Ronda Rousey

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkislaisille vähän silmänruokaa.

10253831_10152463465049382_3558911757702095081_n.jpg

10156171_10152463464959382_1832471125963533796_n.jpg

Kaunis nainen. Toisin kukkia.

On on, todella upea vittupää :) Ja saa jengi kuolata sen photoshopattuja kuvia mitäs minä siitä. Toin vain sen totuuden esille. Toisin samalla tavalla monista muistakin Ronda valheista jos pystyisin. "Most popular mma fighter ever" :hyper: "Would beat Cain" :dance:

:facepalm:

Vau, päätit sitten tuoda esille täysin meikittömän kuvan Rondasta, jossa se on palkintolavalla vuoden 2008 Olympialaisissa :D

Meikit päällä on paljon kuumempi kuin muijat mitä sie kuolaat netissä. Kuinkahan moni niistäki on photoshopattu?

On on, todella upea vittupää :) Ja saa jengi kuolata sen photoshopattuja kuvia mitäs minä siitä. Toin vain sen totuuden esille. Toisin samalla tavalla monista muistakin Ronda valheista jos pystyisin. "Most popular mma fighter ever" :hyper: "Would beat Cain" :dance:

Ihan kivaltahan tuo tossa videossakin näyttää, veikkaisin ettei ole photoshopattu...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vau, päätit sitten tuoda esille täysin meikittömän kuvan Rondasta, jossa se on palkintolavalla vuoden 2008 Olympialaisissa :D

Meikit päällä on paljon kuumempi kuin muijat mitä sie kuolaat netissä. Kuinkahan moni niistäki on photoshopattu?

On paljon kuumempi varmaan sun mielestä... :face: Kaikki muijat vain ei ole hyvännäköisiä ilman meikkiä ja ilman photoshoppia, niillä kyllä saa monstereistakin ihan kuolattavia. En sano että Ronda on monsteri sekannuksen välttämiseksi, mutta en nyt miksikään superhottikseksikaan.

Saat ihan rauhassa hehkuttaa tota, mulle se on vain ottelija muiden joukossa.

On muuten tuossa videossa melkoisen miehekäs ääni, mistä lie johtuu..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kukaan nainen näytä täydelliseltä ilman meikkiä ja heti urheilusuorituksen jälkeen. Vähemmästäkin naama punottaa, jos on juuri judoturnauksen vetänyt läpi.

Ihmeellistä naisvihaa. Olen miettinyt, että mikä ihme saa osan miehistä kilahtamaan niin täydellisesti Rondalle tai naisten vaparille yleensäkin. Olen tullut siihen lopputulokseen, että joillekin se on niin kova paikka, jos nainen voisi ainakin teoriassa antaa selkään matsissa. Siitähän siinä Floyd v Ronda jutussakin oli oikeasti kyse.

Minusta Ronda on parasta, mitä naisten vapaaottelulle on tapahtunut. Hän on ainoa, joka ymmärtää että pitää luoda tarinaa ja asetelmia, jotta ottelusta tulisi mielenkiintoinen ja myyvä, sillä jos katsotaan pelkkää urheilullisuutta, niin naisten urheilu ei koskaan nouse miesten urheilun tasolle.

Minä olin ottelemassa silloin FJO:ssa kun Rondakin oli Suomessa matsaamassa. Ja en rehellisesti sanottuna muista häntä ollenkaan niistä kisoista. Ei hänen karismansa ole niin ihmeellinen, että hän nousisi esiin jotenkin ilman mitään tarinaa.

Naisten vapari tarvitsee tuollaisia hahmoja kuin Ronda. Ei siitä ainakaan vielä urheilullisella tasolla saada niin kiinnostavaa kuin miesten vastaavasta. Mutta kyllä se siitä. Kunhan saadaan Rondallekkin kunnon haastetta, niin hyvä siitä tulee.

Sittenkun pojat ootte vähän enempi naisten kanssa tekemisissä isompana, huomaatte varmaan tuon saman meikin kanssa hot ja ilman not -ilmiön yhdessä jos toisessakin naisessa ;) Kyllä se siitä.

Ja sitten ku kasvatte oikein isoksi ja kiveksetkin laskeutuu niin saattaa se meikitön naama jopa kiihottaa aika vitusti enemmän.

Ihme etta Ronda parjas niin hyvin tuollaisessa bulkkikunnossa. Naamasta nakee etta flasaa olis voinu poltella pois aika reilusti ja menna alempaan painoluokkaan. Hoikistuminen kylla kaunistaa joitain hurjasti.

Perkele noitten hannareitten kanssa kun menee aina ylempiin painoluokkiin väistelemään kovempia vastuksia.

Aloittihan se ylemmässä painoluokassa MMAssakin kunnes Cyborg kiinnostui siitä, sen jälkeen sillä oli kiire alemmas, eikä ole ylöspäin tulossa kuin korkeintaan Ginaa vastaan kun ei uskalla. Gina on tosin pantavan näköinen pirkko, ihan eri kastia kuin Ronda. Ronda on vähän turhan miesmäinen perusheterolle.

55-3.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom