Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauskaa että tässä ketjussa päivitellään näitä tapahtumia tyyliin et: "vitun tyhmä Tukiainen. Miks se ei vaan katoo" kun vastaus näiden asioiden kohdalla löytyy siinä mielessä itsestä että sitä seiskaa ei ole pakko lukea, ampparin nettisivuilta voi lukea vain oikeat uutiset ja maikkarin tekstikanavan sivut 120-129 voi ohittaa täysin.

Jos edellä mainittuja ei katsele niin on kuin Tukiaista tai muita tärkeitä ei olisi olemassakaan. Pää vaan pöhöttyy turhalla, jos tuollaisille haluaa uhrata edes sekunnin aikaansa. Olen aika ylpeä itsestäni kun lopetin viihdeuutisten seuraamisen täysin muutama vuosi sitten, tietenkin tissikuvia lukuunottamatta.

35669g.jpg

Eikö tän neidon pitäny olla dieetillä :wtf:

Tukiainen puhuu niin kauniisti Artsista blogissaan:

En ole koskaan eläessäni tavannut ketään miestä, joka olisi yhtä persaukinen kuin Arto. Olihan hänestä messuilla sen verran apua, että toimi valokuvaajana, assistenttinani ja kantoi ja pakkasi tavaroitani.
Minun vakavaksi poikaystäväkseni hänestä ei valitettavasti ole. Olen tottunut miehissä, hmmm.....sanotaanko näin että hieman eri tasoon.

Kyllä tämä elämä heittelee, välillä seurustelen juutalaisen monimiljonäärin kanssa Miamissa ja välillä minulla on rutiköyhä mies pikkukylästä Lapista.

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Herää kysymys, jos on vihdoinkin hiljaista median puolelta tukiaisesta, miten joku lukee kyseisen lehmän blogia ja vielä jakaa sieltä mietteitä muualle? tukiaisesta pääsisi helpoiten eroon jos ei julkaisisi missään kyseisen luonnonmullistuksen mietteitä ja ajatuksia vaan jättää kokonaan huomioitta.

Herää kysymys, jos on vihdoinkin hiljaista median puolelta tukiaisesta, miten joku lukee kyseisen lehmän blogia ja vielä jakaa sieltä mietteitä muualle? tukiaisesta pääsisi helpoiten eroon jos ei julkaisisi missään kyseisen luonnonmullistuksen mietteitä ja ajatuksia vaan jättää kokonaan huomioitta.

No eihän tota nyt voi olla lukematta. Mä luen ainakin sen molempia blogeja. Parhaita blogeja mitä netistä löytyy.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1230888/7-paivaa-johanna-tukiaiselle-keskenmeno

Raskaana ollut Johanna Tukiainen kertoo 7 päivää -lehdessä saaneensa keskenmenon.

MTV3.fin Viihdeuutiset uutisoi ensimmäisenä Tukiaisen raskaudesta lokakuun lopussa. Uutisen jälkeen liikkui huhuja, joiden mukaan kohublondi ei olisi ollutkaan raskaana. Nyt Tukiainen kertoo 7 päivää -lehdessä olleensa raskaana, mutta sanoo raskauden päättyneen ikävällä tavalla keskenmenoon.

– Olin oikeasti raskaana ja siemailin kyllä tilkan viiniä tuona aikana. Tässä kävi nyt niin, että sain viime torstaina keskenmenon. Tunsin kipuja, menin Rovaniemellä lääkäriin ja sain kuulla keskenmenosta. En ole surullinen, sillä kaikella on tarkoituksensa. Emme tosin käytä Arton kanssa ehkäisyä, joten lapsia saa tulla, jos on tullakseen, Tukiainen kertoo 7 päivää -lehdessä.

Tukiainen suunnittelee talvihäitä yhdessä lappilaisen rakkaansa Arto Länsmanin kanssa.

ARVASIN! Jumalauta, meikä niin arvasi tämän. Uskallan jopa, ilman minkään valtakunnan todisteita tai edes asianomaisilta saaneita tietoja vailla sanoa, että Tukinainen ei ollut koskaan raskaana. Voi luoja miten se tunkee julkisuuteen keinolla millä hyvänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom