Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä ollenkaan moista kritiikkiä urheaa viikinkiämme kohtaan. Kuinkahan moni täältäkin uskaltaisi lähteä nakkarille kokeilemaan?Robbe kieltäytyi huippuottelusta ja valitsee seuraavan vastustajansa Maarianhaminan keskustan nakkikioskin jonosta!
Joopa joo, nyt kyl ei kiinnosta seurata robben uraa enää ollenkaasiinä pedattas kyl todella kovaa paikkaa robben uraa ajatellen, toivottavasti ottaa matsin
Jotenkin huvittavaa miten noinkin "kovalla" recordilla voi olla noin paska nyrkkeilijä. Olikohan se Chisoraa vastaan joskus 2010 alkupuolella kun tapahtui yksi karmeimmista tuomaripeleistä mitä itse todistanut, hyhhyh
Onhan Robben lyöntitekniikka huomattavasti parempi kuin esim. Wilderillä, jolla on itse asiassa hyvin vajavainen tekniikka. Mutta se että Wilder silti tyrmää kaikki, korostaa vaan kuinka kovakätinen Wilder on.Kyllähän Robert kovaa lyö, mutta jos vertaa esim. Wilderiin niin ero on todella suuri. Tekniikkakaan ei ole mitään erikoista
Onhan Robben lyöntitekniikka huomattavasti parempi kuin esim. Wilderillä, jolla on itse asiassa hyvin vajavainen tekniikka. Mutta se että Wilder silti tyrmää kaikki, korostaa vaan kuinka kovakätinen Wilder on.
Robben lyöntivoima huononi 2011 Chisora matsin käsi/olkapää vammojen jälkeen. Kädet eivät ole vieläkään täysin kunnossa, kun joutuu käyttämään Tuf-Wearin todella topattuja hanskoja. Noilla tyyny hanskoilla on jo huomattavasti vaikeampi tyrmätä.
Kuka täällä on taas sanonut että Wilderillä on ihan paska tekniikka? Tästä nyt näkee muutamia teknisesti pahoja virheitä. Wilderin lyöntitekniikka on myös toisinaan varsin erikoinen ja tulee jopa avokkaalla välillä.Ei Wilderin tekniikka varmasti mitään Joshuan tasoa ole, mutta huvittaa hieman nämä puheet kuinka surkea se olisi. Paikoitellen hieman villiä, mutta toistaiseksi on toiminut hyvin. Wilder kuitenkin voitti myös olympiapronssia amatöörinä. Aika harva ihan paskan tekniikan omaava nyrkkeilijä pystyy samaan tai edes pääsee olympialaisiin. Btw. taisi tuohon aikaan olla vielä käytössä pistekonesysteemi amatöörinyrkkeilyssä.