Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka tässä mistään säälistä puhui? Se on semmonen glitterpörriäinen.

Eiks noi kaks oo lähinnä se mitä sitä kohtaan voi tuntea?

Johanna Tukiainen taas hurjalla laihdutuskuurilla

"– Mulla on ollut vaikka mitä laihdutuskikkoja jotka on kaikki toimineet tehokkaasti ja paino on pysynyt vuosia poissa. 24-vuotiaana laihdutin ns. pitsapala-dieetillä, yksi Pitsa Hutin pala päivässä ja paljon vettä. 8kg lähti kuukaudessa ja pysyi poissa vuosia, Tukiainen kommentoi Facebookissa.

Tukiainen kertookin olevansa nyt ns. kaalisoppakuurilla ja nauttivansa lisäksi Nutrilett-laihdutusvalmisteita. Neitokainen uskookin kilojen lähtevän yhtä nopeasti kuin ne tulivatkin.
"

Kuulostaa hyvältä, tuolla suunnitelmalla ei voi epäonnistua:thumbs:. Pitäisiköhän ottaa itse tuo pitsapala-dieetti kokeiluun:D?

Ihan sama se on syö vaikka piirakkaa kunha vaan kulutat enemmän kun syöt.

No jos tuota ihan tosissaan ajattelee niin kehohan menisi tuossa tapauksessa säästöliekille, ja kulutuskin pienenisi.

Oikeesti kun tuota Tuksun kuvaa kattoo niin tuntuu käsittämättömältä ajatella että se on vasta 32 vuotias!

Ja lehtien mukaan yksi turha julkkis taas kaivannut julkisuutta ja päättänyt ajaa pienessä "hiivassa" Eihän tuo 2,2 viellä ole mitään auton ratissa jos siitä saa julkisuutta. Lehtien mukaan viellä tazerikin käyttöäkin uhkailtu. Eikö tuohon muijaan joku huostaanotto laki tai joku muu pakkohoito homma pätisi.

Tukiainen rattijuoppouskohustaan: ”Poliisi käyttäytyi asiattomasti!”

-En halua kommentoida tätä enempää, mutta poliisit toimivat väärin. He olivat asiattomia ja uhkailivat minua muun muassa sähköshokkilaitteella, Johanna kertoo Hymylle.

Voi vittu oikeasti, että känniajelun jälkeenkin jaksaa kaataa paskaa muiden niskaan. Olisivatpa poliisit (luultavasti olemattoman) uhkailun sijasta vain vetäneet tazerilla oikeasti päin näköä ja urakalla, niin olisi tuonkin akan turpa tukkeutunut edes hetkeksi.

Onko tähän ketjuun kirjoittajat niitä pahimpia "roskalehtien" lukijoita? Koko ajan jaksetaan kaivaa ja linkittää jonkun juopon akan tekemisiä.

Onko tähän ketjuun kirjoittajat niitä pahimpia "roskalehtien" lukijoita? Koko ajan jaksetaan kaivaa ja linkittää jonkun juopon akan tekemisiä.

Onse hirvee kaivaminen ku iltalehden/iltasanomien ykkösjuttuna, tosin sä varmaan luet kaiken jostain "laatulehdestä".

Itse huomasin viimeksi mainitseman asian savon sanomista. Sitä luen joka aamu aamupalalla sekä 2-5 kertaa päivässä käyn katsomassa nettisivut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom