Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Löytyykö netistä? Osotetta kaipailen jotta osaan perille.

Salilla ei taida olla sivuja, seuralla kenties. Osoite on Marjamatka 3. Ota kymppikorti tonne, en muista hintaa, mutta halvempaa kuin kertamaksuilla. Kortin pantti tais olla 5-7 egeä. Kuukausikortinki sais kahellakympillä.

Käy ihmeessä kattomassa. Vempaitten väri on aika vekkuli ja laitteet on olleet kovalla käytöllä, mutta tuo on paras paikka vetää kunnon treenit.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Salilla ei taida olla sivuja, seuralla kenties. Osoite on Marjamatka 3. Ota kymppikorti tonne, en muista hintaa, mutta halvempaa kuin kertamaksuilla. Kortin pantti tais olla 5-7 egeä. Kuukausikortinki sais kahellakympillä.

Käy ihmeessä kattomassa. Vempaitten väri on aika vekkuli ja laitteet on olleet kovalla käytöllä, mutta tuo on paras paikka vetää kunnon treenit.

Pääseekö sinne 7-8 aikaan illalla ilman avainkorttia? Kymppikortti ei tule kysymykseen, koska olen Rovaniemellä vain yhden päivän ja on todennäköistä, että en tule lähivuosina uudestaan, jos koskaan. Liikun työasioissa normaalisti itä-suomen alueella, tämä Rovaniemen keikka on ihan poikkeusjuttu.

Pääseekö sinne 7-8 aikaan illalla ilman avainkorttia? Kymppikortti ei tule kysymykseen, koska olen Rovaniemellä vain yhden päivän ja on todennäköistä, että en tule lähivuosina uudestaan, jos koskaan. Liikun työasioissa normaalisti itä-suomen alueella, tämä Rovaniemen keikka on ihan poikkeusjuttu.

Muistaakseni 8 aikaan loppuu päivystys, mutta kyllä siellä ovi on ainakin itselleni avattu muiden treenaajien toimesta vaikka avainkortti onkin jäänyt pois taskusta.

Kymppikortti ei tule kysymykseen, koska olen Rovaniemellä vain yhden päivän ja on todennäköistä, että en tule lähivuosina uudestaan, jos koskaan.

Jiipeen tarjous sivu sisälsi yhden ilmaisen treeni kerran! Ei sitä koskaan tiedä vaikka tulisitkin Rovaniemellä uudestaan, olisi sali jo tuttu..

Heikki722: Otat tuon lipareen netistä ja höyläytät sillä ilmaisen reenikerran JiiPeellä. Tervetuloa kaupunkiin. Jos sulla ei hirmuisen kiireinen aikataulu ole, niin pistän sulle kahvit
smilie.gif

Mitenkäs Roi virittäytyy viikonloppuna? Olen kaupungissa vielä viikon,vinomukistellaanko tänään? tai huomenna? tai sunnuntaina? Hiton tylsää, kun ei enää kouluhommia, ja kaveritkin ovat paenneet jo joulun viettoon.
cry.gif

Mitenkäs Roi virittäytyy viikonloppuna? Olen kaupungissa vielä viikon,vinomukistellaanko tänään? tai huomenna? tai sunnuntaina? Hiton tylsää, kun ei enää kouluhommia, ja kaveritkin ovat paenneet jo joulun viettoon.
cry.gif

Ajattelin viritellä itselleni tervehenkisen viikonlopun tämän pikkujouluhelvetin keskellä. Mutta voisin tulla pistäytymään kaffelle, tänään tahi huomenna esimerkiks. Ennen kuin häippäset etelämmäksi.Tuliskohan muitakin?

Tässä on ollut niin kauheaa hässäkkää, ettei ole juuri treenaamisen lisäksi vapaa-ajalla ehtinyt tehdä. Nyt on sit ansaittu vapaapäivä ja oon aivan poikki:zzzz: ...

Mitenkäs meidän treffailut nyt oikein onnistuu? Keritäänkö näkemään olleskaan ennen vuoden vaihdetta?

Ootko T käyny vielä Reippaalla vai joko oot tullu takas Jiipeelle?

Heikki722: Otat tuon lipareen netistä ja höyläytät sillä ilmaisen reenikerran JiiPeellä. Tervetuloa kaupunkiin. Jos sulla ei hirmuisen kiireinen aikataulu ole, niin pistän sulle kahvit QUOTE][/QUOTE]

Ei ole mikään kiire Annie, kahvit olis kivat! Saavun about 19:30 (16.1.07) eli hörpätään joko heti kun tuun tai sitten kun oon jumpannut.

Juu tuo kuponki pitää hyödyntää ja vetästä reenit jiipeellä.

Ootko T käyny vielä Reippaalla vai joko oot tullu takas Jiipeelle?

Noh jiipeellä tietty.. :) Tänäänki heti neljältä reenaileen ;)

Jonkunnäköistä miittailua ois kiva kehitellä.. muistaakseni annie lähtee ens v-loppuna evakkoon eli täl viikol sinne iltakaffet...? Itselläni melkein ihansama mikä päivä.. Annielle varmaan soppii eli halukkaat antautukaa suosiolla :kippis1:

No hyvä, et oot palannu takas!:D Tiistai ois ainut ilta, kun mie ehin treffaileen tällä viikolla.. Aikaa en vielä osaa sanoa. Riippuu vähän siitä, et mihin aikaan oon huomenna menossa salille.

Mites muut?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ööh..vähän kiireisiä illat tällä viikolla. Tiistai tai keskiviikko ehkä. Mitähän tähän sanoo Annie? Vai eikös siltä taaskaan kysytä...:D ?

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Ööh..vähän kiireisiä illat tällä viikolla. Tiistai tai keskiviikko ehkä. Mitähän tähän sanoo Annie? Vai eikös siltä taaskaan kysytä...:D ?

Juuh eikai siltä tarvi kysellä heh.. Hmm tiistai passaa tääläkin :rock:

Melkovarmaan minimieskin tulee jos jotain kehitellään tai no enivei myö varmaan käytääm illal Anniella vaikkei muita tuliskaan ku pittää maksella hiukan "velkojaki" huomena :D

Ei ole mikään kiire Annie, kahvit olis kivat! Saavun about 19:30 (16.1.07) eli hörpätään joko heti kun tuun tai sitten kun oon jumpannut.
Juu tuo kuponki pitää hyödyntää ja vetästä reenit jiipeellä.

Sali taitaa olla vaan ysiin auki, että pääset sun kupongillas sisälle, eli kannattaa sun varmasti jumppailla ensin. Hörpitään sitten kahveja, tai muuta nestepitoista ja poreilevaa:hyper: Palataanpas asiaan lähempänä.

Olen pahoillani, mutta mulle ei käy tänään eli tiistaina. Tokihan voitte miittailla muualla, jos tuo tiistai käy muille, mutta valitettavasti ei mulle. Torstai olis taas mulle ideaali päivä. Homppa, laittele mulle vaikka privaa, niin katsastetaan sopivaa kahvittelutuokiota.

Hmm ei näkkyy tälläkään viikol mitään saatu aikaan niin seuraava tähtäin voisi olla joulun ja UV:n välinen viikko jolloin lomalisetki jotka mahdollisesti tulee esim sukuloimaan tänne pääsisi messiin.. itse ehdottaisinki ainaki kimppareenejä vaikkapa tuolla jiipeellä juurikin.. sinnehän on se annien mainitsema ilmaiskerta eli halpaa ku hammastahna reenata. Sen jälkeen halukkaat tekkee mitä mieleen juolahtaa :rock: itselläni kyseinen vikko töitä mut ei se tietty paljoa rajoita vain sen että alkomahoolista pittää pysyä kaukana niinku pysyisin muutenkin :D

Elikkäs kynnellekykenevät infoa mikä kyseisen viikon päivä olisi hyvä...?:kippis1:

Moro vaan kaikille. Olen myös alkujaan rovaniemeltä, asunut roissa melkein koko ikäni. Asunut nyt vuoden verran turun lähistöllä mutta taitaapi lapin juna kutsua kohtapuolin takaisin päin... Ens viikolla olis tarkoitus lähtee ajelemaan kohti rolloa joulun ja uuden vuoden viettohon :rock: ...Pitäis keksiä rollosta hyvä sali, Jiipeen salin tiedän ja oon käynytkin mutta onhan noita vissiin muutama muukin? Täällä etelässä herännyt viimisen vuoden aikana reenailut henkiin kunnolla kun ei ole ollu muutakaan tekemistä..ja on tuota kehitystäkin tullu ihan mukavasti ja reenailu jatkuu niin kauan kun henki pihisee :whip:

Jiipeellä on ainakin rovaniemen saleista paras laitevalikoima, hinnoiltaan se ei varmastikkaan halvin ole, mutta laatu korvaa hinnan ;)
Onhan noita muitakin saleja (Kuntokaruselli,Reipas,Santasport,Nautilus jne), mutta en lähde niitä jiipeehen vertailemaan, jokainen varmasti sopii jollekkin!

Moro vaan kaikille. Olen myös alkujaan rovaniemeltä, asunut roissa melkein koko ikäni. Asunut nyt vuoden verran turun lähistöllä mutta taitaapi lapin juna kutsua kohtapuolin takaisin päin... Ens viikolla olis tarkoitus lähtee ajelemaan kohti rolloa joulun ja uuden vuoden viettohon :rock: ...Pitäis keksiä rollosta hyvä sali, Jiipeen salin tiedän ja oon käynytkin mutta onhan noita vissiin muutama muukin? Täällä etelässä herännyt viimisen vuoden aikana reenailut henkiin kunnolla kun ei ole ollu muutakaan tekemistä..ja on tuota kehitystäkin tullu ihan mukavasti ja reenailu jatkuu niin kauan kun henki pihisee :whip:

Reipas, siellä on kaikki tarpeellinen eikä käy lompakon päälle.

OffffffffToppiikkina tähän väliin:

Onko kellään suositella Rollosta hyvää hierojaa?Sais olla joko keskustassa, tai rantavitikalla toimipiste...tai sitten sellanen, joka tekee kotikäyntejä.
Mahdollisimman kovakätinen, ei mitään silittelijää.

Olisin kiitollinen yhteystiedoista:thumbs:

Onko kellään suositella Rollosta hyvää hierojaa?Sais olla joko keskustassa, tai rantavitikalla toimipiste...tai sitten sellanen, joka tekee kotikäyntejä.

Käsittääkseni keskustassa on tämä Neuvoset, jossa myös urheiluhieroja tekee hommia. Olkapäiden reistailuun siellä käynti on auttanut. Ei edes mitenkään sikahintaista.

JiiPeellähän treenaa ainakin kaksi kaveria, jotka ovat hierojia ja voisin kyllä suositella heistä molempia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom