siinä pedattas kyl todella kovaa paikkaa robben uraa ajatellen, toivottavasti ottaa matsin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo olisi täydellinen stepping stone Robbelle seuraavaksi. Voitto Whytestä, ja kaikki ovet olisivat auki.
...
Mutta Robbe kyllä tietää, että Whyten tasoiselta kaverilta tulee kajuuttaan, eikä uskalla riskeerata.
Eikö tuo käytännössä tarkoita, että Heleniuksen "ura" on paketissa? Miten hitaasti tässä vaiheessa voi kiivetä, etenkin jos varsinainen nousu on jo hiipumassa?
olen melkolailla satavarma, että reissun jälkeen Robbe kertoo kuinka sparrit menivät sairaan hyvin, ja Joshuan valmentajakin kehui. Kuvio on jo niin nähty, kuten myös Rosbergin kohdalla kuuluisat Klitschko sparrit.
"Voin sanoa, etten itse asiassa ollut ensin halukas menemään sinne, Helenius myöntää."
Jos normimeininki viime vuosina on ollut virolaisten taksikuskien hakkaaminen niin kyllähän se kehään meno oikean nyrkkeilijän kanssa pelottaa."Pelkäsi" sparraamista. Hmm...
Monikohan tältä foorumilta suostuisi sparraamaan kovaa Joshuan kanssa?
Monikohan tältä foorumilta suostuisi sparraamaan kovaa Joshuan kanssa?
Että se on helppo netissä huudella että matsia matsia, 2 vuotta sata lasissa joo joo, löylyä löylyä. Tämä on vaan aika raaka laji, no robbehan tietty tekee tätä työkseen ja tietää riskit kehässä jne. Mutta tämä 2 vuotta noissa kehissä, suht hyvien, ammattilaisten myös, hakattavana. Se voi vaatia kovaakin veroa aivosoluista, päältä kun joutuu psyykkaamaan itsensä näihin vaadittuihin matseihin. Mitä jos kipinä on sammunut, ei ole enää tavotteita. Ei halua enää ottaa pommeja päähän, nyt jo jäähdytellään Latvian kovimpia taksikuskeja vastaan. Edit. Jos itse ootte ollut noissa kehissä niin be my guest, huudelkaa vaan vaikka mitä sylki suuhun tuo.
Mitäs pugilistit on mieltä herran iästä, taitaa olla prime loppusuoralla.
Mä nostan hattua jos se sen täällä puhutun 2v. vielä ottelee, vaikka sitten pultsareita vastaan.