BB PRO Ronnie Coleman

"Shucks, you want to see some small symmetrical guys, then turn on the TV and watch Survivor or Fear Factor."
"My biggest competition is always myself."

Perinteinen urheilijakommentti sarjasta "lähden pelaamaan omaa peliä ja katson mihin se riittää", tosin tässä tapauksessa taitaa olla, harvinaista kyllä, paikkaansapitävä.
Ylimielisyys onkin vain realismia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näinköhän Weiderit antaa Ronnien enää voittaa Olympiaa kun meni toisen merkin leipiin...

Jatkuvuus sanoi:
Coleman on viime vuosina ollut lähes kirein mies Olympiassa. Guntherillä on ehkä naisten mieleen sopiva naama, mutta hänen fysiikkaansa tuskin harva mieluiten omaksuisi jos saisi valita...Ei ainakaan mun mielestä olisi sen paremi mr Olympia kuin Ronniekaan.

Minusta on aika outoa että Ronnie on kisoissa niitä kireimpiä äijiä mutta silti se maha roikkuu. Jay, Gunther ja Markus ovat lähes samanpainoisia (ja jos Guntherin sanoja on uskominen niin se painaa enemmän kuin Ronnie) mutta eivät yhtä kireitä, mutta vatsat ovat timmissä kunnossa.

Nitsku sanoi:
Minusta on aika outoa että Ronnie on kisoissa niitä kireimpiä äijiä mutta silti se maha roikkuu. Jay, Gunther ja Markus ovat lähes samanpainoisia (ja jos Guntherin sanoja on uskominen niin se painaa enemmän kuin Ronnie) mutta eivät yhtä kireitä, mutta vatsat ovat timmissä kunnossa.
Voi herranjumala sentään, eihän se maha ROIKU! Se vaan on sellanen pallo, joita on helvetin monella muullakin......Mistä vitusta nämä uskomukset lähtee, ettei Ronnien vatsa olisi kireä? Huh huh.........Kyllä se Markuksen ja monen muunkin ison miehen maha samanlailla pömpöttää.

Hieman :offtopic: edit: Oliko Ari Kokkonen löysä viime sm:ssä kun sen maha "roikku"? Mies oli vissiin kirein kaikista, silti hänenkin mahansa PÖMPÖTTI!

:piis:

=) terve! no joo melipiteet jakautuu aika raskaasti... eikä siitä varmaan hyödytä inttää viikko tolkulla!!? uutta rakentavaa keskustelua vaan kehiin...

Tylerd sanoi:
Voi herranjumala sentään, eihän se maha ROIKU! Se vaan on sellanen pallo, joita on helvetin monella muullakin......Mistä vitusta nämä uskomukset lähtee, ettei Ronnien vatsa olisi kireä? Huh huh.........Kyllä se Markuksen ja monen muunkin ison miehen maha samanlailla pömpöttää.

Hieman :offtopic: edit: Oliko Ari Kokkonen löysä viime sm:ssä kun sen maha "roikku"? Mies oli vissiin kirein kaikista, silti hänenkin mahansa PÖMPÖTTI!

:piis:

Jep, olet oikeassa: Ronnien maha pömpöttää, ei roiku.

Markuksen maha tosiaan pömpöttää myös mutta ei (vielä) yhtä pahasti.

Vaan en voinut olla pistämättä merkille esimerkiksi 2004 Olympia dvd:llä Jayn, Guntherin ja Ronnien yhteishaastattelua backstagella: kahdella ensinmainitulla vatsa on täysin hallinnassa, Mr. Olympialla ei. Olisi mielenkiintoista tietää mistä asia johtuu mutta jäänee salaisuudeksi...

Vaan ei se Kokkosen mahakaan hyvältä näyttänyt.

Nitsku sanoi:
Vaan en voinut olla pistämättä merkille esimerkiksi 2004 Olympia dvd:llä Jayn, Guntherin ja Ronnien yhteishaastattelua backstagella: kahdella ensinmainitulla vatsa on täysin hallinnassa,.
Jayn New, Improved and Beyondissa se kohta missä Jay makaa hierontapöydällä eikä luonnollisestikkaan jännitä/kontrolloi millään tavalla vatsaansa...........kyllä näyttäis siltä, että pömpöttää :hyper: Eipä Ronsterin tarvi paljoa mitään kontrolloida, Ronnie voi mennä ihan Poutiaisena lavalle jokkut helvetin mobilin 0W40:set iholla, Speedot jalassa ja aina tulee voitto.

Turhaako sitä sen enempää mitään "jännittelemään"...........Löysin rantein vain :rock:

On sekin typerää, jos tollasesta olis olympia titteli kiinni, mutta mistä sitä ikinä saa tietää. Katsoo nyt miten syksyllä kisa menee.

Ronnie on kovin itsevarma, jonkun mielestä varmaan ylimielinen. Itse kuitenkin kunnioitan miestä siitä, että nostaa Jumalan etusijalle.

Minusta voitto ei tunnu miltään jos ei yritä tosissaan. Löysin rantein lavalle meno tarkoittaa varmasti häviämistä, jopa Ronnielle.

kodinputkimies sanoi:
:arvi: ronnie on iso mies ja sil saatanasti lihasta! selästä se oikein roikkuu kun levos! eikä todellakaan neutraali kun puhekki jo sitä luokkaa ettei sikakaan ota selvää!=) onhan se myöntänyt jo ajat sitte käyttäneensä aineita!

Buhahaha :david:

Kauan alaa seuranneena veikkaan, että Ronnien suosio alkaa pikapuoliin hiipumaan, jos hän jatkaa kilpailemista. Kun sama mies voittaa liian kauan, se on huono asia bisneksille. Luulen, että kabinettimiehet haluavat seuraavaksi valkoihoisen voittajan, se lienee sitten Jay Cutler.

Sillä ei liene paljon vaikutusta, minkä firman leivissä Ronnie kulloinkin on. Mr. Olympiassa määräävät nyt muut miehet kuin Weiderit. Luulen, että suurin päällikkö kehonrakennuksessa on AP (julkaisee FLEXiä ym. entisiä Weider-lehtiä).

Manuel sanoi:
On sekin typerää, jos tollasesta olis olympia titteli kiinni, mutta mistä sitä ikinä saa tietää. Katsoo nyt miten syksyllä kisa menee.

Ronnie on kovin itsevarma, jonkun mielestä varmaan ylimielinen. Itse kuitenkin kunnioitan miestä siitä, että nostaa Jumalan etusijalle.

Hmm... Menee hieman offtopiciksi ja kuuluisi varmaan tuonne elämänkatsomusväittelyiden alle mutta sanonpahan kuitenkin: pidän jenkkiläisten kehonrakentajien jeesustelua ja Jumalan ylistämistä erittäin vastenmielisenä. Syynä se että

a) Olen pesunkestävä pakana ja Jumalalla ei ole mitään tekemistä sen suhteen miten lihas kasvaa.

b) Nykykäsityksen mukaan kehonrakennuksen huipulla ei pärjää ilman kiellettyjä aineita jotka taas ovat laissa kiellettyjä. Raamatussa taas käsketään kunnioittamaan esivaltaa mikä tekee Jumalaa ylistävistä kehonrakentajista tekopyhiä kaksinaismoralisteja (mikä taas tukee käsitystäni siitä millaisia useimmat uskovat ovat). Hieman kärjistettynä asia on moraalisella tasolla sama kuin jos murhaaja kiittäisi Jumalaa siitä että osaa tappaa hyvin. Käytännön tasolla asia on tietysti hieman eri juttu enkä tosiaankaan vertaa kehonrakentajia murhaajiin.

Tietysti olen väärässä siinä tapauksessa että Ronnie on naturaali.

Nitsku sanoi:
Hmm... Menee hieman offtopiciksi ja kuuluisi varmaan tuonne elämänkatsomusväittelyiden alle mutta sanonpahan kuitenkin: pidän jenkkiläisten kehonrakentajien jeesustelua ja Jumalan ylistämistä erittäin vastenmielisenä. Syynä se että

a) Olen pesunkestävä pakana ja Jumalalla ei ole mitään tekemistä sen suhteen miten lihas kasvaa.

Samaa mieltä. Manuel on taitanut nostaa ennenkin ton Ronnien uskon esille.
En tiedä mitä merkitystä sillä on Manuelille?
Eipä se lihas jumalaan uskomalla kasva.

Nitsku sanoi:

Tässä se taas nähdään. Usko on jenkeissä paljon suositumpaa ja ihmiset avoimia, uskalletaan puhua asioista. Pohjoismaissa se on aina vaan vihatumpaa. Turha sitä nyt sitten tähän on sen enempää sekoittaa, mutta ei tämä nyt niin aiheen vierestä mene. Aiheena Ronnien haastattelu ja haastattelussa Ronnie vahvasti korostaa uskon merkitystä.

Makew sanoi:
Eipä se lihas jumalaan uskomalla kasva.

Kenties kuitenkin se usko on tuonut Ronnielle henkistä vahvuutta, joka on antanut voimaa elämässä siihen, mitä hän tekee. (Ihan sama sitten onkokaan sitä Jumalaa, se pelkkä luulo on antanut henkistä vahvuutta) Eli tässä tapauksessa kehonrakennukseen; kovaan treenaamiseen. Ja Jumala todella vaikuttaa kaikkeen, jos on olemassa, siihen mitä kukin on jne.

Ei Ronnie tosiaan yksin uskonsa kanssa ole. Mm. Flex Wheeler ja Kevin Levrone puhuvat samaa. Kyllä te niiden fysiikoita ihailette, mutta sitten kaikelle muulle viittaatte kintaalla. Itsestäni on mielenkiinoista kuulla minkälaisia he ovat muuten elämässään, koska kaikki vaikuttaa siihen mitä on ja mitä tekee. Ei vaan se, että ne treenaa, syö ja roipettaa oikein, mitkä nyt perusfaktat on prokehonrakentajan elämässä.

Mutta mikäs siinä olla suomalainen tosimies realisti. Turha sanoa, että onpa ärsyttävää uskovaisten kanssa väitellä, kun ne on niin täysin varmoja kannassaan, eikä siedä muuta. "Olen pesunkestävä pakana ja Jumalalla ei ole mitään tekemistä sen suhteen miten lihas kasvaa." Ihan yhtä varma ainakin nitsku on omasta näkemyksestään.

Meneepä taas :offtopic:, mutta menköön...

Muakin kyllä ärsyttää yhdysvaltalaisten tapa vetää jumala joka asiaan mukaan, oli kyse sitten urheilusta tai vaikka Survivors-sarjan tehtävistä... Toisaalta sen ymmärtää, jos tosiaan on niin, että jenkeissä opetetaan naperosta asti kristinuskon luomistarinaa ja big bang-teoriaa (+evoluutioteoriaa) tasa-arvoisesti maailman synnyn teoriana.

Uskon kyllä siihen, että usko voi antaa uskoville voimaa, mutta yhtälailla henkisiä voimavaroja voi saada itseensä luottamisesta tai muusta vastaavasta... Mielestäni on ihan jokaisen oma asia mihin uskoo, mutta pitääkö sitä Jeesusta ja Jumalaa tunkea joka väliin?

Eikö kristinuskokin sitä paitsi opeta, että ihmiselle on annettu vapaa tahto (tai jotain sinne päin), eli hän voi omilla teoillaan ohjata tekemisiään ilman, että kukaan (lue. Jumala) siihen sotkeutuu... Vai onko kenties Jumala tarjonnut Ronnielle lääkeaineet ja käskenyt niitä käyttää... Tekopyhää minun mielestäni, mutta ei siitä sen enempää... (edit: Näköjään Nitskulla oli jo tuossa aiemmin samansuuntaisia ajatuksia)

Pointtini oli lähinnä se että amerikkalaisten kehonrakentajien uskovaisuus on tiettyjen lajiin liittyvien piirteiden takia tekopyhää ja kaksinaismoralistista. Ihan samalla tavalla minua ärsyttää esimerkiksi George W. Bushin jeesustelu joka on ko. herran aseman takia vaaraksi koko maailmalle.

Tietysti ihmisella pitää olla uskoa (tai itse puhuisin mieluummin perusluottamuksesta) johonkin asiaan tai asioihin. Itse en vaan usko Jumalaan mutta ei siitä sen enempää.

Onhan se kyllä välillä kiva lukea niistä kehonrakentajista muutakin kuin ne perinteiset proteiinigrammat per päivä + treenivinkit mutta muuten kyllä seison sanojeni takana.

Nitsku sanoi:
Pointtini oli lähinnä se että amerikkalaisten kehonrakentajien uskovaisuus on tiettyjen lajiin liittyvien piirteiden takia tekopyhää ja kaksinaismoralistista. Ihan samalla tavalla minua ärsyttää esimerkiksi George W. Bushin jeesustelu joka on ko. herran aseman takia vaaraksi koko maailmalle.

Tähän juuri viittasin!

En jaksanut lukea läpi.. mutta luuleeko joku että isolla miehellä on kokoajan joku posetus päällä? Isossa miehessä on isoa kaikki, vatsalaukku ym.. ja jos tuossa on vaikka ruokaa syöty lähitunteina kunnolla... ja kummasti sieltä sixpack tulee esiin kun vetää vatsan sisään. Ei tällä asialla ole tekemistä vatsalihasten kunnon kanssa. On kyse vaan siitä että pitääkö vatsan sisässä vai ei. Jos on ruokaa TÄYNNÄ vatsalaukku niin ei voi pitää vatsaa sisässä. Ja 3000 kcal syöjien on turha sanoa että kyllä voi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom