Ronda Rousey

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos kyseessä olis p4p väittely väittäisin että Japin kokemus ja sitkeys johtais Rondan luovutukseen tokassa erässä joten Japi via submission (verbal)! Kivitalot kiinni tähän betsiin!

Toisaalta Ronda ei jaksaisi kuunellä tätä mussutusta vaan vetäisi kunon lätärillä Japin 180 astetta ympäri ja potkulla perseeseen antaisi vauhtia takaisin keittiöön.

Toisaalta Ronda ei jaksaisi kuunellä tätä mussutusta vaan vetäisi kunon lätärillä Japin 180 astetta ympäri ja potkulla perseeseen antaisi vauhtia takaisin keittiöön.

Nääh se on teidän akkojen paikka siellä keittiössä.

Kyllä susta vielä joku hyvän vaimon saa.....

Imartelun korkein muoto on matkiminen. Ei se haittaa jos et keksi omia juttuja voit lainata aina mun ;)

Oliko tämä muija vaihtamassa elokuva-alalle ja se on faktaa? Toivottavast ei mihinkään Koivusalon Pekko ja massahurmaaja kakkoseen kuitenkaan tai Siffredin leffoihin.

Imartelun korkein muoto on matkiminen. Ei se haittaa jos et keksi omia juttuja voit lainata aina mun ;)

Ai sori kato en huomannut, että sanoit noin. Voitko linkittää sen kohdan niin näen itse, kiitos??

Ai sori kato en huomannut, että sanoit noin. Voitko linkittää sen kohdan niin näen itse, kiitos??

Älä mene tuolle tielle. Sulla on näissä nettiväittelyissä vain yksi nyrkkeilyhanska kädessä ja nyt on vastassa olympiamitalisti. Se vie sut maailmaansa jossa Japi on hai ja muut eivät osaa edes uida.

Miksi annat japin väittää, että lainasit muka hänen juttuaan vaikka se olit sinä, joka ensin viittasit japin paikkaan keittiössä = japi on nainen/vaimo. Toisin sanoen japi matki sinun läppää etkä edes huomaa sitä. Ei näin, jäit trolliluokalle. :whip:

No miten vittu jengi sai muutettua Ronda vs Floyd keskustelun Japi vs Ronda? Jumalauta kun jengi vinkuu kuinka Japi trollaa ja sitten itse vedetään tälläsiä samantasosia autismiheittoja.

Mutta asiaan, olen kanssa sillä linjoilla että Floyd leipoisi Rondan taivaantuuliin. Judossa Ronda voittaisi 100-0, mutta niin kauan kuin saa lyödä niin Floyd voittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Expendables 3 on pakko nähdä. Toivottavasti tekee roolisuorituksessa muutakin kuin käsilukon, mean face ois kova. Mitä muuten luulette, pärjääkö Ronda vapaaottelussa Couturelle tai Jet Lille? Roganin mielipiteen haluaisin kuulla.

Roganhan nimenomaan korosti, että kaikki riippuisi siitä minkä verran Floydille annettaisiin aikaa treenata vaparia. Jos ihan kylmiltään nuo kaksi laitettaisiin vastakkain, niin pitäisin itsekin Hondaa suosikkina.

No miten vittu jengi sai muutettua Ronda vs Floyd keskustelun Japi vs Ronda? Jumalauta kun jengi vinkuu kuinka Japi trollaa ja sitten itse vedetään tälläsiä samantasosia autismiheittoja.

Mutta asiaan, olen kanssa sillä linjoilla että Floyd leipoisi Rondan taivaantuuliin. Judossa Ronda voittaisi 100-0, mutta niin kauan kuin saa lyödä niin Floyd voittaa.

Jos et tajua jutun ironiaa, niin sille ei voi mitään.

Minä en edelleenkään ymmärrä, miksi porukka on sitä mieltä, että täysin vaparia treenaamaton nyrkkeilijä voisi voittaa vapaaottelussa ammattivapaaottelijan. Eikö tämä asetelma ole jo kokeiltu miljoona kertaa? Ja noi voima yms jutut voi unohtaa. Kuinka miljoonaa kertaa se on todistettu, että tekniikka>voima. Jos et ole koskaan paininut, niin olet ihan vitun avuton jo jotain 30kiloa kevyempää sinivöistäkin vastaan. Ja tuossa matsissa Ronda vaan mittaisi etäisyyden jalalla ja heti vitun matala shootti jalkaan, josta tonttiin ja armbar.

Mielipiteet tuntuu jakautuvan todella mustavalkoisesti kahtia, että toinen vie toista kuin litran mittaa tai sitten toisin päin. Onko ihan mahdotonta ajatella, että molemmilla voisi olla suhteellisen hyvät mahdollisuudet voittaa, niin kuin yleensäkin vaparissa/urheilussa.

Jos et tajua jutun ironiaa, niin sille ei voi mitään.

Minä en edelleenkään ymmärrä, miksi porukka on sitä mieltä, että täysin vaparia treenaamaton nyrkkeilijä voisi voittaa vapaaottelussa ammattivapaaottelijan. Eikö tämä asetelma ole jo kokeiltu miljoona kertaa? Ja noi voima yms jutut voi unohtaa. Kuinka miljoonaa kertaa se on todistettu, että tekniikka>voima. Jos et ole koskaan paininut, niin olet ihan vitun avuton jo jotain 30kiloa kevyempää sinivöistäkin vastaan. Ja tuossa matsissa Ronda vaan mittaisi etäisyyden jalalla ja heti vitun matala shootti jalkaan, josta tonttiin ja armbar.

Puhut (tai annat ymmärtää: jos et ole koskaan paininut niin olet ihan avuton blaa blaa, no aijaa?) kuin Floyd olisi joku 60 kiloinen kynis joka on just repäisty tietokoneen takaa pelaamaasta kynäriä. Kyseessä on yksi maailman kovimmista urheilijoista.
On ihan naurettavaa paskaa väittää että Floydin kaltaisen tyypin voisi joku vaan käydä "laittamassa tonttiin ja pistää armbar".
Kuten mainittu, Ronda söi edellisessä matsissa ihan helvetisti nyrkkiä ja nyt sitä nyrkkiä olisi tarjoamassa sen kokoluokan maailman paras lyöjä. Kyllä Ronda olisi iso altavastaaja matsissa. Kummallakin olisi silti mahdollisuus voittaa. Mitä vähemmän aikaa Floydilla olisi treenata alasvientejä sitä isompi etu Rondalla olisi, mutta ei tää nyt mikään ylikävely olis kummaltakaan osapuolelta siitä huolimatta.

Täälä tuntuu osa porukasta olevan aivan harhaluulosia, ettekö tiedä että Ronda voittaa Caininkin. Luulis Floydin olevan yhtä helppoa ku vauvalta varastaminen.

Mielipiteet tuntuu jakautuvan todella mustavalkoisesti kahtia, että toinen vie toista kuin litran mittaa tai sitten toisin päin. Onko ihan mahdotonta ajatella, että molemmilla voisi olla suhteellisen hyvät mahdollisuudet voittaa, niin kuin yleensäkin vaparissa/urheilussa.

Jos Ronda pääsee kiinni niin voittaa, mutta muuten tulee noutaja.
RUJO: Cain nyt on oikeasti ihan eri planeetalta kuin Floyd, kun puhutaan vapaaottelusta ja Rondalla on 0,0000000000019% mahdollisuus voittaa tuo matsi ja vain silloin jos Cain saa sydärin 3s jälkeen.

Jos tämä matsi toteutuisi, niin kerrankin olisin Floydin puolella.
Matossahan herralla ei olisi mitään jakoa, mutta muistaakseni Rhondalla ei shootit ole se paras ase, vaan menee clinchiin enemmän, vai olenko väärässä....? Siinä mielessä Floydilla vois olla hyvät saumat kolautella hyvästä liikkeestä pystyssä.
Kovin montaa napakkaa etukättä ei Floydin tarvis osua kun Rhonda menis jalat makaroonilla tai olisi tyrmättynä. Floydin liike on kumminkin huomattavasti parempaa ja nopeampaa kuin Rhondan, sekä se että Floyd kippaa kovempaa jaloiltaan kuin yksikään tuossa painoluokassa oleva mma ottelija, puhumattakaan sitten naisten lyöntivoimasta.

On kyllä loppuunsa aivan saatanan vammasta näitä kelailla. Näitähän kinasteltaisiin maailman loppuun asti eipäsjuupas-teemalla. Jos Rogan menis haastattelussa sanomaan, että Ronda voittas Buzz Lightyearin, niin varmaan olis väittelyt käynnissä kuinka Ronda vetäis clinchiin koko ukkelin, jos ei Buzzin laserit menis Rondan suojauksesta läpi. Vois melkeinpä jatkaa näitä keskusteluita tuolla minkä mma-matsin haluaisit nähdä-ketjussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom