Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Iivili
http://www.iltalehti.fi/2003/07/15/908604_uu.shtml
Originally posted by Mixu
Edit2: Mun puolesta HEsburgerit, McDonaldsit, Wendyt, BigBoyt, Burger Kingit, Carolssit ja *burgerit saisi kadota maan päältä; jos tahtoo herkutella, on paljon parempiakin vaihtoehtoja.
Originally posted by gYMIäM
Nyt pitää sanoa että eri ihmisellä, eri vaikutus. Mutta palatakseni iltasanoman tekstiin.
Otsikko: Hampurilaiset aiheuttavat yhtä suurta riippuvuutta kuin huumeet
Eli tästä päättelemme että hampurilaiset AIHEUTTAVAT riippuvuutta kun taas tekstistä: Jenkkitutkijat ovat tulleet nyt siihen tulokseen, että pikaruoan korkeat rasva- ja sokerimäärät voivat olla yhtä addiktoivia kuin nikotiini tai jopa kovat huumeet
Huomatkaa sana VOIVAT, eli tämään mukaan eivät välttämättä aiheutakkaan riippuvuutta. Kyllä taas iltalehti vääristelee tekstiä otsikossaan.
Originally posted by Iivili
http://www.iltalehti.fi/2003/07/15/908604_uu.shtml
Originally posted by Wilu
Ootteko muuten apropoo, asiasta juustohöylään, huomannu vastaavanlaista: jos satun pitämään mässypäivän ja meen kauppaan ja ostan jotain saarioisten roiskeläppää vähän karsua ja sipsiä tai muuta vastaavaa, niin mua alkaa hävettää. Toivon vaan, ettei satu tuttuja paikalle, eikä se kassaemäntä alkais kyseleen, että mitä sä tollasia ostat.
Originally posted by Wilu
Ootteko muuten apropoo, asiasta juustohöylään, huomannu vastaavanlaista: jos satun pitämään mässypäivän ja meen kauppaan ja ostan jotain saarioisten roiskeläppää vähän karsua ja sipsiä tai muuta vastaavaa, niin mua alkaa hävettää. Toivon vaan, ettei satu tuttuja paikalle, eikä se kassaemäntä alkais kyseleen, että mitä sä tollasia ostat.
Ootteko muuten apropoo, asiasta juustohöylään, huomannu vastaavanlaista: jos satun pitämään mässypäivän ja meen kauppaan ja ostan jotain saarioisten roiskeläppää vähän karsua ja sipsiä tai muuta vastaavaa, niin mua alkaa hävettää. Toivon vaan, ettei satu tuttuja paikalle, eikä se kassaemäntä alkais kyseleen, että mitä sä tollasia ostat. [/B]
Originally posted by Sumu
Asiasta kanatalouteen: kyllä, olen huomannut vastaavaa. Hävettää niin tolkuttomasti, jos ostoskoriin on eksynyt jotain ns. roskaa. Tuossa muutama tunti sitten kävin hakemassa paikallisesta marketista työvuoron piristykseksi purkin Fanny-vanukasta ja olo kassalla oli helvetin outo. Ns. aikuinen mies vanukaspurkin kanssa.. hyi hitto :urjo:
Taas opin sen, että ei olis kannattanu tuotakaan ostaa. Noin 300g vedin tuota töhnää ja olo on helvetin paha. :urjo:
Originally posted by Juusto
luulisi kovemmallekin rasvafobiaa sairastavalle treenajallekin kelpaavan.
Originally posted by Juusto
Pitaleipään sullottua lihaa