Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Huppe, itseasiassa Mike tuolla "omassa" topicissaan kertoi tiedustelleensa että kiinnostaisko sitä ammattilaisen tekemä kuvaus. Tuksu siihen että hän ei kuvista maksa, hänelle maksetaan niistä..:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka tuo ämmä nyt ei taida olla sen kummoisempi nobody kuin tuossa haastiksessa sanoo muiden olevan, niin Suomessa pääsee kummasti esille ottamalla taktisesti ihan kyrpänaamaisen asenteen. Mitä järjettömämpää läppää, sen paremmin iskee suomalaisiin juntteihin.

Ei kristuksen vittu. Toi ämmä kaivaa hautaansa, eikä niinkään hitaasti ja varmasti vaan helvetin nopeasti ja pommin varmasti. Ilman maksaa ja munuaisia kun ei voi elää, vaikka ois kymmenen taranttiinon händväskyä. Suomen laulu/tanssitaidoton, XXXXL -koon versio Amy Winehousesta.

Vaikka tuo ämmä nyt ei taida olla sen kummoisempi nobody kuin tuossa haastiksessa sanoo muiden olevan, niin Suomessa pääsee kummasti esille ottamalla taktisesti ihan kyrpänaamaisen asenteen. Mitä järjettömämpää läppää, sen paremmin iskee suomalaisiin juntteihin.

Tuo tyttöhän on junttikansalle tuttu Ragnarin blogista. Tuo sen blogi on nyt aivan läskiks vedetty ja varmaan noi sen jutut muutenkin, mut aika karua kateltavaahan se on. Onneks ei oo viel missään esillä. Salillakin on aina seiska, niin ei voi noilta roskisjulkkiksiltakaan täysin välttyä. :(

Ei tähän voi enää muuta sanoa ku että kerää ittes tukiainen, mee terapiaan, lopeta ryyppääminen ja tabut, hanki duuni ja ennen kaikkea... pidä jo se vitun turpas kiinni!

ei se lue täällä sun viestiä ja taitaa muutenkin olla maallisten viestien ulkopuolella kun noin tötöilee.

No olet kyllä harvinaisen oikeassa. Humalan tarjoamassa absoluuttisen oikeassaolemisen tilassani vaan tuntui, että vuodatukseni oli nähtävä päivänvalo. Päivän taiteellinen ulostus, jos tahdotte.

Tämä on kyllä ihan totta. Pellehän tuo muija on mutta jos sillä saa rahaa niin ei mitään. Hattua nostan. Ei minusta tuohon olis.

Olen pitkään ihmetellyt täysin roskalehdistä vieraantuneena, että mikä jumalauta siinä on, että tämä vitun tuulipukukansa elättää välillisesti niin nollia ihmisiä kuin esim Tukiainen? Miten tuommoinen ihminen voi saada palstatilaa missään ja miten kukaan voi edes kuvitella lukevansa tuosta akasta mitään saati sitten ostaa lehteä, joka käsittelee tuon tason juttuja?

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin "tuulipukukansa" ei lue roskalehtia vaan vaikka Suomenkuvalehteä. Roskalehtiä lukevat kaiken maailman nousukkaat-baari-pyrkyri-horot(=maalta muuttaneet juntit) sukupuolesta riippumatta. Tässä yksi erittäin paha esimerkki joka tituleeraa itsenä bb-Ragnarin "frendiksi".

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin "tuulipukukansa" ei lue roskalehtia vaan vaikka Suomenkuvalehteä. Roskalehtiä lukevat kaiken maailman nousukkaat-baari-pyrkyri-horot(=maalta muuttaneet juntit) sukupuolesta riippumatta. Tässä yksi erittäin paha esimerkki joka tituleeraa itsenä bb-Ragnarin "frendiksi".

Sen verran utelias mä kyllä olen, että kuka tuo oikein on? Ylilaiha ja vitun ruma blondi. Joku "tavallinen" maijameikäläinenkö?

Sen verran utelias mä kyllä olen, että kuka tuo oikein on? Ylilaiha ja vitun ruma blondi. Joku "tavallinen" maijameikäläinenkö?

Tulivat kerran Ragnarin kanssa vastaan Kampissa, aivan tavallinen maija. Ehkä keskivertoa tyhmempi tapaus, ainakin Korpotaation haastattelun perusteella. Yhtenä hänen tavoitteena oli muistaakseni tehdä kymmenen kauneusleikkausta.

Toi glämäm on kyll. Ei vittu muija on joku 30v ja sit ihqttaa kuin 16v. Vielä parempaa on tuo sen oma hehkutus suomen suosituimmasta blogista vaikka ei ole siellä päinkään...

Oon täs nyt hetken repeilly tolle korporaation pätkälle. Ei voi kuin ihmetellä kuinka vitusti näitä pellejä, pyrkyreitä on tuolla tsadissa. "EN MÄ NYT TODELLAKAAN OLE PA!! (muttei ole varaa silikooneihin)" c tuo huora. huhu.

Oon täs nyt hetken repeilly tolle korporaation pätkälle. Ei voi kuin ihmetellä kuinka vitusti näitä pellejä, pyrkyreitä on tuolla tsadissa. "EN MÄ NYT TODELLAKAAN OLE PA!! (muttei ole varaa silikooneihin)" c tuo huora. huhu.

Pakko tuon muijan oli vetää läpällä tuo korporaation pätkä. Sen verran levotonta juttua että ei voi olla tosissaan. Tuntuu siltä et läpällä pelleili noitten korporaarion poikien kustannuksella.

Mäkin luulin et tuo pitää täysin läpällä tota, mut tuo on aika paha, miten se koko ajan empii ja jäätyilee tos korporaation pätkässä, et vaikka se on sen mielestä hyvä läppä, niin vähän kyllä ontuu. Karua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom