BB PRO Ronnie Coleman

Ruhl on sanonut, että tekee mitä tahansa päästäkseen Mr. Olympiaksi. Sitä en tiedä onnistuuko hän ikinä, mutta veikkaan että jatkaa ainakin kasvamista. Nykysääntöjen mukaan ja Ruhlin geeneillä kasvu voi jatkua. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sanokaa mitä sanotte ruhl on tän hetken ehoton kunkku ei mikään komistus mutta ei oo kyllä ronniekaan sen vertaakaan.suosittelen tosiaan kattoon nuita body filmejä ja vertaan nuita kahta äijjää ilman ennakko asenteita.jokainen täys järkinen laittaa kyllä ruhlin ykköseksi lukuun ottamatta naapuri faneja tai jenkki pro tuomareita.luulen että nykyään jopa k.p ourama saattas taipua ruhlin kannalle mene ja tiedä.

strangerin lähettämistä kuvista voin sen verran sanoa että esim alaselkä on ruhlilla huomattavasti tiukempi kuin mitä tuossa ronniella.

Se on totta,rettä videolla näkee jo paremmin sen todellisen lihasmassan, kun kaverit kääntyy niinkuin ympäri lattialla 180 astetta. Huomaa sen lihaksien ja koko äijän paksuuden. Mielestäni Ruhlilla nimenomaan on paksuimmat lihat tällä hetkellä pro tasolla. Se ei välttämättä näy posetuksissa kun katsotaan ukkoja suoraan edestä. Ja posaetukset sivultakin on sellaisia, missä rintaaa käännetään eteen.

JJJ sanoi:
Ruhl on sanonut, että tekee mitä tahansa päästäkseen Mr. Olympiaksi. Sitä en tiedä onnistuuko hän ikinä, mutta veikkaan että jatkaa ainakin kasvamista. Nykysääntöjen mukaan ja Ruhlin geeneillä kasvu voi jatkua. :D
uudessa videossa sanoo ihan omalla suulla että tavotteena voittaa arnold classic ja sijoittua 3 parhaan joukkoon mr.olympiassa

Jouni Virtamo sanoi:
On jännä nähdä, että nämä Ronnie-fanit jaksavat Ruhlin osalta kaivella jopa ikivanhoja KP:n kommentteja tueksi sille, että kyllä se Ruhlin kroppa nyt on niin perkeleen oudon mallinen palapeli.
Viittaat nyt ilmeisesti mun tekstiini, joten saanen mainita jo toisen kerran etten ole Ronnie- vaan Rühl-fani, on Markus sellainen mörkö että oksat pois. :worship:

Mutta vaikka kuinka haluaisin Markun pyyhkivän Colemanilla lattiaa ei se muuta sitä tosiasiaa että Coleman on parempi kehonrakentaja - muunmuassa ylivertaisen mallinsa vuoksi.

Täysin symmetria-äijähän se on, Ronnie on sen sijaan todella karsean mallinen.
Et voi olla tosissasi. Tuohan on melkein sama kuin väittäisi Flex Wheelerin olevan karsean mallinen siinä missä Greg Kovacs on symmetrian sulttaani.

Törkeästi on Ruhlia sorsittu kisoissa, se on tosiasia.
Tämä on totta, olen täysin samaa mieltä.

neutraali sanoi:
uudessa videossa sanoo ihan omalla suulla että tavotteena voittaa arnold classic ja sijoittua 3 parhaan joukkoon mr.olympiassa

No ok ehkä ottanut realistisemman tavoitteen.

JJJ sanoi:
No ok ehkä ottanut realistisemman tavoitteen.
en tiiä siitä realistisuudesta vaan viissiin itekki huomannu että on hän kuinka iso ja hyvän mallinen tahansa niin aina joku räkä nokka tulee ja voitta ja hän tulee aina joksiki 5 tai vastaavaa.VÄÄRYYS

Ruhlin suurin vika on sen pienet ojentajat verrattuna hauiksiin. Niiden kokoerossa on todella häiritsevä epäymmetria. Jos se ojentajat saisi isommiksi, Ruhl olisi melkeinpä lyömätön.

joo se on totta että ojentaja sillä on "pienet"vaa on se kumma että se voi vaikuttaa että se rankaataan järkiään 5-6.ruhlin käden paksuus muuten noin 65cm ei paha

sama se vaikka cutler ois kuin varjoossa niin tuosta kyllä näkee että ruhl is the man ja kyllä kai nuin ison miehen varjoon jää vängälläki

Dangerous_Dave sanoi:
Ruhlin suurin vika on sen pienet ojentajat verrattuna hauiksiin. Niiden kokoerossa on todella häiritsevä epäymmetria. Jos se ojentajat saisi isommiksi, Ruhl olisi melkeinpä lyömätön.
Itse olen taas sitä mieltä, että suurin este Rühlin vyörymiselle sinne Arnold Classicin voittopallille (mikä toisaalta olisi ehkä kuulunut hänelle jo tänä vuonna) ja Mr Olympian kärkikolmikkoon on ne viimeiset ihonalaiset nesteet, jotka tekevät hänestä hiukan paksuihoisemman ja vähemmän erottuvan näköisen kuin esimerkiksi Coleman ja Jackson yleensä ovat. Puhun siis siitä kireääkin kireämmästä, aivan kuivasta lookista jossa joka paikka on säikeillä ja iho näyttää paperinohuelta.

Vaikka Rühl saikin tuohon 2004 Arnoldiin jopa alaselkänsä säikeille, ei hän vieläkään ollut aivan sellaisessa crispissä kunnossa mitä todellisilta suuruuksilta on totuttu odottamaan. Iho näytti aivan hivenen nesteiseltä ja paksulta jos verrataan vaikka Dextrer Jacksoniin. Niillä ojentajilla ei mielestäni ole yhtä suurta merkitystä; jos Rühl vain saisi itsensä äärimmäisen kuivaan ja revittyyn kuntoon Olympiassa olisi top3-sijoitus aivan satavarma juttu. Voisipa Markku antaa jopa Ronnielle kunnon vastuksen.

joo ruhlilta vaaditaanki aina 2*kovempi kunto ku muilla on ja silti tekee tiukkaa päästä finaaliin

neutraali sanoi:
sama se vaikka cutler ois kuin varjoossa niin tuosta kyllä näkee että ruhl is the man ja kyllä kai nuin ison miehen varjoon jää vängälläki
Etkö sä nyt ymmärrä että mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä siitä, että Rühlin olisi pitänyt voittaa toi kisa. Mutta hyväkin argumentti kärsii ala-arvoisista perusteluista, kuten juuri tuollaisesta kuvasta missä Cutlerista ei näy kuin ääriviivat. Tässä tapauksessa ero on kuitenkin ihan oikea, eikä sitä tarvitse "parannella" näyttämällä epätasaväkisissä olosuhteissa otettuja kuvia kun ihan tavallinen puolueeton vertailukuvakin Rühlista ja Cutlerista riittää kertomaan totuuden.

Suositut

Back
Ylös Bottom