Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"-Olen kauhulla seurannut kuuluisan näyttelijän Lindsay Lohanin rattijuopumus syytteitä, häntä on välillä sanottu hieman minun näköisekseni. Ymmärrän häntä enemmän kuin hyvin, ei hän todellakaan ansaitse mitään vankeustuomiota, Johanna kommentoi blogissaan." :jahas:

44472_1596297788467_1266641224_31607521_4326994_n.jpg

Aika kiihottavaa, eikös vain
smoking-smiley-5411.gif
?

Joidenkin on näköjään millä hinnalla hyvänsä päästävä julkisuuteen. Tuleva Tukiainen.

Pakko avautua. Itellä on täysin sama mielipide noista lehdistä kun mitä avauspostissa tuli ilmi. Joku vittu ostaa noita lehtiä.

Ja varmaan tästäkin puhuttu, mutta kun en jaksanu koko ketjua lukea niin jauhampa silti: ensin joku julkkis saa paskaa niskaan okein olan takaa, kunnes juttu (olkoon vaikka Johanna Tukiaisen uudet pers- silikoonit) käy vanhaksi. Sitten kun julkimolla, oli nyt kuka hyvänsä, menee päin persettä, tulee joko a) sympaattista juttua tai b) lisää paskaa niskaan.
Itseä vitutti aivan saatanasti, kun iltasanomissa ja iltalehdessä oli kaunokirjaimilla kirjoitettu jotain "Tommy Tabermannin muistolle" ja siinä alla joku liikuttava kuva kyseisestä henkilöstä. Ja aivan taatusti (korjatkaa ny kuitenki jos oon väärässä) on Tommykin saanu paskaa niskaan noilta lehdiltä. Tekopyhää sitten julkasta kuukaustolkulla sen runoja ja esittää että lehden toimitusta kiinnostaa. (Tottakai he siis tekee sen ku saavat siitä rahaa.)

Ja se kuka maksaa siitä että voi lukea miten Justin Bieberin Adidas- shortsien alla oli bokserit, vois tosiaan mennä itteensä (oli pakko sanoa kiltisti). Noi iltalehdet ja seiskat kelpaa korkeintaan saunan lämmitykseen, eikä siihenkään kovin hyvin. Ja joku saatanan ääliö vielä käyttää aikaansa siihen, että kirjoittaa seiskaan joko tsemppiä jollekkin julkimolle tai kitisee siitä että jollain helvetin Antti Tuiskulla on tatuointi. Tässä hermostuu ihan oikeesti :D
Itse en IKINÄ kato uutisia jostain iltalehden sivuilta. Oikea osoite on www.yle.fi/uutiset. Jos jokin on lukemisen arvosta, se on kyllä kirjotettu sinne.

Voisin kirjottaa romaanin siitä, miten halveksun ihmisiä jotka lukee siitä, miten kovassa humalassa Matti oli viikonloppuna tai niitä, jotka elää muiden elämää tunnin päivässä katsomalla jotain BB:tä, mutta ketään ei kiinnosta. Anteeksi kitinäni.

Ja Mike kyllä sano hyvin, eihän se multakaan ole pois jos joku noita kuluttaa, mutta ihmetellä pitää, ei muuta voi.

Joidenkin on näköjään millä hinnalla hyvänsä päästävä julkisuuteen. Tuleva Tukiainen.

Ei helvetti! :hyvä:

Todella rohkeet kuvat, ja ennenkaikkea viimesen päälle ammatilaisen ottamat! Tuostahan näkee selvästi, että joku Maikkarin "valokuvaaja" on sanonu tolle tytsylle, että "mene vaikka tohon kokoushuoneen pöydälle ja ota vaikka paita pois, tässä on vartti aikaa niin näpätään tällä kännykkäkameralla rohkeet kuvat".

Itseä vitutti aivan saatanasti, kun iltasanomissa ja iltalehdessä oli kaunokirjaimilla kirjoitettu jotain "Tommy Tabermannin muistolle" ja siinä alla joku liikuttava kuva kyseisestä henkilöstä. Ja aivan taatusti (korjatkaa ny kuitenki jos oon väärässä) on Tommykin saanu paskaa niskaan noilta lehdiltä. Tekopyhää sitten julkasta kuukaustolkulla sen runoja ja esittää että lehden toimitusta kiinnostaa. (Tottakai he siis tekee sen ku saavat siitä rahaa.)

Njaa, en kyllä itse muista missään kirjoitetun pahasti Tommysta. Itse asiassa kaikki julkisuushakuiset lakialoitteetkin ym. uutisoitiin aina silkkihansikkain.

Joka tapauksessa pidetty mies ja kansanedustaja, mutta kyllähän tuo hössötys meni todella paljon yli ennen kuolemaa ja jälkeen.

Vesa Keskinen kirjoitti runon kultsimurulleen:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...kausrunon-vesa-keskinen-kirjoitti-hamamatille

MISSING MY LOVE

My heart is bleeding because of this missing. The sky is crying and it is blowing like hell right now.

Missing, missing, missing. I am missing You. Only You, my Sweetheart.

It is dark - dark like there is no future. It is raining and blowing outside. Beating my house by lightning and thunder. I am alone in this empty village – no friends, no relatives, merely my only love inside of me. You is so far away.

The only light in this darkness is your picture on my home office table. The picture of the Love I love.

Just waiting for Mr Sandman to take me to sleep. To see dreams of my Love. Sweet, nice dreams with You in harmony. But in vain. In vain!

It is still raining and blowing outside – even more than ever before in our history. Alone in loneliness.

Maybe Mr Sandman has forgotton me – I am thinking. I am alone – no love, no caring. Just alone in the empty village – no friends, no mother, no father, not my true Love. You are my special One. Maybe Yoy are sleeping, I thought and fell asleep.

I know my Love will be waiting for me to see You in your own country and in front of Your family.

Then the sky won't cry anymore – no clouds and no cold rains.

It's hard to believe – my life has been the Destiny's merit. I am grateful of all that come from the bottom of my heart.

Missing my love!

Onneksi myötähäpeään ei voi kuolla...

Aika paljon blowingia tuossa runossa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom