Ronnien "Eggology"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Portos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö tuota "100% munanvalkuaismössöö" suomen kaupoista? jos löytyy niin millä nimellä? olis helpompaa kuin säätää noitten kananmunien kanssa...

Coleman syö tuota esim. the cost of redemption videollaan... :hyper:

Selviteltiin yksi kerta että mistä sais kananmunanvalkuaista tommoisessa muodossa kotomaasta. Ei löytynyt, mutta joku iso tukku myi 25 kilon säkissä jauhona olevaa valkuaista, siitä olis saanut vettä lisäämällä munakasta. Säilyikin aika hyvin, pitäis varmaan kauppaan ottaa :D

Samaa olen itsekin miettinyt ja etsiskellytkin, joten olisinkin kiitollinen jos joku vähän valaisisi tästä asiasta. Jotenkin vain epäilen, että eipä taida löytyä muualta kuin rapakon takaa. :(

emt, kysäse tuolta asiakaskyselystä. Onko toi avassa oleva kuva tuore ? :eek:

edit- äsh olis voinut kattoo mikä se asiakaskysely oli.. noh eiköhän niiltä sen voi jostain kysyä... :rolleyes:

nahjus sanoi:
emt, kysäse tuolta asiakaskyselystä. Onko toi avassa oleva kuva tuore ? :eek:

edit- äsh olis voinut kattoo mikä se asiakaskysely oli.. noh eiköhän niiltä sen voi jostain kysyä... :rolleyes:
Avakuva on viime vuodelta, pitänee vetää taas kuntoon, siksi laitoin sen. Motivaatiota tähän hylkeen näköiseen apinaan.

kannattaa kysyä neuvottomassa sijaitsevasta ravinnekaupasta netissä eiole tuotetta mutta kaupalla ainakin pitäis olla
kysy lisää: **********@pp.inet.fi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
grits =

jauhamaton kaura (yleiskieli)
karkea kaurajauho (yleiskieli)
maissisuurimot (yleiskieli)
rouheet (yleiskieli)
ryynit (yleiskieli)
suurimot (yleiskieli)

Menkää tuottajalta hakemaan vaikka 30kg munia kerralla, pyydätte isoja munia tuottajat myy niitä halvalla koska munakunnat jotka tavallisen kokoiset munat kaikki ostavat eivät maksa niistä isoista munista juuri paskaakaan. Joten mars lähimpään kanalaan ja 30kg munia kainaloon ja kotiin erottelemaan keltuaiset valkuaisista helppoa kuin mikä!!
ps. jos itse ei osaa niin tyttöystävä tai äiti kyllä auttaa :D

Tollanen 15kg säkki tota munajauhoa olis kyllä aika kurko. Totahan voisi tunkea jokaiseen safkaan mitä kotona valmistaa, kun noi valkuaiset ei juuri maistu millekään. Helvetin laadukasta proteiiniakin olis.

Edit: mä ainakin ostaisin heti, mikäli tollasta tulis kauppaan. Mulla on muutenkin aina kaupasta mukana se 2kg kananmunia, josta sitten joutuu erottelemaan ne valkuaiset. En ihmettelisi, jos tuo olisi vielä halvempaakin kilohinnaltaan kuin citymarketin munat, koska silloin ei menisi keltuaiset hukkaan, kun tukkuri myy ne erikseen. :)

Muistakaa että munavalkuaisen proteiinin BV ei ole sama ku koko munan. Mut jos proteiinigramma/euro suhde on hyvä ni mikäs siinä voishan tollasta tilata.

Kyllä tuota munanvalkuaisjauhoa(tai ainakin jossain muodossa) muistaakseni saa ihan pusseissa(duunissa muistan nähneeni myytävänä). Ja ainakin taikanella on myös "eggwhite protein" en kyllä muista onko siinä sitten jotain muutakin seassa, voipi olla.

Espanjassa myydään ruokakaupoissa pelkkää valkuaista sisältäviä käteviä pulloja. Yksi pullo maksoi muistaakseni 80 senttiä ja siinä oli 10 valkuaista. Valkuaiset oli käsitelty jotenkin niin, että niistä oli hävinnyt se "limaisuus", mikä valkuaisissa on kun ne erottelee itse. Eli oli erittäin helppo juoda sellaisenaan tai sotkea heraan. Pullon kyljessä oli vielä mitta, josta oli helppo nähdä monta valkuaista pullossa oli vielä jäljellä.

Pitäis saada toi tuote Suomeen. Kohtuuhinnalla tietenkin.

Reeenari sanoi:
Espanjassa myydään ruokakaupoissa pelkkää valkuaista sisältäviä käteviä pulloja. Yksi pullo maksoi muistaakseni 80 senttiä ja siinä oli 10 valkuaista. Valkuaiset oli käsitelty jotenkin niin, että niistä oli hävinnyt se "limaisuus", mikä valkuaisissa on kun ne erottelee itse. Eli oli erittäin helppo juoda sellaisenaan tai sotkea heraan. Pullon kyljessä oli vielä mitta, josta oli helppo nähdä monta valkuaista pullossa oli vielä jäljellä.

Pitäis saada toi tuote Suomeen. Kohtuuhinnalla tietenkin.

Et viittis kertoa, että mistä kaupoista sitä sai vai saiko kaikista? Ja millä nimellä se siellä kulki? Kesällä ollaan sinne lähössä, vois testailla millasta on.

Suositut

Back
Ylös Bottom