Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Väännettiin hauiskääntöä siinä melkein vierekkäin aivan hullun isoilla painoilla :D .
Mulla oli musta paita ja mustat housut. Pää on ruskea..
Ens kerralla tuun sit nykimään, kun nyt tiiän, että miltä näytät :) .

Väännettiin hauiskääntöä siinä melkein vierekkäin aivan hullun isoilla painoilla :D .
Mulla oli musta paita ja mustat housut. Pää on ruskea..
Ens kerralla tuun sit nykimään, kun nyt tiiän, että miltä näytät :) .

Aa, sie olet se yli-kaunis kapistus. Rajut muijat, rajut painot:thumbs:

Hmm...Mikä hemmetin yli-kaunis?!:rolleyes: Kovia mimmejä hillittömän kovien painojen kera, tottakai!:D

Nyt ihmiset oikeesti jotain kimppareenejä pystyyn tai illanistujaisia tai etes kahvihetkeä! :)

Pää on ruskea..
Hmm ei sun pää mielestäni kovin ruskea ole hiuksia lukuunottamatta nus nus oli pakko heh ;)
Hmm...Mikä hemmetin yli-kaunis?!:rolleyes: Kovia mimmejä hillittömän kovien painojen kera, tottakai!:D

Nyt ihmiset oikeesti jotain kimppareenejä pystyyn tai illanistujaisia tai etes kahvihetkeä! :)

Hähää eilen käytiin Annien luona kahvil yhen piene portsarin kans jolla oli kaamea kapula päällänsä :D

Melkeinpä viikottain myö pyöritään esim Annien luona kahvil et messiin vaan kuhan et kovin ala pervoileen tai saatat joutua vastuuseen tekemisistäsi/puheistasi :thumbs:

Onkos täällä paljon kisaamisesta kiinnostuneita tyttöjä?

Ajattelin, että jos tilaisin ton Jenny Lynnin dvd:n. Näytti tulleen geevoiman saitille myyntiin.. "Jenny Lynn:in dvd – The Harder I Work , The Luckier I Get! Dvd:llä seurataan Jennyn valmistautumista Ms Figure Olympiaan. Paljon mielenkiintoista tietoa kaikille kisaamisesta kiinnostuneille tytöille ja tietenkin myös pojille. Dvd on kuvattu noin seitsemän viikkoa ennen kisaa ja siinä seurataan tämän upean fitness-kaunottaren treenejä ja elämää ennen vuoden tärkeintä kisaa. "

Jos katseltas vaikka jossain tuollaista alkuun ja sitten yleispätevää kahvittelua ja sun muuta sälinää..

Toki tollaset epäviralliset kahvihetketkin käy ilman mitään kummempia aktiiviteetteja. Niinku nuo yhdet tupsahtelee viikoittain raikkaina ja virkeinä..:hyper:

Annie: I´m in!!:rock: Kisaaminen kiinnostaa ja kovasti. Tässä oiskin valmentajan mietintä just ajankohtanen..

T: Senkin pilkku!;) Mites se nyt voi olla mahollista, että jollain portsarilla ois raipe kylässä.. :eek: Eihän ne pojat ikinä juo mitään:D ..Joskus ohimennen saattavat pari päivää vaan nykästä putkeen, mutta eihän se nyt vielä mitään juomista ole.;)

Lauantai sopii mulle! Oon sen pe yön töissä ja lauantaina meen ysiksi töihin illalla, joten se hieman rajoittaa aikataulua, mutta muuten no problem!:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä tänään iski pienoinen paniikki ku radiosta kuuli vaan sanat Jiipee ja konkurssi, loppu jutusta jäi kuulematta mut netistä selviää kaikki eli:
lotta.yle.fi/rswebroi.nsf/sivut/uutiset?opendocument&pageid=Content9D055

Rovaniemeläinen Jiipeen Kuntosali Ky velkasaneeraukseen
12.03.2007

Rovaniemeläinen Jiipeen Kuntosali -yritys on hakeutunut velkasaneeraukseen.
Yrittäjä Jari Pulkkisen mukaan kuntosali jatkaa kuitenkin toimintaansa.

Pulkkinen myöntää, että ilman saneerausta yrityksen toiminta olisi jouduttu lopettamaan.

Saneerauksen vuoksi 80 prosenttia yrityksen veloista on toimenpidekiellossa.

Mutta onneksi salin toiminta vielä jatkuu....

Hienoa, että jatkuu:rock:

Nyt vain pitäis jotenkin saada lisää jäseniä...muuten tulevaisuudessa sama homma uusii...ja käy köpömmin...ehkä?

JiiPee is the place to be! Sanois Rampage Jackson tähän:)

vieläkin siis taiteillaan nuoran päällä tämän salijutun kanssa :(
toivottavasti ei tiputa :)

onko kenelläkään muulla ollu mielessä että pitäis yrittää sitä solariumia taas saada toimintaan?

Järisyttävän karmiva tentti on nyt ohi, joten tänään ja ylipäätään tänä viikonloppuna voisin puuhastellakkin jotain. Ideoita ja muita innokkaita ? Kaikkeen lihaisaan ja suonikkaaseen toimintaan olen enemmänkin kuin valmis :hyper: Jos ei muuta niin kahville pojat sieltä ;) Big T, ootko ylipäätään hengissä? Tulkaa nyt äkkiä joku kahvittelemaan mun residenssiin, oon loistavan seuran tarpeessa! Vois pistää vaikka jonkun legendaarisen bodypätkän pyörimään.. tai sitten turista muuten vaaan :)

Auttakaa rakkaat Rollolaiset - mulla on ostettu lennot rovaniemelle tulo to ilta lähtö su iltapäivä takaisin helsinkiin. Pääseekö sieltä jotenkin Ylläkselle julkisilla? Asumuserovaiheessa puoliskon isä tuskin lähtee heittämään sitä "kolmea maitolaiturin väliä"... muuten taitaapi käydä niin että jää koko reissu väliin ja lentolipusta voin tehdä origamin.

Auttakaa rakkaat Rollolaiset - mulla on ostettu lennot rovaniemelle tulo to ilta lähtö su iltapäivä takaisin helsinkiin. Pääseekö sieltä jotenkin Ylläkselle julkisilla? Asumuserovaiheessa puoliskon isä tuskin lähtee heittämään sitä "kolmea maitolaiturin väliä"... muuten taitaapi käydä niin että jää koko reissu väliin ja lentolipusta voin tehdä origamin.

Ei muuta kun kyselemään Rovaniemen matkahuollosta bussiaikatauluja, kyllä näin pääsiäisen aikaan luulisi busseja menevän. Kun olet täällä vasta torstaina illalla, mahtaa lähtö mennä perjantaille iltapäivän puolelle. Kannattaa kuitenkin kysyä matkahuollosta.

www.matkahuolto.fi

Matkahuollon haku ei löydä vuoroja ja Ylläksen nettisivujen mukaan ainoa "julkinen" liikenne Ylläkselle on kerran viikossa lauantaisin liikennöivä skibus :(

Soita hyvä mies matkahuoltoon, kyllä ne jeesaa. Ja katos, jos et ylläkselle pääse ni tuut lomailemaan Rovaniemelle. Annien bodyluolaan kaljalle:hyper:

Ei oo todellista, me ei kyllä ikinä saada mitään miittiä aikaseksi. No enpä edes ehdottele enää :D

Mitenkäs onko kevään kisoihin lähtijöitä? Olisko kimppamatkustus mitään? Itse lähden pelipaikalle torstaina. Eli jos torstaina on sakkia lähdössä niin huhuilkaa, matka taittuis kivemmin loisteliaan hulvattomassa seurassa.:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom