Ronda Rousey

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja sitten ku kasvatte oikein isoksi ja kiveksetkin laskeutuu niin saattaa se meikitön naama jopa kiihottaa aika vitusti enemmän.

Itse näin 70-luvun alkupuolella syntyneenä osaan arvostaa niin meikitöntä kuin meikattuakin. Sekä Gina että Ronda on molemmat sen verran ulkoisilta ominaisuuksiltaan hyviä etteivät ainakaan minun silmiä särje.

Aloittihan se ylemmässä painoluokassa MMAssakin kunnes Cyborg kiinnostui siitä, sen jälkeen sillä oli kiire alemmas, eikä ole ylöspäin tulossa kuin korkeintaan Ginaa vastaan kun ei uskalla. Gina on tosin pantavan näköinen pirkko, ihan eri kastia kuin Ronda. Ronda on vähän turhan miesmäinen perusheterolle.

Kyl se siitä, kun alkaa vanhempana olee sinut oman seksuaalisuuden kanssa, nii uskaltaa tykätä myös esim. lihaksista naisilla tai tissittömästä kropasta :)

Kyl se siitä, kun alkaa vanhempana olee sinut oman seksuaalisuuden kanssa, nii uskaltaa tykätä myös esim. lihaksista naisilla tai tissittömästä kropasta :)

Mutta se viskibasso tekee silti monelle tiukkaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuuluu paremmin tuolla muutama päivä sitten postatussa videossa, eikä se mua weak häiritse jos tykkäät miehekkäistä naisista :) Kyllähän joka perheessä pitää olla mies ;) Ei muuta kuin metsästämään.

Kuuluu paremmin tuolla muutama päivä sitten postatussa videossa, eikä se mua weak häiritse jos tykkäät miehekkäistä naisista :) Kyllähän joka perheessä pitää olla mies ;) Ei muuta kuin metsästämään.

En kuule viskibassoa vieläkään. Hannele Laurilla on viskibasso. Kaikennäkösistä naisista tykkään, mut en kyl mee epävarmaks oman seksuaalisuuden suhteen, vaikka nainen oiski "keskivertoa miehekkäämpi". Jos ei kaikki kestä, nii ei kestä :)

En kuule viskibassoa vieläkään. Hannele Laurilla on viskibasso. Kaikennäkösistä naisista tykkään, mut en kyl mee epävarmaks oman seksuaalisuuden suhteen, vaikka nainen oiski "keskivertoa miehekkäämpi". Jos ei kaikki kestä, nii ei kestä :)

Toiset ei vaan tykkää miehekkäistä naisista, kertoo vaan sen tykkääjän varmuudesta omasta seksuaalisuudesta kun tykkää maskuliinisuudesta. :) Minäkin olen todella varma seksuaalisuudestani, ja siihen kohteeseen ei kyllä mielly maskuliinisuus ;)

Toiset ei vaan tykkää miehekkäistä naisista, kertoo vaan sen tykkääjän varmuudesta omasta seksuaalisuudesta kun tykkää maskuliinisuudesta. :) Minäkin olen todella varma seksuaalisuudestani, ja siihen kohteeseen ei kyllä mielly maskuliinisuus ;)

No samapa tuo. Nainen ku nainen, jos piirteet viehättää. Kaikki Rouseyt(kin) tänne vaan.

"Oh, yeah. She could and she would," he told FOX Sports. "I've known her for a few years but what really stands out with her is she works harder than most people in this sport. Male or female, it doesn't matter. She's always in the gym whether she has a fight coming up or not. And it shows. There's no secret to success but hard work, and she's one of the hardest-working people in the sport in my opinion. That's really what's stuck in my head from being around her. But she's very skilled and very strong and she throws everyone. She absolutely could beat a lot of the guys in that division."

Jake Ellenberger: Ronda Rousey would beat UFC male bantamweights | FOX Sports on MSN

No eihän tuo ole ihme kun se Cainillekkin pärjää ja Money Mayweatherit vetelee nippuun alta sekunnin, olisin ollut hämmästynyt jossei se Bantamweightejä niputtais kahta tai jopa kolmea kerralla. Onhan se nyt selvä asia että vaikka Bantamweightit vetää kovia matseja pisteille ja vauhtia on enemmän kun Rondan jaloissa silloin kun Cyborgi on tulossa kohti niin eihän ne silti Rondalle pärjää missään kohtaa, onhan se nähty kun Ronda huiskuttelee tyttöjä vastaan että varmasti vie atleettisempia ukkoja kuin metrin mittaa edes takas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaan Faber, Cruz ja Barao arvostavat. Siis en itse asiassa yllättyisi yhtään jos Ronda pystyisi UFC:n parit paskimmat bw-miehet lukottamaan (puhumattakaan jostain tuffereista) mutta mitä vittua nyt oikeasti.

Varmaan Faber, Cruz ja Barao arvostavat. Siis en itse asiassa yllättyisi yhtään jos Ronda pystyisi UFC:n parit paskimmat bw-miehet lukottamaan (puhumattakaan jostain tuffereista) mutta mitä vittua nyt oikeasti.

inb4-world-shitstorm-10367-1319825894-531.jpg

kyllä saisi aikamoisen ässän vetää hihastaan, että voittaisi mies vapaaottelijan, nyrkkeilijän vapaaottelussa voisi piestä.

Taas täällä on nää #pakkisrupsut ja ties moneskohan osa? Vol. 9999! Tai sitten mulla ei vain huumoritutka pelaa, oletan siis, että tekin, jotka toisin väitätte, niin tiedätte sisimmässänne, että Ronda nyt pieksee jokaisen miesottelijan, Cainin voittaa helposti, ja kaikki ala-sarjojen miesottelijat, Mayweatherinki outboxais niin että pitäs pyyhe heittää kehään Floydin sedän heti ekassa erässä. Kaikenlisäksi Rondalla on maailman paras pysty, joten turhaan te vihaajat sanotte, että WMMA ottelijoiden pysty on huonoa. :davidhasselhoff:

Ite tartuin aika kapeasti tuohon itse lukottamiseen, meinaan jos siellä väännetään lukkopainia, no gi:tä yms niin varmasti sieltä joku jää satimeen ja tarjoaa ihan "kelpo" sparria.

Suositut

Back
Ylös Bottom