Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väännettiin hauiskääntöä siinä melkein vierekkäin aivan hullun isoilla painoilla :D .
Mulla oli musta paita ja mustat housut. Pää on ruskea..
Ens kerralla tuun sit nykimään, kun nyt tiiän, että miltä näytät .
Hmm ei sun pää mielestäni kovin ruskea ole hiuksia lukuunottamatta nus nus oli pakko heh ;)Pää on ruskea..
Hmm...Mikä hemmetin yli-kaunis?! Kovia mimmejä hillittömän kovien painojen kera, tottakai!:D
Nyt ihmiset oikeesti jotain kimppareenejä pystyyn tai illanistujaisia tai etes kahvihetkeä!
Auttakaa rakkaat Rollolaiset - mulla on ostettu lennot rovaniemelle tulo to ilta lähtö su iltapäivä takaisin helsinkiin. Pääseekö sieltä jotenkin Ylläkselle julkisilla? Asumuserovaiheessa puoliskon isä tuskin lähtee heittämään sitä "kolmea maitolaiturin väliä"... muuten taitaapi käydä niin että jää koko reissu väliin ja lentolipusta voin tehdä origamin.
Auttakaa rakkaat Rollolaiset - mulla on ostettu lennot rovaniemelle tulo to ilta lähtö su iltapäivä takaisin helsinkiin. Pääseekö sieltä jotenkin Ylläkselle julkisilla? Asumuserovaiheessa puoliskon isä tuskin lähtee heittämään sitä "kolmea maitolaiturin väliä"... muuten taitaapi käydä niin että jää koko reissu väliin ja lentolipusta voin tehdä origamin.