BB PRO Ronnie Coleman

neutraali sanoi:
kyllä tulee voittamaan. ronnie on jo vanha pieru ja ikä tulee vastaan ruhl vasta 30-v eli ei oo ku ajan kysymys milloin voittaa jos vaan tuomarit on järjissään

Jos ne järjissään olis, niin ei voittais varmaan ikinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootellan nyt että Ronnien uus pätkä tulee yleiseen levitykseen ja vertaillaan uudestaan kavereita. Coleman on kuitenkin kehittynyt vanhasta pätkästään todella paljon.

punttipiru sanoi:
no soita niille dumareille ja kysy että vittu ettekö oo kattonu made in germanya??!?!??! :rolleyes:

usko jo että saksa on paska maa
mahtava asenne :kippis1:

Jesuiitta sanoi:
Ootellan nyt että Ronnien uus pätkä tulee yleiseen levitykseen ja vertaillaan uudestaan kavereita. Coleman on kuitenkin kehittynyt vanhasta pätkästään todella paljon.
joo sitä todella ootellaan

Paisunut jo käsittämättömiin mittoihin tää threadi ja Ruhlin kannatus!! Vähän niinkuin itse miehetkin, joista puhutaan :D

pexxi sanoi:
Paisunut jo käsittämättömiin mittoihin tää threadi ja Ruhlin kannatus!! Vähän niinkuin itse miehetkin, joista puhutaan :D
joo onhan tää vähän levenny käsistä tää homma

Ronnie ja Markus siinä vasta pari...
Kyllä kun Markus saa vaan paketin kasaan, niin siinä alkaa olee sellanen tornado. Mun mielestä noi Ruhlin "palapeli-lihakset" on jo vanhaa asiaa, sillä kaveri on kyllä parantanut kuntoaan kokoajan...

superpohje sanoi:
Ronnie ja Markus siinä vasta pari...
Kyllä kun Markus saa vaan paketin kasaan, niin siinä alkaa olee sellanen tornado. Mun mielestä noi Ruhlin "palapeli-lihakset" on jo vanhaa asiaa, sillä kaveri on kyllä parantanut kuntoaan kokoajan...
joo täysin samaa mieltä.huh kerranki ei tartte inttää :lol2:

Ruhlin ei pitäisi koskaan voittaa olympiaa. Dexter tai Cormier sitten joskus kun Ronnie kyllästyy voittamaan.. ;)

joq sanoi:
Ruhlin ei pitäisi koskaan voittaa olympiaa. Dexter tai Cormier sitten joskus kun Ronnie kyllästyy voittamaan.. ;)
sanoo penikka joka ei mistään näköjään mitään tajuu ;)

neutraali, ootko karannut jostain laitoksesta? ...Oot sen verta :david: Ei varmaan kaikkien tarvi olla sun kans samaa mieltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom