Robert Helenius

Veikkaa voittaja

  • Helenius

    Votes: 35 44,9%
  • Joshua

    Votes: 43 55,1%

  • Total voters
    78
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyse taitaa nyt olla siitä että olisiko voinut mennä huonommin kuin että itse ei osu mitään ja kaatuu ekasta.
Ei olisi. Levelissä kaveri otti turpaan tonnista pahemmin ja periaatteessa Ukulla olisi ollut lupa vaikka potkaista...
Suurin osa ihmisistä ottaisi ketävaan vastaan miljoonasta jos on keskeytykset ja tuomarit ja terveydenhuolto.
Eivät jätkät väitä vissiin siis Wilderiä voittavansa, tuumivat että miljoonasta kokeilis että miltä se pommi tuntuu.
 
Charlie Zelenoff meni ottamaan Wilderilta turpaan ihan ilmaiseksi. Kerkisi kyllä salilta karkuun ennen kuin kunnolla sattui, eli kävi sikäli vähemmän pahasti. :ROFLMAO:
 
Robbe kuitenkin yritti. Esimerkki vielä huonommin menneestä matsista on Murikan ottelu Halmetta vastaan, jossa tämä paitsi hävisi nopeasti tyrmäyksellä, myös nolasi itsensä.


View: https://www.youtube.com/watch?v=FR_E-3ON_64&t=240s


Robben osakkeet eivät juurikaan laskeneet Wilder-tappion myötä. Nopea tyrmäys oli alunperinkin todennäköisin lopputulema matsille. Se että niin myös kävi, ei kertonut Robbesta uutta mihinkään suuntaan - Wilderista sen, että hän on ainakin jollain tavalla saanut psyykensä kasaan Fury-tappioiden jälkeen.
 
Suurin osa ihmisistä ottaisi ketävaan vastaan miljoonasta jos on keskeytykset ja tuomarit ja terveydenhuolto.
Eivät jätkät väitä vissiin siis Wilderiä voittavansa, tuumivat että miljoonasta kokeilis että miltä se pommi tuntuu.
Niinpä niin. Suurin osa ihmisistä ei uskaltaisi ottaa edes salimatsia, oli luulot sitten miten kovat tahansa. Puhumattakaan mistään ammattinyrkkeilymatsista totaalisen ylivoimaista vastustajaa vastaan.
 
Normityyppi olisi saanut lamauttavan p*skahalvauksen jo pukuhuoneessa. Jotain kunnioitusta nyt kovikset.
Joko ymmärsit väärin tai en esittänyt asiaa selkeästi. Ei ollut todellakaan mitään syytä dissata Robbea, mutta Wilder-matsi meni täysin penkin alle. Herra on itse samaa mieltä. Kyllä tuollaisesta esityksestä voi nyrkkeilyfoorunilla sanoa, että ei paljon kehnommin olisi voinut ottelu mennä.

En minä uskaltaisi edes kokoiseni alan harrastelijan kanssa mennä kehään, puhumattakaan raskaansarjan ammattilaisen. Sinulla on ihmeellinen tyyli olla jokaisessa ketjussa kertomassa, miten kirjoittaja itse ei pärjäisi huippu-urheilijalle, mikäli heille esittää kritiikkiä.
 
Joko ymmärsit väärin tai en esittänyt asiaa selkeästi. Ei ollut todellakaan mitään syytä dissata Robbea, mutta Wilder-matsi meni täysin penkin alle. Herra on itse samaa mieltä. Kyllä tuollaisesta esityksestä voi nyrkkeilyfoorunilla sanoa, että ei paljon kehnommin olisi voinut ottelu mennä.
Omasta mielestäni Robbe otteli tyrmäykseen asti hyvin ja rohkeasti. Puolustaminen oli siinä vaiheessa tiedettävästi Wilderin heikkous, joten Robben oli pakko hyökätä, mikä ei ole hänen normaali tyylinsä. Valitettavasti Wilder onnistui vastaiskussa täydellisesti ja se oli sitten siinä. Mies näytti miksi hän on historian kovin raskaansarjan tyrmääjä.

Wilder on tyrmännyt jokaisen vastustajansa Furya lukuunottamatta. Mutta Robbe otti sentään riskejä ja yritti voittaa. Se vaatii rohkeutta, enkä sen takia pidä tyrmäystappiota täydellisenä epäonnistumisena.
 
No ei.. ei ollut suoritus omalla tasollaan ja on sen itsekin sanonut ja varmaan suurin osa asiantuntijoistakin..
Robbe on puolustusnyrkkeilijä, mutta nyt piti otella hyökkäävästi, koska Wilder on parhaimmillaan kun saa hyökätä rauhassa. Vastaanlyöminen olisi ollut vaikeaa, koska Wilder on sekä pidempi, ulottuvampi että nopeampi ja räjähtävämpikin. Mahikset voittoon olivat pienet, mutta Robbe uskalsi yrittää. Se on jäänyt todella monelta Wilderin haastajalta tekemättä. Helppo sille on toki naureskella, varsinkin jos ei ole koskaan ollut kehässä. Nettikovikset ei koskaan petä.
 
Robbe on puolustusnyrkkeilijä, mutta nyt piti otella hyökkäävästi, koska Wilder on parhaimmillaan kun saa hyökätä rauhassa. Vastaanlyöminen olisi ollut vaikeaa, koska Wilder on sekä pidempi, ulottuvampi että nopeampi ja räjähtävämpikin. Mahikset voittoon olivat pienet, mutta Robbe uskalsi yrittää. Se on jäänyt todella monelta Wilderin haastajalta tekemättä. Helppo sille on toki naureskella, varsinkin jos ei ole koskaan ollut kehässä. Nettikovikset ei koskaan petä.
En todellakaan naureskelee vaan nimenomaan tuo suoritus Wilderia vastaan ei ollut parasta Robbea.
 
https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000009138156.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Näin Pekka Mäki kommentoi tuota ottelua..

Mä katsoin heti alusta asti, mitä Heleniukselle oli oikein tapahtunut. Hänen kehäilmeensä oli aivan järkyttävä. Hän oli kömpelö, liike oli vaikean näköistä eikä hän tehnyt mitään asioita hirveän hyvin, Mäki sanoo Ilta-Sanomille.

Mun mielestä Helenius ei vaikuttanut normaalilta vaan jotain vikaa siinä oli. Erittäin outo suoritus

 
Back
Ylös Bottom