Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sen kyllä huomaa, ammattilaiset kun ottaa rahaa.En koskaan maksa valokuvista yhtään mitään, minulle maksetaan niistä.
Tuksu suuttui mun asiallisesta mailista.
Ja sen kyllä huomaa, ammattilaiset kun ottaa rahaa.
Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset haluavat julkisuuteen ja esim. iltalehden/seiskan lööppeihin - sitä kuitenkin saa aika paljon peetä niskaansa eikä em. lehdet ole mitään kauhean arvostettuja mielestäni.
Hyvämaineisimmistakin julkkiksista yritetään tehdä kohu-uutisia ja lehdet oikein kaivavat luurankoja kaapista. Yksityiselämän asioita kerrotaan koko kansalle. Melkein kaikista meistä tavallisista talliaisistakin saisi keksittyä jonkinlaisia kohu-uutisia.
Vaikka siitä saisikin rahaa, se ei mielestäni todellakaan korvaa sitä niskaa tulevan peen määrää.
^Niinpä!!! Ja silti ihmiset oikein tungeksii kaiken maailman Big Brothereihin, Iltatyttökuviin yms yms. Jossain jenkeissä pelkillä tisseillä voi hyvällä onnella oikeasti tienatakin, mutta ei Suomessa. Joten jotenkuten pystyn ymmärtämään jos joku "ei-muilta-osin-niin-lahjakas" myy sielunsa siellä päässä, koska voi omaisuuden tehdäkin. Mutta täällä tuloksena on vain menetetty maine sekä ulosottorekisteri kuukausittain Seiskassa. Ei pysty tajuun.
"TUKSU: TUKIAISELLE PRINSSI -SARJASTA TULEE HITTI! TUOTTAJAT INNOISSAAN!"
Eiköhän pojat sitten osallistuta joukolla tuksun prinssijahtiin :hyvä: