MrIks sanoi:Mulle määrättiin aluksi 5 päiväksi 1 kapseli, sitten 2 viikoksi 2 kapselia ja sitten kolme kapselia päivässä. Mä alotin popsimisen noin helmikuun 25 päivä eli melkein 2 kk sitten, mitä veikkaat tuleeko paheneminen mulle enään, kun ei se ainakaan tähän mennessä pahemmin ole pahentunut, muttei myös parantunutkaan... Tuliskohan enään, kun vedän niin paljon päivässä eikä ole tullut vieläkään....?
Tuskimpa tuo pahentuu enään tuo alku on hidasta koska ton isotretinoiinin varastoituminen kestää kanssa jonkun aikaa ja sen takia vaikutus saattaa jatkua vielä kuukauden parin päähän kuurin jälkeen. Kyllä se auttaa, ja mitä myös porukan kanssa jutellut tuosta, niin suurinpirtein jossain neljän kuukauden paikkeilla tapahtuu yleensä tuo dramaattisin käänne tossa kuurissa, että niitä näppyjä tuskin hirveästi on enää siinä vaiheessa. Eikä tuo pahene tuosta ainakaan, itellä ollut tasasta tossa pari kuukauden aikana on tullut ehkä 2 uutta näppyä, nyt oon syönyt tota 4 1/2 kuukautta.
Oot kyllä aika hc- äijä jos tumutat niitä kolmea päivässä, siinä kyllä ottais huulet aika paljon vahinkoo, jos itse lähtisin kokeilemaan tuota. Jos syöt sitä 3/päivä ja tuo ongelma onnistuu jotenkin vielä pahenemaan, niin silloin kuulut kyllä johonkin lottovoittajien marginaalin ajatellen tota roacuttanin vaikutusta.