BB PRO Ronnie Coleman

Originally posted by Phat
Mun mielestä ainakin ronnien tötteröt näkyy suunnilleen joka kuvassa. Ei hän nyt tietenkään mikään Paco Bautista ole mutta ....?

Kyllä sitä Ronnieltakin löytyy...

post-15-31508-6xo28.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kui pitkä toi ronnie on...näyttäää ihan meidän naapurin nälkiintyneeltä collielta;) ....Ei taida noilla lihaksilla maratoonissa 3h raja alittua..heh..Kiinnostais tietää muutenkin miten pitkii noi kehonrakentajat yleenssäkkin ovat.Pisin ja lyhin..u know

Jos joku ei ole vielä nähnyt, niin tässä ne lekendaariset pätkät, joissa kärpässieniä syönyt iso naapuri päristää huuliaan ja puhuu höpöjä:

800 lbs x 2

760 lbs x 4

:eek:

:5:

Originally posted by Phat
Juu, anteeksi että loukkasin ronnien kunniaa. Ei hänellä tietenkään ole gynoa, natu kun on. :)

Omg, lollotilottoli-vittu mä repesin tolle natu jutulle!111! Vittu mää sahasin kawa-höylällä polveen kun putosin niin pahasti tolle "ai Ronnie niinku natu, joopa joo itellesehe-ehe" jutulle. :kippis1:

:arlington:

:natukortti:

ps. :kuvia:

Originally posted by Hannibal
Omg, lollotilottoli-vittu mä repesin tolle natu jutulle!111! Vittu mää sahasin kawa-höylällä polveen kun putosin niin pahasti tolle "ai Ronnie niinku natu, joopa joo itellesehe-ehe" jutulle. :kippis1:

:arlington:

:natukortti:

ps. :kuvia:
Auts. Nyt tuli pahasti vyön alle. :love:

Vedän nyt sen verran takaisin, että tisut saattaa olla hieman oudon näköiset arpikudoksenkin takia, rauhaset lienevät kuitenkin poistettua aikoja sitten. Happy or not? :)

Voiko oikeasti sydän kestää tuollaista määrää happea tarvitsevaa kudosta? Ilmeisesti, mutta kuinka kauan?

MarsVolta sanoi:
"Hasn't worked out SERIOUSLY in three months"

No pilkulla joo..

Täälläkin keskusteltiin Olympian aikoihin siitä, kuinka älyttömiä määriä roinaa Ronnie mahtaa vetää ollakseen niin valtava ja kuinkahan monta elinvuotta on jäljellä ym. shittiä. Itse asiassa Ronniehan on paremmassa asemassa moneen muuhun ammattilaiseen nähden, kun voi keskittyä vain yhteen kisaan vuodessa ja pitää off-seasonilla paussia roinista sekä treenatakin kevyemmin. Hommahan on paljon terveemmällä pohjalla kuin ympäri vuoden kisaavilla ja Ronnien olisi aivan järjetöntä pitää yllä maksimaalista lihasmassaa ympäri vuoden. Hänellä ei sen suhteen ole enää mitään todisteltavaa, sen kun ilmestyy kerran vuodessa Olympiaan korjaaman potin.

AnaMaki sanoi:
Hänellä ei sen suhteen ole enää mitään todisteltavaa, sen kun ilmestyy kerran vuodessa Olympiaan korjaaman potin.

Totta, vaikka kaveri kuihtuisi 70 kiloiseksi, on hän silti hallitseva Olympia, joten olkoon miten pieni tahansa nyt, niin veikkaan että syksyllä patti on entistäkin isompaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom