Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Glam with M - The Glamorous Life of Maria
http://glamwithm.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=33
Sama friidu Korporaation haastateltava:
http://www.radiorock.fi/podcast/player.asp?podID=2678
Mistä näitä oikein sikiää? :D
Vaikka tuo ämmä nyt ei taida olla sen kummoisempi nobody kuin tuossa haastiksessa sanoo muiden olevan, niin Suomessa pääsee kummasti esille ottamalla taktisesti ihan kyrpänaamaisen asenteen. Mitä järjettömämpää läppää, sen paremmin iskee suomalaisiin juntteihin.
Vaikka tuo ämmä nyt ei taida olla sen kummoisempi nobody kuin tuossa haastiksessa sanoo muiden olevan, niin Suomessa pääsee kummasti esille ottamalla taktisesti ihan kyrpänaamaisen asenteen. Mitä järjettömämpää läppää, sen paremmin iskee suomalaisiin juntteihin.
Olen pitkään ihmetellyt täysin roskalehdistä vieraantuneena, että mikä jumalauta siinä on, että tämä vitun tuulipukukansa elättää välillisesti niin nollia ihmisiä kuin esim Tukiainen? Miten tuommoinen ihminen voi saada palstatilaa missään ja miten kukaan voi edes kuvitella lukevansa tuosta akasta mitään saati sitten ostaa lehteä, joka käsittelee tuon tason juttuja?
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin "tuulipukukansa" ei lue roskalehtia vaan vaikka Suomenkuvalehteä. Roskalehtiä lukevat kaiken maailman nousukkaat-baari-pyrkyri-horot(=maalta muuttaneet juntit) sukupuolesta riippumatta. Tässä yksi erittäin paha esimerkki joka tituleeraa itsenä bb-Ragnarin "frendiksi".
Sen verran utelias mä kyllä olen, että kuka tuo oikein on? Ylilaiha ja vitun ruma blondi. Joku "tavallinen" maijameikäläinenkö?
Yhtenä hänen tavoitteena oli muistaakseni tehdä kymmenen kauneusleikkausta.
Sen verran utelias mä kyllä olen, että kuka tuo oikein on? Ylilaiha ja vitun ruma blondi. Joku "tavallinen" maijameikäläinenkö?
Oon täs nyt hetken repeilly tolle korporaation pätkälle. Ei voi kuin ihmetellä kuinka vitusti näitä pellejä, pyrkyreitä on tuolla tsadissa. "EN MÄ NYT TODELLAKAAN OLE PA!! (muttei ole varaa silikooneihin)" c tuo huora. huhu.