Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tai sit ne vois vaan mustata kokonaan ne kuvat, se olis vielä parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuksu suuttui mun asiallisesta mailista.

Ja sen kyllä huomaa, ammattilaiset kun ottaa rahaa.

Se on hyvä että Tukiaisella on kunnon ego ja tahtoo pitää maineestaan kiinni - Onhan se niin glämöööyri. :lol2:
Mutta rinsessat ei näytä suuttumustaan julkisesti vaan ovat herttaisia. Nyt tuli miinuspointseja..

Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset haluavat julkisuuteen ja esim. iltalehden/seiskan lööppeihin - sitä kuitenkin saa aika paljon peetä niskaansa eikä em. lehdet ole mitään kauhean arvostettuja mielestäni.

Hyvämaineisimmistakin julkkiksista yritetään tehdä kohu-uutisia ja lehdet oikein kaivavat luurankoja kaapista. Yksityiselämän asioita kerrotaan koko kansalle. Melkein kaikista meistä tavallisista talliaisistakin saisi keksittyä jonkinlaisia kohu-uutisia.
Vaikka siitä saisikin rahaa, se ei mielestäni todellakaan korvaa sitä niskaa tulevan peen määrää.

^Niinpä!!! Ja silti ihmiset oikein tungeksii kaiken maailman Big Brothereihin, Iltatyttökuviin yms yms. Jossain jenkeissä pelkillä tisseillä voi hyvällä onnella oikeasti tienatakin, mutta ei Suomessa. Joten jotenkuten pystyn ymmärtämään jos joku "ei-muilta-osin-niin-lahjakas" myy sielunsa siellä päässä, koska voi omaisuuden tehdäkin. Mutta täällä tuloksena on vain menetetty maine sekä ulosottorekisteri kuukausittain Seiskassa. Ei pysty tajuun.

Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset haluavat julkisuuteen ja esim. iltalehden/seiskan lööppeihin - sitä kuitenkin saa aika paljon peetä niskaansa eikä em. lehdet ole mitään kauhean arvostettuja mielestäni.

Hyvämaineisimmistakin julkkiksista yritetään tehdä kohu-uutisia ja lehdet oikein kaivavat luurankoja kaapista. Yksityiselämän asioita kerrotaan koko kansalle. Melkein kaikista meistä tavallisista talliaisistakin saisi keksittyä jonkinlaisia kohu-uutisia.
Vaikka siitä saisikin rahaa, se ei mielestäni todellakaan korvaa sitä niskaa tulevan peen määrää.

Kai se siitä johtuu että esim jonku Johanna Tukiaisen koko henkkohtainen bisnes perustuu hänen tunnettavuuteensa. Joku Pihtiputaan baarissa järjestetty tanssi show myy paljon paremmin kun tanssijana on "koko kansan tuntema" Tuksu.

^Niinpä!!! Ja silti ihmiset oikein tungeksii kaiken maailman Big Brothereihin, Iltatyttökuviin yms yms. Jossain jenkeissä pelkillä tisseillä voi hyvällä onnella oikeasti tienatakin, mutta ei Suomessa. Joten jotenkuten pystyn ymmärtämään jos joku "ei-muilta-osin-niin-lahjakas" myy sielunsa siellä päässä, koska voi omaisuuden tehdäkin. Mutta täällä tuloksena on vain menetetty maine sekä ulosottorekisteri kuukausittain Seiskassa. Ei pysty tajuun.

Juuri tätä en ymmärrä. Noinhan siinä käy.

Ja toi Big brother on kans toinen mitä en ymmärrä. En kyllä dissaa kilpailijoita mitenkään, varmasti usean ihmisen kohdalla kävis sama, eli tulisi möläytettyä jotain seiskan uutisotsikoinnin arvoista tai tehtyä jotain hölmöä. Kuka tahansa turhautuu ja tylsistyy jos joutuu olemaan kokoajan 4 seinän sisällä. Mutta siis, kun tiedossa on taas jotain peetä varmasti sieltäkin suunnalta ja maineen menetys niin ihmettelen kyllä että mikä hinku päästä sinne nolaamaan itsensä? :D Raha, sehän se taisi olla. Tai se julkisuus sitten vaan ylipäätänsä, ihan sama onko se hyvää vai huonoa..

Niin, no ehkä jotkut on sitten niin narsisteja, että riittää kun näkee naamansa lööpissä. Se itse otsikko ei sitten kiinnosta pätkääkään. Ja lisättäköön vielä, on oltava myös aika tyhmä, jos tosiaan kuvittelee rikastuvansa seiska/reality-tv-julkisuudella.

Tuo on kyllä niin totta, että kaikista meistä saisi varmasti irti paljonkin jotain, minkä Iltalehti kelpuuttaisi otsikoksi. Joten jos sitä paskaa pitäisi itsestään lukea viikoittain, niin pitäisi saada tuntuva korvaus :D Tai en minä ainakaan möisi tulevaa työuraani normielämässä kovin heppoisesti.

Muuten Meah, tuo sun signature on ihan paras, vastaa kyllä tohon mun ihmettelyyn täysin. Kyllä, jotkut vaan on niin tyhmiä ;)

"TUKSU: TUKIAISELLE PRINSSI -SARJASTA TULEE HITTI! TUOTTAJAT INNOISSAAN!"

Eiköhän pojat sitten osallistuta joukolla tuksun prinssijahtiin :hyvä:

"TUKSU: TUKIAISELLE PRINSSI -SARJASTA TULEE HITTI! TUOTTAJAT INNOISSAAN!"

Eiköhän pojat sitten osallistuta joukolla tuksun prinssijahtiin :hyvä:

Eiii, sä ymmärsit nyt ihan väärin, se on prinssien tuksujahti!! :hyvä:

Päästäänköhän vihdoin tuksusta eroon?

http://stc.cx/~vadelma/tuksu/

Kuva%201.png

Kuva%202.png

Kuva%203.png

Kuva%204.png

Kuva%205.png