Roacuttan ja vitamiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkko
  • Aloitettu Aloitettu
MrIks sanoi:
Mulle määrättiin aluksi 5 päiväksi 1 kapseli, sitten 2 viikoksi 2 kapselia ja sitten kolme kapselia päivässä. Mä alotin popsimisen noin helmikuun 25 päivä eli melkein 2 kk sitten, mitä veikkaat tuleeko paheneminen mulle enään, kun ei se ainakaan tähän mennessä pahemmin ole pahentunut, muttei myös parantunutkaan... Tuliskohan enään, kun vedän niin paljon päivässä eikä ole tullut vieläkään....?

Tuskimpa tuo pahentuu enään tuo alku on hidasta koska ton isotretinoiinin varastoituminen kestää kanssa jonkun aikaa ja sen takia vaikutus saattaa jatkua vielä kuukauden parin päähän kuurin jälkeen. Kyllä se auttaa, ja mitä myös porukan kanssa jutellut tuosta, niin suurinpirtein jossain neljän kuukauden paikkeilla tapahtuu yleensä tuo dramaattisin käänne tossa kuurissa, että niitä näppyjä tuskin hirveästi on enää siinä vaiheessa. Eikä tuo pahene tuosta ainakaan, itellä ollut tasasta tossa pari kuukauden aikana on tullut ehkä 2 uutta näppyä, nyt oon syönyt tota 4 1/2 kuukautta.

Oot kyllä aika hc- äijä jos tumutat niitä kolmea päivässä, siinä kyllä ottais huulet aika paljon vahinkoo, jos itse lähtisin kokeilemaan tuota. Jos syöt sitä 3/päivä ja tuo ongelma onnistuu jotenkin vielä pahenemaan, niin silloin kuulut kyllä johonkin lottovoittajien marginaalin ajatellen tota roacuttanin vaikutusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
anticatabolic sanoi:
Tuskimpa tuo pahentuu enään tuo alku on hidasta koska ton isotretinoiinin varastoituminen kestää kanssa jonkun aikaa ja sen takia vaikutus saattaa jatkua vielä kuukauden parin päähän kuurin jälkeen. Kyllä se auttaa, ja mitä myös porukan kanssa jutellut tuosta, niin suurinpirtein jossain neljän kuukauden paikkeilla tapahtuu yleensä tuo dramaattisin käänne tossa kuurissa, että niitä näppyjä tuskin hirveästi on enää siinä vaiheessa. Eikä tuo pahene tuosta ainakaan, itellä ollut tasasta tossa pari kuukauden aikana on tullut ehkä 2 uutta näppyä, nyt oon syönyt tota 4 1/2 kuukautta.

Oot kyllä aika hc- äijä jos tumutat niitä kolmea päivässä, siinä kyllä ottais huulet aika paljon vahinkoo, jos itse lähtisin kokeilemaan tuota. Jos syöt sitä 3/päivä ja tuo ongelma onnistuu jotenkin vielä pahenemaan, niin silloin kuulut kyllä johonkin lottovoittajien marginaalin ajatellen tota roacuttanin vaikutusta.
Joo no kyllä ne huulet on ottanut aika kovaa kyytiä, mutta kyllä siitä on aina selvinnyt. Ihme oli kyllä kun määrättiin 3 kapselia, kun ei tää mun iho niin kauheen paha ees oo, pientä arpikudosta tai jotain. Kai se syy sit oli, kun on tullut kokeiltua kaikkea clearasilista luontaistuotteisiin ja antibiootista ihonhoitosessioihin, eikä mikään ole toiminut.

Enään ei toi ihokaan silleen hirveesti kuivu että riittää kun suihkun jälkeen laittaa kosteusvoidetta. Aamusinkaan ei tartte mitään tehä jos edellis iltana on käyny suihkussa ja laittanu rasvaa. Sama juttu käsien kanssa, ne kuivu aika pahasti tossa muutama viikko sitten, mutta nyt niitä ei tartte ees rasvata.

Mietin vaan että pitäisikö kuuri keskeyttää kesäksi ja jatkaa sen jälkeen tarpeen vaatiessa sillä kesän lopulla häämöttää etelän matka ja tarkotus ois ottaa kotisuomessa vähän pohja väriä...?

MrIks sanoi:
Joo no kyllä ne huulet on ottanut aika kovaa kyytiä, mutta kyllä siitä on aina selvinnyt. Ihme oli kyllä kun määrättiin 3 kapselia, kun ei tää mun iho niin kauheen paha ees oo, pientä arpikudosta tai jotain. Kai se syy sit oli, kun on tullut kokeiltua kaikkea clearasilista luontaistuotteisiin ja antibiootista ihonhoitosessioihin, eikä mikään ole toiminut.

Enään ei toi ihokaan silleen hirveesti kuivu että riittää kun suihkun jälkeen laittaa kosteusvoidetta. Aamusinkaan ei tartte mitään tehä jos edellis iltana on käyny suihkussa ja laittanu rasvaa. Sama juttu käsien kanssa, ne kuivu aika pahasti tossa muutama viikko sitten, mutta nyt niitä ei tartte ees rasvata.

Mietin vaan että pitäisikö kuuri keskeyttää kesäksi ja jatkaa sen jälkeen tarpeen vaatiessa sillä kesän lopulla häämöttää etelän matka ja tarkotus ois ottaa kotisuomessa vähän pohja väriä...?

En minä ainakaan keskeytä. Pitäs tossa muutaman viikon päästä vielä tempasta semmoset 180 nuita ja kyllä sitä aurinkookin on pakko saada, miten siltä kesältä välttyy? Ei kannata tästä ottaa mallia, mutta ite meinasin ottaa ihan normaalisti aurinkoo ja rasvata ihoo enemmän ja käyttää jotain tehokasta aurinkovoidetta. Tuossa kuitenkin on tarkoituksena se, että se iho ei kuivais liikaa, niin huolehtii, että se ei myös sitten kuiva liikaa.

Ja mikäs tuossa jos nyt näyttää sitten jossain vaiheessa siltä että tuo tehoo odotettua paremmin niin mikäs sitten voihan sen jättää sitten esim. kaveri sitä oli syönyt sen reilun 4 kk ja sillä kuntoon. Tosin jos siinä pitää paussin sitten niin se vaikutus ei ole sitten paras mahdollinen loppukuurista. Eli ei välttämättä kannata muuttaa tuota, syöt vaan loppuun sen.

anticatabolic sanoi:

tuosta tuli mieleen että jos ei ole tullut kuin pari uutta näppyä, niin onko sulla sitten kaikki finnit kadonnu? koska kyllähän tossa ajassa nyt kaikki edelliset ovat jo ihan luontaisestikkin kadonneet naamasta. vai?

miQ sanoi:
tuosta tuli mieleen että jos ei ole tullut kuin pari uutta näppyä, niin onko sulla sitten kaikki finnit kadonnu? koska kyllähän tossa ajassa nyt kaikki edelliset ovat jo ihan luontaisestikkin kadonneet naamasta. vai?

Juu onhan nuo aika hyvässä guosissa tällä hetkellä. Iho on sillei pikkuhiljaa alkanut korjaantumaan sillei, että kyllä tosta erottaa vielä että siinä on jotakin pesäkettä ollut ja tässä pitää vaan odottaa että tuo korjaantuu siihen tavoite persikka ihoon. Tossa kuitenkin täytyy ottaa huomioon että mulla ton kuurin pituus on 9kk johtuen 106kilon painosta, että eihän tota ole kuin vähän yli puolet popsittu tähän mennessä. Kevyemmällä jätkällähän tuo on varmaan paljon nopeampi.

itellä kun oli finnejä ja roaccutaani kuuri siihen (joka ei auttanu...) niin söin vitamiineja joissa a vit. oli beetakaroteenina... eli johdannaisena...

Itellä on nyt käytössä Optimumin kalaöljy, B- ja C- vitamiini ja sinkki. Muut vitamiinit, hivenaineet yms pyrin saamaan syömällä runsaasti kasviksia ja hedelmiä + muutenkin monipuolinen ruokavalio. Näin kannattaisi varmaan tehä myös muullonkin ;)

Niin ja Roaccutania menee 2 tablettia päivässä, oliko se yks tabletti nyt joku 20g..

Saatana2 sanoi:
itellä kun oli finnejä ja roaccutaani kuuri siihen (joka ei auttanu...) niin söin vitamiineja joissa a vit. oli beetakaroteenina... eli johdannaisena...
Vaikka en oikein tajunnu tätä, niin saatanan postista (pun intended) tuli mieleen, että voisko runsaalla A-vitamiinin tai beta-karoteenin nauttimisella vähentää finnejä?

Löysin googletuksella tällasta:
arbl.cvmbs.colostate.edu sanoi:
Vitamin A (Retinol)

Structure

Vitamin A or retinol has a structure depicted to the right. Retinol is the immediate precursor to two important active metabolites: retinal, which plays a critical role in vision, and retinoic acid, which serves as an intracellular messenger that affects transcription of a number of genes. Vitamin A does not occur in plants, but many plates contain carotenoids such as beta-carotene that can be converted to vitamin A within the intestine and other tissues.
vitamina.gif
Eli retinaali ja retinolihappo ovat A-vitamiinin metaboliitteja ja beta-karotiini voidaan muokata elimistössä A-vitamiiniksi. Isotretioniini (Roaccutane) on synteettistä retinolihappoa, joten eikö ne toimikkin samalla tavalla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom