Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
HEJJJJ,
noi tuolla huuteliki Helsingin suunnalla ihmisiä säbän peluuseen. Ja koska välimatka sinne on hieman pitkä ja laji kuitenkin erittäin lähellä sydäntäni, ni löytysköhän täältä porukkaa pelaamaan?!
Mikäli saatas useempi mukaan, ni vois harkita vakiovuoroa jostai esim. kerran viikkoon..

En tiedä missä täälä pääsee pelaamaan ja millä hinnalla, mutta eiköhän se saaha selvitettyä..

Vois ottaa vaik siskon/ veljen/ kumppanin/ ystävän tms. mukaan, jotta saatas kunnon kemut pystyyn. Ja mitä enempi porukkaa, sen halvempi...

Mä olisin ainaki aivan :hyper: mikäli saatas tämmönen järjestettyä!

Kyllähän tuo vois onnistua, mutta valitettavasti mulla ei tällä hetkellä oo yhtään ylimäärästä pistää mihinkään, tai joku 20 € vois olla maksimi.

Mites NiceEnen ja Karen naapuri suhde eteni? Mentiinkö kahville? :D

Ei mullakaan hulluja oo pistää, mut jos ajatellaa et hommattas vakiovuoro jostai kerran viikkoon ja joka vuorolle tulis väh. 10 henkee...ni en usko, et kauheen montaa euroa ois..

Mä olisin ainki aktiivisesti mukana ja luulisin, et saisin siskoniki aina raahattua mukaa =) Jokainen ko ottas aina jonku tuttavansa messiin, ni kivastihan siitä jo joukkueet sais...

Kuntokaruselli toimi vissiin Gym Everybodyn tiloissa aikoinaan mutta nykyään Kuntokaruselli Oy/Arctic Palestra on revontulessa.. Edit: vai oliko se niin että piukat paikat sali toimi gym everybodyn tiloissa ja tuo kuntokarusellin vapaapainosali on juurikin tuo gym everybody kun taas sitten revontulen karusellissa on naisten juttuja enemmän...joku taas vähän fiksumpi vois valaista tätäkin asiaa

Gym Everybodystä ei ole henkilökohtaista kokemusta mutta porukat meinaa ettei olis kovin kaksinen...Tietenkin kun vertaa jiipeehen tai apc:hen jotka taitaa nykyään olla roin ykkössalit

Niin no, mitä se "kovin kaksinen" nyt kenellekin sitten on. Itse "muutaman" salin elämäni varrella kolunneena kannan jäsenmaksuni mieluiten salille jossa on todellakin KOVAA TREENAAMISEN makua kuten nyt Gym Everybodylla tai JiiPeellä :puntti:. En niinkään sitten välitä esitellä treenivaatteitani näyteikkunassa keskellä Rovakatua. Mutta onneksi on noita vaihtoehtoja niin löytyy kaikille sitten se sopivin :rock:

Niin no, mitä se "kovin kaksinen" nyt kenellekin sitten on. Itse "muutaman" salin elämäni varrella kolunneena kannan jäsenmaksuni mieluiten salille jossa on todellakin KOVAA TREENAAMISEN makua kuten nyt Gym Everybodylla tai JiiPeellä :puntti:. En niinkään sitten välitä esitellä treenivaatteitani näyteikkunassa keskellä Rovakatua. Mutta onneksi on noita vaihtoehtoja niin löytyy kaikille sitten se sopivin :rock:

Ja hohhoijaa...Voin vakuttaa, että APC:ssä on reenamisen makua. Olen kiertänyt myös jonkusen salin elämäni aikana (ja myös kaikki yllä mainitut). APC on meikäläisellä TOP3-sali kaiken kaikkiaan. Ja voin väittää, että kyllä siellä reenataan aivan yhtä kovaa kuin muillakin saleilla. Kannattaa varmaan joskus käydä katsomassa kun kellarissa paukutellaan painoja...:rolleyes: On meinaan isot miehet ja isot painot...Ja pointtini; Kannattaa välillä miettiä mitä puhuu, jos ei ole omakohtaista kokemusta. Esim. melko monet, jotka oikeasti reenasivat kovaa JiiPeellä reenaavat APC:llä.

Oli pakko muuttaa töiden perässä rollosta pois. Syyskuussa takaisin. Jos saatte porukkaa salibandya varten, niin täältä löytyy syksyllä yksi innokas lisää.

Saa nähdä mille salille menen ensi syksynä. Hyvin viihdyin everybodylla, mutta käsipainoja on liian vähän. Pitänee käydä tutustumassa APC:hen ja JiiPeelle.

Aika heikolta näyttää pelimiesten ja -naisten löytäminen :(

Ei kai kunnon salikörmyt sitten ala säbäilee, mutta kunnon hikiliikuntaa siitä saisi ;) Ja uusia tuttavuuksia.. pidän vielä peukkuja asian tiimoilta :D

Kyllähän tuo vois onnistua, mutta valitettavasti mulla ei tällä hetkellä oo yhtään ylimäärästä pistää mihinkään, tai joku 20 € vois olla maksimi.

Mites NiceEnen ja Karen naapuri suhde eteni? Mentiinkö kahville? :D

No ei sentäs kahville asti, mutta nyt jo pihalla moikataan ja huudetaan PAKKOTOISTO ;)

Olin just kymmenisen minuuttia sitten menossa treenaamaan JiiPeelle (kulkenu siellä melkein kaks vuotta) ja lappu oli luukulla.. Kiva kun eilenkin kävin salilla eikä voitu ees sanoa mitään, perskele.. Mutta kaikki kellä on voimassa oleva kortti JiiPeelle, saa hyödyntää sen loppuun Gym Everybodyssä, joten kai se häätyy itekki sinne suunnata ettei mee kortti ihan hukkaan. Kävin tuolla piipahtaan joskus Kuntokarusellin aikoina, onko se juuri muuttunu siitä? Auttamattoman pieni paikkahan se on, ilmeisesti meininki kuiten kohdillaan?

niinhän siinä kävi että sali meni vaihtoon, valitettavasti.. Noh, takaisin sinne mistä homma on alunperin lähtenykki eli valtakadulle :)

Joo kyllä täällä ollaan hieman haikeilla fiiliksillä, mutta reenit jatkuu innolla ja tutussa porukassa, niin ei tämä nyt maailmanloppu kellekkään toivottavasti ole. :) Jiipeeläiset vain every bodille bodaan.. ;)

Kävin tuolla piipahtaan joskus Kuntokarusellin aikoina, onko se juuri muuttunu siitä? Auttamattoman pieni paikkahan se on, ilmeisesti meininki kuiten kohdillaan?

Onhan tuo muuttunut melkoisesti. Siellä on Tuomas ja Sami hyvää työtä tehnyt salin eteen kokoajan ja tekevät jatkossakin. Uusia laitteita tullut ja tulossa lisää, solarium, todella kattava lisäravinne ja vaatemyynti.. eli kyllä se patti sielläkin kasvaa. :) Meininkihän on varmasti hyvä ja paranee vain kun tuodaan jiipeeltä roppakaupalla reenifiilistä mukana. :puntti:

Tuo JiiPeen ovella oleva lappu löytyypi myös jiipeen sivuilta www.jiipee.fi niin voipi lueskella.

Voi voi taas ihmisten puheita..Ei ymmärrä!! Jos joku oikeesti väittää, ettei APC:lla treenata kovaa, niin voi tulla sinne ihan itse katsomaan. Kateellisten puhetta tuommonen, mitä tuolla aiemmassa viestissä joku sanoi "vaatteiden esittelemisestä Rovakadulle".. Mieluummin en itse ainakaan hikisenä, tukka sekasin, posket punasena ja vaatteet (ja joskus varmaan naamakin:D) yms magnesiumissa kaikkien kateltavana siellä tallustele, mutta sali ja meininki on hyvä, niin viihdyn siellä. Kyllä siellä alakerran puolella treenaa isot miehet isoilla raudoilla ja me pienemmät naiset niin isoilla raudoilla, kun vaan jaksetaan :)..

Olin just kymmenisen minuuttia sitten menossa treenaamaan JiiPeelle (kulkenu siellä melkein kaks vuotta) ja lappu oli luukulla.. Kiva kun eilenkin kävin salilla eikä voitu ees sanoa mitään, perskele.. Mutta kaikki kellä on voimassa oleva kortti JiiPeelle, saa hyödyntää sen loppuun Gym Everybodyssä, joten kai se häätyy itekki sinne suunnata ettei mee kortti ihan hukkaan. Kävin tuolla piipahtaan joskus Kuntokarusellin aikoina, onko se juuri muuttunu siitä? Auttamattoman pieni paikkahan se on, ilmeisesti meininki kuiten kohdillaan?

Juu.. Mä olin kans eilen menossa kaverin kanssa jiipeelle treenaamaan normaalisti niinku aina..kaveri tulee vastaan ovelta ja sanoo et konkassa koko firma taas..Mä että Hä!? ei helvetti.. No luettiin sitten lappua et mahdollisuus jatkaa kortti loppuun gym everybodylla, ei oikein ollu fiilis kohdillaan nimittäin kuulemma tuo everybody ei mikään kaksinen sali ole ja siellä on helvetisti ruuhkaa tiettyinä aikoina, varsinkin varmaan nyt kun kaikki jiipeeläiset joutuu käyttämään siellä korttinsa loppuun..No täytyy käydä tänään tai huomenna tsekkaamassa toi everybody...

Loppujen lopuksi aika perseestä että tosta asiasta ei voitu ilmoittaa asiallisemmin ja aikasemmin, no eipä mulla ole tuota korttia jäljellä kun 5vko jonka jälkeen varmaan suunnistan apc:lle..Hyviä reenejä vaan kaikille entisille jiipeeläisille :rock:

Loppujen lopuksi aika perseestä että tosta asiasta ei voitu ilmoittaa asiallisemmin ja aikasemmin, no eipä mulla ole tuota korttia jäljellä kun 5vko jonka jälkeen varmaan suunnistan apc:lle..Hyviä reenejä vaan kaikille entisille jiipeeläisille :rock:

Kyllähän tuo aina ja jokatapauksessa enemmän tai vähemmän "perseestä" on kun rakas treenipaikka menee alta, vaikka asiasta olis kuinka asiallisesti ja etukäteen ilmoitellut. Tässä tilanteessa tuo etukäteen ilmoittelu ei varmastikkaan ole ollut mahdollista ja omasta mielestäni varsin asiallisesti ja asiakkaita ajatellen homma on hoidettu kun jokaiselle on taattu mahdollisuus käyttää kortti loppuun ja jatkaa treenejä tutun porukan kanssa toisella salilla. :)

Hyvinhän se jiipee asiasta on ilmoittanu kun oikein kotiin kirjekin tuli.
Vois se olla vain lappu luukulla ja morjens vaan kaikille tyylinen ilmoituskin ollu.

Joten tervetuloa APC:lle!! :thumbs:

En tiedä tarkotitko meikäläiselle, mutta aikaisemmin mainitsin täällä tuosta työhommista, niin ei tullutkaan. Näin ollen ei tarvitse tulla kesäksi rolloon, kesä treenaillaan täällä Kemissä ja synnyinpaikkakunnalla Kemijärvellä.

Jos työt olisi onnistunut, niin silloin tuo apc olisi tod. näköisesti tullut kysymykseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom