Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uudessa videossa sanoo ihan omalla suulla että tavotteena voittaa arnold classic ja sijoittua 3 parhaan joukkoon mr.olympiassaJJJ sanoi:Ruhl on sanonut, että tekee mitä tahansa päästäkseen Mr. Olympiaksi. Sitä en tiedä onnistuuko hän ikinä, mutta veikkaan että jatkaa ainakin kasvamista. Nykysääntöjen mukaan ja Ruhlin geeneillä kasvu voi jatkua. :D
Viittaat nyt ilmeisesti mun tekstiini, joten saanen mainita jo toisen kerran etten ole Ronnie- vaan Rühl-fani, on Markus sellainen mörkö että oksat pois.Jouni Virtamo sanoi:On jännä nähdä, että nämä Ronnie-fanit jaksavat Ruhlin osalta kaivella jopa ikivanhoja KP:n kommentteja tueksi sille, että kyllä se Ruhlin kroppa nyt on niin perkeleen oudon mallinen palapeli.
Et voi olla tosissasi. Tuohan on melkein sama kuin väittäisi Flex Wheelerin olevan karsean mallinen siinä missä Greg Kovacs on symmetrian sulttaani.Täysin symmetria-äijähän se on, Ronnie on sen sijaan todella karsean mallinen.
Tämä on totta, olen täysin samaa mieltä.Törkeästi on Ruhlia sorsittu kisoissa, se on tosiasia.
neutraali sanoi:uudessa videossa sanoo ihan omalla suulla että tavotteena voittaa arnold classic ja sijoittua 3 parhaan joukkoon mr.olympiassa
neutraali sanoi:kumman ois kuulunu voittaa.cutler number1 ja ruhl(5) ei saatana http://www.femalemuscle.com/contests/arnold_2004/jay_cutler/images/D247.JPG
en tiiä siitä realistisuudesta vaan viissiin itekki huomannu että on hän kuinka iso ja hyvän mallinen tahansa niin aina joku räkä nokka tulee ja voitta ja hän tulee aina joksiki 5 tai vastaavaa.VÄÄRYYSJJJ sanoi:No ok ehkä ottanut realistisemman tavoitteen.
Olen kyllä itsekin sitä mieltä että tuossa kisassa Rühl oli selkeästi parempi kuin Cutler. Mutta tuosta linkittämästäsi kuvasta on turha lähteä johtopäätöksiä tekemään, Cutler on lähes kokonaan varjossa ja valot osuvat juuri sopivasti Rühliin.neutraali sanoi:kumman ois kuulunu voittaa.cutler number1 ja ruhl(5) ei saatana http://www.femalemuscle.com/contests/arnold_2004/jay_cutler/images/D247.JPG
Itse olen taas sitä mieltä, että suurin este Rühlin vyörymiselle sinne Arnold Classicin voittopallille (mikä toisaalta olisi ehkä kuulunut hänelle jo tänä vuonna) ja Mr Olympian kärkikolmikkoon on ne viimeiset ihonalaiset nesteet, jotka tekevät hänestä hiukan paksuihoisemman ja vähemmän erottuvan näköisen kuin esimerkiksi Coleman ja Jackson yleensä ovat. Puhun siis siitä kireääkin kireämmästä, aivan kuivasta lookista jossa joka paikka on säikeillä ja iho näyttää paperinohuelta.Dangerous_Dave sanoi:Ruhlin suurin vika on sen pienet ojentajat verrattuna hauiksiin. Niiden kokoerossa on todella häiritsevä epäymmetria. Jos se ojentajat saisi isommiksi, Ruhl olisi melkeinpä lyömätön.
JJJ sanoi:
Etkö sä nyt ymmärrä että mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä siitä, että Rühlin olisi pitänyt voittaa toi kisa. Mutta hyväkin argumentti kärsii ala-arvoisista perusteluista, kuten juuri tuollaisesta kuvasta missä Cutlerista ei näy kuin ääriviivat. Tässä tapauksessa ero on kuitenkin ihan oikea, eikä sitä tarvitse "parannella" näyttämällä epätasaväkisissä olosuhteissa otettuja kuvia kun ihan tavallinen puolueeton vertailukuvakin Rühlista ja Cutlerista riittää kertomaan totuuden.neutraali sanoi:sama se vaikka cutler ois kuin varjoossa niin tuosta kyllä näkee että ruhl is the man ja kyllä kai nuin ison miehen varjoon jää vängälläki