Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
Minusta nyrkkeilijän ruokavalio on ihan validi keskustelunaihe. Sehän on tämän urheilusuoritukseen vaikuttava asia siinä kuin joku sparrin laatu, lenkkeily tai välineharjoittelukin.

Ihan kärkitason raskassarjalaiset ovat yleensä olleet varsin rasvattomassa kunnossa: Wladi, Vitali, Ali, Lennox Lewis, Mike Tyson, Joshua, Holyfield ja Holmeskin silloin kun mestariksi nousi. Ainoa merkittävämpi poikkeus viime ajoilta on Tyson Fury, mutta itse väittäisin tämän liittyvän niihin samoihin elämänhallinnan ongelmiin, jotka ovat katkaisseet miehen uran. Eli pikemmin hän pärjäsi aikansa ylipainosta huolimatta kuin sen ansiosta.

Nähdäkseni Robben kannattaisi tiputtaa painoaan jonkin verran ja tässä on mentykin nyt ilmeisesti parempaan päin. Parin tunnin päästähän on Yakuza Fightin puntari, niin nähdään paljonko se paino on ja huomenna miten se vaikuttaa suoritukseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän on sanottava sen verran, että iltaan ehdittiin myydä n. 2000 lippua, mikä on ihan kohtuullisesti, kun otetaan huomioon, ettei iltaa juurikaan mainostettu. Taisi olla niin, että Sauerland ei koko iltaa edes aikonut järjestää, sen verran huonosti iltaa promootion. Taisi olla vaan tarkoitus päästä Robbea napauttamaan, mitä itse ja jotkut muutkin hieman pelättiinkin. No olipa niin tai näin, niin matsi olisi joka tapauksessa jouduttu perumaan, koska Chisora oli hyvin huonovointinen matsin alla ja joutuikin pari päivää ennen matsin ajankohtaa tyräleikkaukseen.
Niin no, siinä olisi Robbe itse ja suomalainen media voinut tehdä jotain ottelun promoamiseksi. Se lehdistötilaisuus oli täysi farssi, jossa kukaan ei osannut kysyä ottelijoilta yhtään mitään, ja Robbekin istui turpa tukossa. Se farssi ei ollut Sauerlandin vastuulla. Ylipäätään on aika kaukaa haettua, että Sauerland olisi pelannut niin kieroa peliä, että olisi varannut Hartwallin, järjestänyt iltaman ja sitten perunut sen, ja kaikki olisi ollut etukäteen suunniteltua. Ja motiivina tuolle mikä, Robben näpäyttäminen? Kyllä syy illan peruuntumiselle oli ihan vaan Robbe-hypen totaalinen kuoleminen Suomessa, jota Sauerland ei osannut ennakoida. Siinä on ajateltu, että matsi myy edelleen helposti vähintään 8-10k lippua, ja Sauerland on luullut ottavansa helpot rahat pois kuleksimasta. Kyllähän se yleisökato aika äkkiä kävikin Robben kohdalla, kun pari vuotta aikaisemmin tuo ottelu olisi helposti myynyt sen 10k lippua.

Minua on alkanut ihmetyttää se, että Robbella ei ilmeisesti ole varuste- eikä lisäravinnesponsoria. Hän on aina ihan sekalaisissa kamoissa toisin kuin Sauerlandin aikaan, jolloin Adidas oli hyvin esillä.

Mitään miljoonia näillä ei tietenkään tienaa, mutta ainakin joillakin ihan aloittelevilla ammattilaisottelijoilla on rahasponsseja varusteista. Siis että paitsi varusteita, saadaan myös rahaa niiden pitämisestä. Lisäravinteista olisi luultavasti Robben tunnettuudella mahdollista saada selvästi enemmän. Tuskin Makwankaan on ilmaiseksi Fastin patukkamainoksissa kertomassa, kuinka "Maku ratkaisee!".

Helpot rahat pois ja näissä on lisäksi se, että mainosten kautta saa itsekin näkyvyyttä.

Jos mulla olisi lisäravinnefirma, niin en kyllä haluaisi Heleniuksen näköistä tyyppiä mainosvartaloksi, varsinkin kun joka matsin jälkeen kuuluisi aina valitusta siitä, kuinka kunto syystä tai toisesta ei ollut hyvä.

Minua on alkanut ihmetyttää se, että Robbella ei ilmeisesti ole varuste- eikä lisäravinnesponsoria. Hän on aina ihan sekalaisissa kamoissa toisin kuin Sauerlandin aikaan, jolloin Adidas oli hyvin esillä.

Mitään miljoonia näillä ei tietenkään tienaa, mutta ainakin joillakin ihan aloittelevilla ammattilaisottelijoilla on rahasponsseja varusteista. Siis että paitsi varusteita, saadaan myös rahaa niiden pitämisestä. Lisäravinteista olisi luultavasti Robben tunnettuudella mahdollista saada selvästi enemmän. Tuskin Makwankaan on ilmaiseksi Fastin patukkamainoksissa kertomassa, kuinka "Maku ratkaisee!".

Helpot rahat pois ja näissä on lisäksi se, että mainosten kautta saa itsekin näkyvyyttä.
Veikkaan Robben manageri- ja PR-hommien olevan samalla tasolla kuin valmennuksen, eli siellä on iskä tai joku kaveri hoitamassa hommia.

Osaako joku sanoa mitä eilisessä matsissa kävi tai ylipäätään oliko matsia?
Eiku tänäänhän se matsi vasta.
Mä luulin että on tänään on sunnuntai. Muutama tais mennä eilen liikaa

Viimeksi muokattu:
surullista ku nyt ei viitti ees vaivautua ilmasee striimii kirjautumaa heleniuksen matsia varten vaa mielummin kattelee ufcn fight nightiä, joskus aikoinaa heleniuksen matsia odotti monta päivää jännityksellä

Nooh kyllähän Helenius parempi ottelija tuossa on vaikka häviämässä onkin. Oikeä käsi selkeästi paskana ja aika paha tappio on tulossa.

Jaahas. Tuomarit laitto sit heleniuksen voittajaks.
Robbe otteli yhellä kädellä koko matsin ja hävis mun mielestä joka erän.
Harvoin nähny tämmöstä tuomiota.

Haha, Robbe by Robbery. En siis matsia nähnyt, mutta boxing.fi:ssä ja täällä kaikki sai kaikki erät venakolle. Keuhkoklamydiaton Robbe ei sitten kuitenkaan ollut ihan niin kauhian kova kuin lupailtiin, ylläri.

Suositut

Back
Ylös Bottom