Roacuttan ja vitamiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkko
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs olen menossa roa-kuuria hakemaan joten menee varmaan nuo multivitamiinit banniin tuosta a-vitamiinista johtuen. Mitäs sitten tilalle semmoista mistä ei tule ylimääräistä a-vitamiinia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZaGaTo sanoi:
Jätä vaikka siks ajaks kokonaan pois vitamiinit..

Ei kieltänyt ainakaan minun lääkäri tavallista multivitamiinia kuurin aikana.

Ei niitä kaikkia ny kannata pois jättää...ota ny edes c-vitamiinia...
Ja varmasti on tuotteita joista a-vitamiini puuttuu.

Jy_ri sanoi:
Ei niitä kaikkia ny kannata pois jättää...ota ny edes c-vitamiinia...
Ja varmasti on tuotteita joista a-vitamiini puuttuu.

Mulla menossa 4kk ja mitään en ole jättänyt pois, paitsi finnit. Ne lähti. 2kk vielä jäljellä.

Nyt menee vähän asian vierestä mut kuinkahan nopeesti uskaltaa alkaa esim. tota A vitskua syömään ja entä kuinka nopeesti uskaltaa alkaa käymään solariumissa??

Talassalo sanoi:
Nyt menee vähän asian vierestä mut kuinkahan nopeesti uskaltaa alkaa esim. tota A vitskua syömään ja entä kuinka nopeesti uskaltaa alkaa käymään solariumissa??

Siis kuurin loppumisesta? Eikös se oo kuukausi kun sitä ainetta on vielä kehossa. Solariumiin en välttämättä menisi vielä noin pian. Toimivaa ainetta muuten. Meikällä loppu kuuri tos joku aika sitte ja nyt voi taas ryypätä :kippis1:

Anonymous sanoi:
mä vaihoin Multitabsit => Multivitaan (ei A-vitskuu)

Paljonkos vedät noita päivässä, kun eihän noista suosituksista tiedä?

:offtopic: Onko kukaan käyttäny ZMA:ta ROA-kuurin kanssa samaan aikaan. Ei pitäisi tietääkseni olla mitään ongelmaa? :worship:

Eipä tuon roan vaarat nyt niin suuret miehelle ole, että ihan normaaleja A-vitamiiniannoksia uskaltaa varmasti nauttia. Alkoholiakin otin itse ihan mallikkaasti ja kaikki arvot olivat ihan ok koko ajan. Mut mistä ei paljon puhuta on se että vaikuttavat myös joillakin mielialaan.

Toki jokainen on yksilö.

Multa lääkäri "kielsi" kaikki a-vitamiinit ja sen johdannaiset (beetakaroteeni). Aion kyllä silti vitamaxia vetää sen 5g päivässä jossa tota beetakaroteenia on 11% päivän suosituksesta. Jos verikokeissa sit näkyy jotain ilkeetä niin jätän sen pois.

hurmurico sanoi:
Siis kuurin loppumisesta? Eikös se oo kuukausi kun sitä ainetta on vielä kehossa. Solariumiin en välttämättä menisi vielä noin pian. Toimivaa ainetta muuten. Meikällä loppu kuuri tos joku aika sitte ja nyt voi taas ryypätä :kippis1:

Tuli sitä pariin otteeseen otettuakin kuurin aikana, toisella kerralla tuloksena lähti muisti illasta täysin.. join kyllä sen verran vähän, että tais aineella olla jotain vaikutusta :P Huulirasvaa meni varmaa 20 tuubia ja muita rasvoja kans.. Tehokasta ainetta kyllä :worship:

JayLo sanoi:
Paljonkos vedät noita päivässä, kun eihän noista suosituksista tiedä?

:offtopic: Onko kukaan käyttäny ZMA:ta ROA-kuurin kanssa samaan aikaan. Ei pitäisi tietääkseni olla mitään ongelmaa? :worship:

1-2 tablettia...kai niitä enemmänkin vois vetää.

Kun tuo Roacuttan kuuri tahtoo rasittaa sitä maksaa niin suosittelen kokeilemaan sellaista luontaistuotetta kuin Boldocynara, jos siis ne s-alat kohoaa taivaisiin. Itellä putos 85 --> 50.
Kyllä tuo ainakin tilapäisesti helpottaa maksan olotilaa. Suosittelen kyllä kokeilemaan, jos on jokin muukin kuuri päällä. Pientä helpotusta.

Kaikki a-vitamiinit pitäisi lääkärin suosituksen mukaan jättää pois. Annostus on vaikean aknen hoitoon 100kg miehelle 4 tablettia päivässä. Itse syön 2-3 ja hyvin on toiminut tähän asti, tosin mulla ei näpyt vaikeammasta päästä olekkaan. Se paino siis 100kg hujakoilla. Aluksi pitää joka tapauksessa totuttaa elimistö runsaaseen a-vitamiinin saantiin parilla tabulla päivässä.

Alkoholin juominen kuurin aikana vaikuttaa hyvinkin yksilöllisesti, sitä maksan rasittumista ei kirveelläkään pysty arvioimaan etukäteen. Eli ei kannata varmaan ottaa riskiä vaikka kaikkea mä-join-joka-päivä-kaljaa juttua kuuleekin.

Kuurin loputtua noin 2-4vko jälkeen pitäisi maksa-arvot olla kohdillaan ja normaalin elämän jatkua. Tämäkin tosin yksilöllistä.

Tällaista on oma lääkärini minulle tarinoinut. Niillähän on tapana hieman liiotella haittavaikutuksia ja ottaa asiat varman päälle, itse en aion noudattaa lääkärin ohjeistusta. Tehköön jokainen niinkuin haluaa.

tmee sanoi:
Tuli sitä pariin otteeseen otettuakin kuurin aikana, toisella kerralla tuloksena lähti muisti illasta täysin.. join kyllä sen verran vähän, että tais aineella olla jotain vaikutusta :P Huulirasvaa meni varmaa 20 tuubia ja muita rasvoja kans.. Tehokasta ainetta kyllä :worship:
Siis öö mitenkäs maksan rasitus ja muistimenetykset menee yksiin?

Itselläkin tuo roacuttani nyt päällä vasta toista viikkoa. 2 pilleriä päivässä noita 20mg tabuja ja painan 75kg. Luin ton tuotteen mukana tulleen lappusen ni sielä kyllä sanottiin että "A-vitamiineja ei suositella ottamaan SAMAAN aikaan roacuttan pillereiden kanssa". Eli otan FASTin vitskut ja mineraalit iltasin ku päiväruualla tulee otettua noi roat.
Ryypyllä oon ollu yhesti, ~7 pulloa alkon ginilonkkua jolla olen jo aika hyvin päishäni (joo heikko viinapää, halvat reissut). Ei mitään ongelmia, saa nähä sitten niitten testien tulokset tossa parin viikon päästä. En kyllä käy ryypyllä kun joku 1-2 krt/kk nykyään ja lääkäri sanoi että "kohtuukäyttö on sallittua" ja kumosi ne jutut että pitäs olla ihan ilman alkoholia.

Tuosta roasta vielä...eikös maito hidasta sen imeytymistä? Kuulin sellaista, että pitäis olla vähintään tunnin tauko lääkkeen otan ja maitotuotteiden syömisen välillä? :rolleyes:

JayLo: Minulle ainakin lääke kehotettiin ottamaan pääaterian yhteydessä eikä maidosta puhuttu mitään. Muutenkin tämmöinen lääke joka on elimistössä ~2-4vk vielä lopettamisen jälkeen niin eikai se nyt ihan tunnissa tarvi imeytyäkkään. Tai silleen, ei tässä mistään herasta puhuta että pitäisi saada lääke just-heti-nyt sinne verenkiertoon ja soluihin. Tokkopa pitää paikkaansa..

JayLo sanoi:
Tuosta roasta vielä...eikös maito hidasta sen imeytymistä? Kuulin sellaista, että pitäis olla vähintään tunnin tauko lääkkeen otan ja maitotuotteiden syömisen välillä? :rolleyes:

Roacuttan suositellaan ottamaan ruuan kanssa, eikä maidon nauttimisella nyt ole väliä. Apocyclinin(antibioottikuuri akneen) kanssa ei saa maitoa juoda, koska se reagoi kalsiumin kanssa(sakeutuu ja estää imeytymisen, muistaakseni). Roacuttanin kanssa sitä ongelmaa ei ole.

Jep, juuri noin. Ton apocyclinin kans piti olla 2h ennen ja jälkeen juomatta maitoo, mut roaccutanii mitää vaikutusta pitäs olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom