Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon täs nyt hetken repeilly tolle korporaation pätkälle. Ei voi kuin ihmetellä kuinka vitusti näitä pellejä, pyrkyreitä on tuolla tsadissa. "EN MÄ NYT TODELLAKAAN OLE PA!! (muttei ole varaa silikooneihin)" c tuo huora. huhu.

On muija PA vaikka ei sitä myönnä. Yritti kerran Tigerissä pummia vitun monelta jätkältä drinkkejä. Ja jutut oli niin naurettavia et huh. Sanoi ettei arvosta ihmisiä jotka ei valkaise hampaitaan sun muuta järkevää

Saatana kun meinaa räjähtää pää aina kun nään jonkun uutisen siitä läskistä Takiaisesta. Ainoa kerta jolloin olen iloinnut Takiais-uutisesta oli silloin kun se sairastu malariaan.

Saatana kun meinaa räjähtää pää aina kun törmään tollasiin glämin tapaisiin narsistisiin julkisuudenhakuisiin horotyrkkyihin joiden ainoa elämä on pinnallisuudessa ja blogin pitämisessä. Näiden takia enää halua käydä missään baareissa(ainakaan suosituimmissa) stadissa kun siellä nämä edellä mainitun kaltaiset kokoontuvat joka ilta raksun ja nikon kaltaisten ihqujen kanssa. Hyi helvetti.

Katsokaapa joskus ihan huviksenne kuinka paljon vastaavia "neitokaisia" noista blogisivuista löytyy. Kaikissa yhdistävänä tekijänä täysin aivoton teini ja mikään ei ole tärkeämpää kuin vaatteet, meikit ja ulkonäkö. Huoh.

Silti, nämä mitään saamattomat nousevat julkkiksiksi ja saavat kuin ihmeen kautta rahaa tyhjänpäiväiseen elämäänsä. Tuo blogi ei varmasti ole suosituin suomessa, mutta kohta voi hyvinkin olla. Olemalla täysin absurdi, sekopää, voi suomessa ja maailmalla nousta todellakin kuuluisaksi. Niin säälittävää että oikein pahaa tekee sisuskaluja myöten. Suomen tuleva Heidi Montag? Onnea vaan ja vanhemmille myös.

Mä oon lueskellu tota Glam with M -blogia jo pidemmän aikaa. Joko täys trolli tai sitten tosissaan, vaikee päättää kumpaa. Mä pahoin pelkään että aika tosissaan (toki kärjistää kirjoituksissaan aika paljon varmaan). Sitä on kyllä vaikea uskoa ettei olisi yhtään leikelty tai tehty mtn operaatioita. Mun silmiin näyttää sille että jtn on jo fiksailtu.

Lehdet, jotka käyttää hyväkseen mielenterveyspotilaita ei ansaitsisi tulla painetuiksi. Nimiä en puolin taikka toisin rupea huutelemaan, kaikki tervepäiset pystyvät päättelemään niitä ainakin muutaman kappaleen.

Ihmeellistä miten maailma on muuttunu jopa mun lyhyen mukanaolon myötä. Ei oikeasti huvita hankkia lapsia taä ihkuuden keskelle. UGH, olen puhunut.:worship:

Viimeksi muokattu:
Saatana kun meinaa räjähtää pää aina kun törmään tollasiin glämin tapaisiin narsistisiin julkisuudenhakuisiin horotyrkkyihin joiden ainoa elämä on pinnallisuudessa ja blogin pitämisessä. Näiden takia enää halua käydä missään baareissa(ainakaan suosituimmissa) stadissa kun siellä nämä edellä mainitun kaltaiset kokoontuvat joka ilta raksun ja nikon kaltaisten ihqujen kanssa. Hyi helvetti.

Katsokaapa joskus ihan huviksenne kuinka paljon vastaavia "neitokaisia" noista blogisivuista löytyy. Kaikissa yhdistävänä tekijänä täysin aivoton teini ja mikään ei ole tärkeämpää kuin vaatteet, meikit ja ulkonäkö. Huoh.

Silti, nämä mitään saamattomat nousevat julkkiksiksi ja saavat kuin ihmeen kautta rahaa tyhjänpäiväiseen elämäänsä. Tuo blogi ei varmasti ole suosituin suomessa, mutta kohta voi hyvinkin olla. Olemalla täysin absurdi, sekopää, voi suomessa ja maailmalla nousta todellakin kuuluisaksi. Niin säälittävää että oikein pahaa tekee sisuskaluja myöten. Suomen tuleva Heidi Montag? Onnea vaan ja vanhemmille myös.

Vittuako sillä nyt on väliä millä sitä rahaa tekee kunhan lakia noudattaa. Vaikka olis täys pelle niin jos sillä ansaitsee niin minun mielestä se on älykästä. Tietysti eri asia miten kunniallista se on.

Mä luulen että ihmiset selaa niitä lehtiä jotta voivat sitten keskenänsä ihmetellä ja kauhistella mitä tää ja toi nyt taas on tehny tai sanonu. Kokeakseen olevansa moisen yläpuolella. Minähän en noin tekisi/sanoisi..

Nykyään oma lehtien lukeminen on pääsääntöisesti pelkästään Ampparit.com:n kautta eri verkkolehtien lueskeluja. On äärimmäisen surullista huomata, että tätä nimenomaista tuulipukukansaa kiinnostaa pääsääntöisesti pelkät paskauutiset. Jos ei personoi Ampparia millään tavalla, toisin sanoen ei bannaa sieltä kaikkia paskalehtiä, niin luetuimpien uutisten joukossa on pelkästään paskauutisia. On Tukiaista ja Nykästä, "raisvostunutta" kansaa ja kännisiä tangokuninkaita. Jotain todella käsittämätöntä. Itse luen paskalehtien joukkoon myös iltapäivälehdet, kaikki ns. keltainen media on järkyttävää paskaa.
Onneksi sieltä pystyy poistamaan lähteistä seiskat, hymyt, katsot, jne järkyttävät maailmansaastuttajat, niin ei tarvitse hermostua joka kerta, kun haluaa lukea jotain oikeitakin uutisia.

mervijatuksu.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom