/ ystävän tms. mukaan, jotta saatas kunnon kemut pystyyn. Ja mitä enempi porukkaa, sen halvempi...

Mä olisin ainaki aivan :hyper: mikäli saatas tämmönen järjestettyä!

Suositut

Back
Ylös Bottom